Stránka 1 z 1
Napsal: úte 18.01.2011 22:49
od Coulan
Zdravím.Měl někdo podobný problém??
Když jen tak sedím v autě a mám nastartováno od 5 min a víc tak pak chvilinku jak se rozjedu tak to dost kouří ale jen fakt chvíli pak přestane a už pak nezakouří vůbec.
Napsal: úte 18.01.2011 23:20
od dejvidek
pravděpodobně ti odchází turbo, zkontroluj vůli v hřídelce, jak je tam vůle tak to nabere olej kterej se pak spálí když se rozjedeš a hulí to jak protržený. bejvá to tak po delšim stání s běžícím motorem
Napsal: pát 21.01.2011 21:24
od masilkov
Ne ne ne,turbo to není. Kup si filtr do ventilového víka. Je to klasika. Necháš to chvilku běhat na volnoběh. Pak se rozjedeš a hulí to. Po chvilce to přestane. Filtr jde koupit jenom v BMW. Stojí myslím 600 nebo tak nějak
Napsal: pát 21.01.2011 21:48
od Coulan
Dnes jsem se díval na turbo a vypadá že ho nedávno někdo měnil.Vypadá že je jak nové.Auto mám z D 3 týdny.
Díky moc za rady
Napsal: ned 23.01.2011 19:32
od micko525
Je to nejspíš ten filtr,jmenuje se to filtr odlučovače oleje z turba,taky mi to e39 dělala,a já kvůli tomu dával nové turbo a stejně to dělalo,pak sem koupil za 600kč filtr a byl klid,pěkně mě to nasralo.Má se měnit každou třetí výměnu oleje.
Napsal: ned 23.01.2011 19:51
od masilkov
Přesně tak,hezky měnit:)
Napsal: čtv 01.03.2012 21:14
od Jindriseek1
Trochu bych oživil tohle téma. Včera jsem jen tak při nastartovaným motoru (530d 142kw) otevřel víčko od nalívání oleje a docela jsem se vylekal jelikož se z něho docela hulilo a bylo to cítit jako spálenej olej. Přesně jako stará krutě vyšlehlá stodvacítka

. Ale z výfuku to nijak znatelně nehulí. Co to sakra je??? Že by taky ten odlučovač? Já jsem to nikdy neměnil,měl jsem 4 roky 135kw a nehulilo to tak z toho hrdla.
Napsal: pát 02.03.2012 09:06
od cmelak
Jestli si to neměnil 4 roky tak to koukej hned vyměnit a pak dej vědět..
Napsal: sob 05.01.2013 20:01
od patas24
Ja mam problem ze kdyz auto jdu nastartovat na druhy den myslim tim kdyz je studeny motor prvni start to zahuli cca 5s a pak je klid cely rezim jizdy uz nic pak jak je zahraty uz nehuli pri startu,pri nicem
Napsal: ned 06.01.2013 21:36
od Donkey
kdyz uz ma vrtulka turba vůli vertikalni {z vrchu dolu} tak cca +-0.5mm kolik mam casu na to dat ho repasovat?A nebo kolik je schopne to turbo KM?Zjistil jsem to po tom co jsem si daval nove vlnovce.
530d 142 kw
díky

Napsal: ned 13.01.2013 11:33
od mates_
0,5mm je podle mě ok... jak se to prohřeje a rozpálí při jízdě tak se tepelnou roztažností vůle vymezí... měl jsem kdysi na repas turbo na 200sx a taky tam byla takováto "vůlička" a toto mi bylo řečeno.. spíš špatná vůle je "dopředu-dozadu" to by se nemělo hnout..
Napsal: ned 13.01.2013 11:58
od beny-maser
přesně tak,dopředu dozadu se to hejbat nesmí,ale nahoru dolů je to celkem normální já to mám na tds už 100tis km a furt stejný, olej to nežere.