Napsal: čtv 13.01.2011 15:25
Auto stalo asi mesic,po 14 dennim jezdeni se rozsvitil nouzovy rezim aut.prevodovky, pote znovu odstaveno.Predtim razeni nevykazovalo problemy (max trochu kopala zpatecka)
Po zasunuti klice a otoceni do polohy 1 je slyset asi 5 vterin chrcivy zvuk(pokud se dobre pamatuju,mam dojem ze se to da prirovnat k upozorneni zapomenutych rosvicenych svetel,ktere ted navic nefunguje???Auto stalo po odstaveni asi pul roku netknute od te doby co se rozsvitil nouzovy rezim prevodovky.
Nouzovy rezim prevodovky naskoci pouze pokud nastartuju na P a sviti celou dobu at je tam P<R<N<D<4<3 nebo 2.(a kope jako prase)Pri nastartovani na N je videt misto indikace nouzoveho rezimu normalni zobrazeni zarazene rychlosti a kopnuti je daleko mensi jak z P na R, tak z N na nekterou z rychlost(temer neznatelne),(misto D se tam zobrazuje 4) Jakmile zaradim zpatecku neni na displey videt nic a zpatecka se ani nezaradi, pokud zaradim z R na P tak mi problikne 3ka a zase neni na display nic.
Vymena prev.oleje - provedena prvni faze.tj asi kolem 7l noveho plus filtr bohuzel nouzak sviti furt.
Po zasunuti klice a otoceni do polohy 1 je slyset asi 5 vterin chrcivy zvuk(pokud se dobre pamatuju,mam dojem ze se to da prirovnat k upozorneni zapomenutych rosvicenych svetel,ktere ted navic nefunguje???Auto stalo po odstaveni asi pul roku netknute od te doby co se rozsvitil nouzovy rezim prevodovky.
Nouzovy rezim prevodovky naskoci pouze pokud nastartuju na P a sviti celou dobu at je tam P<R<N<D<4<3 nebo 2.(a kope jako prase)Pri nastartovani na N je videt misto indikace nouzoveho rezimu normalni zobrazeni zarazene rychlosti a kopnuti je daleko mensi jak z P na R, tak z N na nekterou z rychlost(temer neznatelne),(misto D se tam zobrazuje 4) Jakmile zaradim zpatecku neni na displey videt nic a zpatecka se ani nezaradi, pokud zaradim z R na P tak mi problikne 3ka a zase neni na display nic.
Vymena prev.oleje - provedena prvni faze.tj asi kolem 7l noveho plus filtr bohuzel nouzak sviti furt.