Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Automat A5S310Z (e34,e39) e34TDS rv.95

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

#1 Příspěvek od rzich »

Auto stalo asi mesic,po 14 dennim jezdeni se rozsvitil nouzovy rezim aut.prevodovky, pote znovu odstaveno.Predtim razeni nevykazovalo problemy (max trochu kopala zpatecka)
Po zasunuti klice a otoceni do polohy 1 je slyset asi 5 vterin chrcivy zvuk(pokud se dobre pamatuju,mam dojem ze se to da prirovnat k upozorneni zapomenutych rosvicenych svetel,ktere ted navic nefunguje???Auto stalo po odstaveni asi pul roku netknute od te doby co se rozsvitil nouzovy rezim prevodovky.
Nouzovy rezim prevodovky naskoci pouze pokud nastartuju na P a sviti celou dobu at je tam P<R<N<D<4<3 nebo 2.(a kope jako prase)Pri nastartovani na N je videt misto indikace nouzoveho rezimu normalni zobrazeni zarazene rychlosti a kopnuti je daleko mensi jak z P na R, tak z N na nekterou z rychlost(temer neznatelne),(misto D se tam zobrazuje 4) Jakmile zaradim zpatecku neni na displey videt nic a zpatecka se ani nezaradi, pokud zaradim z R na P tak mi problikne 3ka a zase neni na display nic.
Vymena prev.oleje - provedena prvni faze.tj asi kolem 7l noveho plus filtr bohuzel nouzak sviti furt.
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

#2 Příspěvek od rzich »

Diagnostika nenasla nic co se tyka zavady prevodovky(nevim jestli je to typem diagnostiky,nebo je nejaka specialni na prevodovky-to asi ne,mimo jine bylo to pripojeno jako e39 rv.96 ale s motorem to komunikovalo, tak nevim)BMW Synot diagnostiku na tyto auta(e34 tds 1995) vubec nedela.
Jedine co nasla byl kod 090301010A00-kontrola rychlosti vozidla(nemam tempomat).Takze se ptam odborniku, co vy na to?
TOPCAR
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od TOPCAR »

Dobrý den, Váš problém s automatickou převodovkou je hodně specifický a s univerzální diagnostikou tam toho určitě moc nesvedete. Che to dát na origo diagnostiku BMW, nahlédnout do skutečných hodnot a vymyzat adaptace. Navíc takový kód závady mi ani nic neříká. Na jakém přístroji to bylo napojené? Pokud budete mít zájem, tak mohu sloužit. Děkuji a přeji hezký den. Top-Car HAMPL.
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

#4 Příspěvek od rzich »

TOPCAR píše:Dobrý den, Váš problém s automatickou převodovkou je hodně specifický a s univerzální diagnostikou tam toho určitě moc nesvedete. Che to dát na origo diagnostiku BMW, nahlédnout do skutečných hodnot a vymyzat adaptace. Navíc takový kód závady mi ani nic neříká. Na jakém přístroji to bylo napojené? Pokud budete mít zájem, tak mohu sloužit. Děkuji a přeji hezký den. Top-Car HAMPL.
Diky,poslal jsem SZ.
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

#5 Příspěvek od rzich »

Trosku jsem se v tom povrtal: Zatim jsem vyresil zobrazovani rychlosti vypadato na ten volic rychlosti(prostrikal jsem ho kontaktolem,zatim) - nevim jestli se dela v nahrade nebo jen origo.Radi to celkem slusne,indikace nouzoveho rezimu zmizela - ALE varovne CHRCENI zustalo a indikator aktualni spotreby ukazuje zhruba polovinu realne spotreby,Otackomer ukazuje taky capiny, tak o dilek.Na neutral ukazuje 350ot (normal byl asi 750-800ot) a max se zastavil na 2000ot coz je nesmysl.Jizdni vlastnosti - normal.Jen mi to ukazuje pocet ujetych km v milich.Diagnostika me stejne nemine.
Odpovědět