Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 20.01.2011 17:51
od cmelak
K čemu je tenhle bazmek co se napojuje na podávací hadičku palivového potrubí? Hadičku jsem vyndaval ale vytrhl jsem omylem tynto mezikus čeho si a chci se zeptat jestli tomu nechybí nějaká objímka protože když jsem to chtěl zacvaknout zpátky už to tak nedrží jako asi před tím a jestli je tam určitej tlak paliva, mohlo by to pak vyletět až to nastartuju.

Auto mám momentálně nepojízdný a čekám až mi přijde podávací čerpadlo abych to mohl už konečně nastartovat a zkusit, nemohl by mi někdo poslat foto jaký to tam máte vy? Jen pro jistotu jestli tomu něco nechybí. Díky.

Obrázek
Obrázek

Napsal: čtv 20.01.2011 18:46
od 3llf
pokuď máš novější jak 2003, tak to tipuju na omezovač tlaku a nový stojí cca 2300kč bez DPH :wink: takže bez toho to určitě nenastartuješ :wink:

Napsal: čtv 20.01.2011 18:50
od cmelak
3llf píše:pokuď máš novější jak 2003, tak to tipuju na omezovač tlaku a nový stojí cca 2300kč bez DPH :wink: takže bez toho to určitě nenastartuješ :wink:
je to rok 2000

Napsal: čtv 20.01.2011 19:11
od Vlasta
Určitě je na tom číslo, tak na něj mrkni a potom do ETK

Napsal: čtv 20.01.2011 20:41
od 3llf
tak jsem se na to koukal a stejně si myslím,že to je ten omezovač tlaku :wink:

Napsal: čtv 20.01.2011 21:45
od cmelak
aha tak je to mozna fakt ten omezovac tlaku c.11 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=10

prej by tam na ty membrane taky mela bejt nejaka pruzinka ale ta tam zarucene neni, to bez toho nepojede?

Napsal: čtv 20.01.2011 21:47
od kim
dle obrázku asi díl č. 13327787822, ventil předehřívání

Napsal: čtv 20.01.2011 21:52
od cmelak
kim píše:dle obrázku asi díl č. 13327787822, ventil předehřívání
ne ne, to neni ono. Neni to presne na schematu oznaceno, je to oznaceno jako komplet s hadickou c.11

Napsal: čtv 20.01.2011 22:42
od starML
Je to přetlakový ventil, který umožní :
- odvzdušnění palivového systému až před vysokotlaké čerpadlo CR
- přepustí přebytečný tlak od středotlakého čerpadla (pod řidičem) k vysokotlakému, když neběží motor, nebo nepotřebuje tolik paliva

Ale chybí Ti tam ta pružinka, která brání samovolnému zvednutí toho segmentu. Takže středotlaké čerpadlo nevytvoří potřebný přetlak do vysokotlakého čerpadla, ale všechno půjde do přepadu = asi nenastartuješ.
Pokud tohle nahradíš Y-spojkou a tu větev do přepadu ucpeš, tak nastartuješ a odjedeš, protože tam tlak bude. Ale středotlaké čerpadlo bude hlučné a do vysokotlaku to bude tlačit moc. Takže na nouzové dojetí ANO, běžný provoz NE.

Napsal: čtv 20.01.2011 22:54
od kim
Aha, to tak bude! :wink: Díl č. 16121184977 $67.80
Omezovač tlaku

Napsal: pát 21.01.2011 11:58
od cmelak
Děkuji za perfektní vysvětleni "starML" :)

Myslíš že to je opravdu na dojetí když to ucpu? Potřeboval bych s tim ujet dohromady 30km, to bych ale už asi něco oddělal co? :)

Napsal: pát 21.01.2011 12:13
od 3llf
já bych to radši zapřáhl a odtáhl,ale to je jen můj názor :wink:

Napsal: sob 22.01.2011 00:38
od starML
cmelak píše:Myslíš že to je opravdu na dojetí když to ucpu? Potřeboval bych s tim ujet dohromady 30km, to bych ale už asi něco oddělal co? :)
Přečti si můj příspěvek na http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... okotlak%E9 . Tady pochopíš, že tu hadičku musíš napojit a zajistit tak, aby vydržela tlak 4bary (cca 4atm), kolik dává to středotlaké čerpadlo. To čerpadlo bude trochu hlučnější, ale má taky vlastní redukční ventil do obtoku, takže by to mělo vydržet. Napřed to budeš muset odvzdušnit a potom tu hadici do přepadu uzavřít (kohout, přehnout, zalomit). Já bych se s tím jet nebál, klidně i 300km. A radši větší otáčky, aby byla spotřeba nafty větší.