Stránka 1 z 1

Napsal: úte 18.01.2011 22:49
od Coulan
Zdravím.Měl někdo podobný problém??

Když jen tak sedím v autě a mám nastartováno od 5 min a víc tak pak chvilinku jak se rozjedu tak to dost kouří ale jen fakt chvíli pak přestane a už pak nezakouří vůbec.

Napsal: úte 18.01.2011 23:20
od dejvidek
pravděpodobně ti odchází turbo, zkontroluj vůli v hřídelce, jak je tam vůle tak to nabere olej kterej se pak spálí když se rozjedeš a hulí to jak protržený. bejvá to tak po delšim stání s běžícím motorem

Napsal: pát 21.01.2011 21:24
od masilkov
Ne ne ne,turbo to není. Kup si filtr do ventilového víka. Je to klasika. Necháš to chvilku běhat na volnoběh. Pak se rozjedeš a hulí to. Po chvilce to přestane. Filtr jde koupit jenom v BMW. Stojí myslím 600 nebo tak nějak

Napsal: pát 21.01.2011 21:48
od Coulan
Dnes jsem se díval na turbo a vypadá že ho nedávno někdo měnil.Vypadá že je jak nové.Auto mám z D 3 týdny.

Díky moc za rady

Napsal: ned 23.01.2011 19:32
od micko525
Je to nejspíš ten filtr,jmenuje se to filtr odlučovače oleje z turba,taky mi to e39 dělala,a já kvůli tomu dával nové turbo a stejně to dělalo,pak sem koupil za 600kč filtr a byl klid,pěkně mě to nasralo.Má se měnit každou třetí výměnu oleje.

Napsal: ned 23.01.2011 19:51
od masilkov
Přesně tak,hezky měnit:)

Napsal: čtv 01.03.2012 21:14
od Jindriseek1
Trochu bych oživil tohle téma. Včera jsem jen tak při nastartovaným motoru (530d 142kw) otevřel víčko od nalívání oleje a docela jsem se vylekal jelikož se z něho docela hulilo a bylo to cítit jako spálenej olej. Přesně jako stará krutě vyšlehlá stodvacítka :lol: . Ale z výfuku to nijak znatelně nehulí. Co to sakra je??? Že by taky ten odlučovač? Já jsem to nikdy neměnil,měl jsem 4 roky 135kw a nehulilo to tak z toho hrdla.

Napsal: pát 02.03.2012 09:06
od cmelak
Jestli si to neměnil 4 roky tak to koukej hned vyměnit a pak dej vědět..

Napsal: sob 05.01.2013 20:01
od patas24
Ja mam problem ze kdyz auto jdu nastartovat na druhy den myslim tim kdyz je studeny motor prvni start to zahuli cca 5s a pak je klid cely rezim jizdy uz nic pak jak je zahraty uz nehuli pri startu,pri nicem

Napsal: ned 06.01.2013 21:36
od Donkey
kdyz uz ma vrtulka turba vůli vertikalni {z vrchu dolu} tak cca +-0.5mm kolik mam casu na to dat ho repasovat?A nebo kolik je schopne to turbo KM?Zjistil jsem to po tom co jsem si daval nove vlnovce.
530d 142 kw
díky :)

Napsal: ned 13.01.2013 11:33
od mates_
0,5mm je podle mě ok... jak se to prohřeje a rozpálí při jízdě tak se tepelnou roztažností vůle vymezí... měl jsem kdysi na repas turbo na 200sx a taky tam byla takováto "vůlička" a toto mi bylo řečeno.. spíš špatná vůle je "dopředu-dozadu" to by se nemělo hnout..

Napsal: ned 13.01.2013 11:58
od beny-maser
přesně tak,dopředu dozadu se to hejbat nesmí,ale nahoru dolů je to celkem normální já to mám na tds už 100tis km a furt stejný, olej to nežere.