Stránka 1 z 2

Napsal: ned 09.01.2011 09:48
od HIDEN
Zdarec lidi mám dotaz chci si pořídít snížené pružiny na E34 akorát nevím jaké snížení zvolit, chtěl bych totiž aby auto mělo vzadu větší mezeru než vpředu tudíž, aby bylo do klínu.Za případné rady s nejlépe i s fotem budu velice rád.

Napsal: ned 09.01.2011 11:17
od Rendis
Pokud necháš sériové tlumiče a dáš jen sport.pružiny tak můžeš max. -30 až -35mm.To ještě poberou. Tak že pokud chceš klín tak -35/-15mm.
Ale vše souvisí se vším...tak že ...jinde těžiště,větší opotřebení dílů na nápravách atd.

Napsal: ned 09.01.2011 12:04
od HIDEN
no možná bych koupil pevnej komplet podvozek poněvadž na E34 ty stavitelný sou dost drahý.

Napsal: ned 09.01.2011 12:10
od Rendis
HIDEN píše:no možná bych koupil pevnej komplet podvozek poněvadž na E34 ty stavitelný sou dost drahý.


To je rozumější varianta. Já začínal také jen s pružinama Weitec -35/-35

Napsal: ned 09.01.2011 12:44
od HIDEN
Nemáš foto jak vypadalo tvoje auto na tom snížení?

Napsal: ned 09.01.2011 18:10
od Rendis
HIDEN píše:Nemáš foto jak vypadalo tvoje auto na tom snížení?


http://www.rendiscrew.cz/galerie/clenove/ahn_img008.jpg

Napsal: ned 09.01.2011 20:04
od HIDEN
co to je na těch 17kách za gumy a kolik cm tam byla ještě cca mezera(vpředu)?

Napsal: úte 11.01.2011 17:13
od HIDEN
? 8)

Napsal: úte 11.01.2011 19:01
od Kail
Říkejte si co chcete,ale pravda je taková že -35 na předku od realu ani nepoznáš.
Já měl na předku -55 a bylo to uplně stejně vysoko jako originál M-technik co jsem tam měl předtím (ten je -2.5cm,když přihlédnu ke stáří tak tedy -3.5cm).Toť jen k tomu že jestli chceš auto nízký tak budeš zklamanej. :)

Prostě ber každopádně -55,bude to stejný jak M-tech,což je tak akorát.Já měl pera i tlumiče Weitec,ale zkušenost s jinýma "tuning" značkama je u mně a v mém okolí uplně stejná,prostě to nikdy neklesne o tolik co píšou :wink: .

Jo a tlumiče si od takových výrobců vůbec neber,fakt to hovno vydrží.Kup jen pera -55/-35 a dej je na origo tlumiče.Dokud vydržej tak vydržej a až odejdou tak kup nějaký Bilsteiny.

V mém případě se jednalo o TDS,takže poměrně těžkej motor.

Napsal: úte 11.01.2011 19:42
od beny-maser
moje osobní zkušenost je ve předu -35 a vzadu pokud to nemá nivo tak nic, vzadu jsou pera časem unavená a vypadáto celkově dobře,když to hodně snížíš tak se nikam nedostaneš a v zimě budeš plužit,podle mě je -35 tak akorát rozumnej kompromis mezi pohodlím a vzhledem. Kámoš měl e34 hodně sníženou nevím kolik přesně(cca -60) a vzadu nivem co to ventil pustil,když někam chtěl jet, tak nejdřív musel natrasovat,protože příčný prahy společně s dírama a už měl u některech místních divočin problém,nehledě na to, že si vytlučeš zuby a ramena na tom tankodromu co je v ČR

Napsal: úte 11.01.2011 21:10
od Rendis
-35 je kompromis mezi snížením a ještě nějakým pohodlím.

Napsal: úte 11.01.2011 21:41
od HIDEN
A nechová se to auto na origa tlumíčích se sport. pérama trochu divně?Jinak auto by mělo být už jen na léto takže plužit nebudu aspoň ne sníh.

Napsal: stř 12.01.2011 19:46
od Kail
Asi je to značka od značky no.Já tvrdím že když dáš -35 Weitec tak to nepoznáš :wink: .

Napsal: stř 12.01.2011 22:29
od HIDEN
No kdybych třeba zkusil -60 šlo by to na origa tlumiče?

Napsal: stř 12.01.2011 23:12
od beny-maser
šlo,otázkou je co tomu budou ty tlumiče říkat,když jsou 200tis.km zvyklý na jednu dráhu a ty je posuneš o 6cm dolů,tak bude stačit pár děr a budou hotový a pak koupíš sportovní, protože jsou levnější než origo.
Nevím, ale všude kde píšou o podvozku, tak se říká, že když dáváš sportovní pera tak máš dát i sportovní tlumiče, kvůli rychlým pohybům v jednom bodě,který není origo tlumič schopen pobrat,protože s origo pružinou jezdí ve dlouhejch drahách.
Fakt je ten, že ten můj kámoš co zkrátil o těch 6cm, tlumiče měnil po dvou měsících za sportovní,origo byly hotový.
A můj názor na 6cm je cigánština kapota mi končila někde u kolen a to mám 168cm. E34 vypadala pak zepředu jak zbastěná e30.

Napsal: stř 12.01.2011 23:51
od Martem
Takhle jsem snižoval já,když jsem měl E34 a jen předek,ale bohužel už nevím o kolik. Je to na 18" alu

Napsal: čtv 13.01.2011 00:37
od ViktorDDD
rozdiel je aj v tom že akú máte motorizáciu, veľa výrobcov predáva pružiny rozdelené podľa motorizácie ale pritom sú to tie isté len v inom balení a napr. medzi takou 520i a 525TDS môže byť rozdiel na predku aj 2-3cm pri rovnakých pružinách

Napsal: čtv 13.01.2011 11:53
od Tendr520i
Tak to jsou pěkný lajdáci teda, jsem myslel, že když to rozlišujou dle motorizace, že ty pružiny budou rozdílně tuhý dle váhy motoru, tohle je divný...

Napsal: čtv 13.01.2011 14:18
od ViktorDDD
lepšie značky sú odlišné, ale väčšinou tie lacnejšie kusy sú rovnaké

Napsal: čtv 13.01.2011 17:14
od Kail
No je to tak,proto jsem psal že jsem měl TDSo...
Nížší pera samozřejmně můžeš dát na origo tlumiče,akorát je otázka co vydržej.Když vytečou tak hold potom koupíš sportovní no,nebo je kup rovnou a máš po starosti.
To záleží jen na tobě a tvojí finanční situaci,s tím ti neporadíme.Obecně je samozřejmně lepší dát k nižším perům i odpovídající tlumiče...