Stránka 1 z 1
Napsal: pon 24.01.2011 12:44
od fubutomas
Jak povolit tuto remenici?Je tam normalni zavit,nebo opacny?(tusim ze normalni) nekde jsem slysel ze je na bloku zatka,kterou po vytoceni se da zaaretovat klikova hridel,je to pravda?Kde ji najdu? Potrebuju vymenit gufero kliky,dekuju za radu

Napsal: pon 24.01.2011 14:02
od Author
závit je normální
jinak spíš než kolík do setrváku bych zařadil 5tku a zabrzdil to
já to povolil tak že sem ho uříznul, potom šel vytočit normálně rukou
novej sice stojí kilo, ale potom co sem tady četl příspěvky na tohle téma jako třeba nasadit golu, zastartovat, auto vyskočí půl metru a šroub furt drží, tak sem to obětoval
Napsal: pon 24.01.2011 14:07
od Author
řemenice jde sundat i bez povolení toho středovýho šroubu, pak k němu bude lepší přístup
Napsal: pon 24.01.2011 14:21
od fubutomas
Copak stovku,to ja klidne obetuju,ale abych ho neuriznul a on nesel vytocit
A kdyz zaradim petku a zabrzdim,tak to pruzi,tak nepovolim nic
Proc je nahovno to udelat tim kolikem?Myslis ze by se strihnul?
a to gufero teda nevymenim aniz bych musel ten sroub povolovat?Tam jsou jeste nejaky strouby dokola co drzi remenici? (ted si to nevybavuju jak to tam presne je) dikec

Napsal: pon 24.01.2011 14:43
od Author
jj je tam asi 6 šroubů dokola, ty povolíš a sundáš řemenice
pak ti tam ale zbyde díl č. 7 za kterým je gufero a ten drží na tom velkým šroubu
myslim že by to ten kolík nevydržel, hlavně v tom setrváku je docela mělká díra, ale nevim, nezkoušel jsem to
já sem měl takovej porychtung a ten zapadnul do ozubenýho věnce na setrváku, ale to sem měl dole převodovku, což je nesmysl ji kvůli tomu schazovat, navíc sem to stejně nepovolil
já když sem to dělal tak sem u sebe neměl flexu, ale prostě sem to musel udělat tak sem to pižlal pilkou přesně mezi šroubem a tou podložkou a než sem se dostal na dřík toho šroubu tak se povolil sám, takže sem ho ani nezničil, akorát sem pak na brusce srovnal tu podložku(č.6)
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... on_damper/
je to ocelovej šroub v ocelovej klice, takže drží akorát tim jak je našponovanej, po uříznutí by měl jít rukou
kdyby byl v hliníku je to jiná
Napsal: pon 24.01.2011 22:11
od beny-maser
až to budeš dávat zpět tak hodně utáhnout!!!!!!!já to povolil přes otvor v bloku na zajištění setrvačníku,než začneš povolovat dej mu pár ran palicí a pak škubem povolit.
Napsal: úte 25.01.2011 00:57
od bibikuba
NEJLEPŠÍ A NEJŮČINĚJŠÍ JE ODRAZIT-poklepat ten šroub nasadit klíč,podržet motor proti otočení a bác na klíč,po několika ranách vždycky odskočí...Pokud to budeš povolovat bez páky tak se nadřeš jako vůl,většinou je ještě namazanej pastou proti povolení..

Jinak pozor na pracovní úraz,občas to bolí...
Napsal: úte 25.01.2011 10:21
od fubutomas
Tak super,jak bude chvilka vlitnu na to... a ten otvor pro zajisteni setrvaku najdu kde?Tipuju kdyz si stoupnu pred auto,tak na prave strane.... diky za rady

Napsal: úte 25.01.2011 11:19
od oldaf
fubutomas píše:Tak super,jak bude chvilka vlitnu na to... a ten otvor pro zajisteni setrvaku najdu kde?Tipuju kdyz si stoupnu pred auto,tak na prave strane.... diky za rady

Na levé straně, pod startérem.