Stránka 1 z 2

Napsal: sob 01.01.2011 20:19
od beny-maser
Ahoj kluci má někdo zkušenost jestli je u e34 tds (r.v.96) příprava na protiskluz, třeba příprava na tempomat tam byla,abs tam je, tak co bych mohl ještě potřebovat? má s tím někdo vlastní zkušenost?

Napsal: ned 02.01.2011 02:08
od pragdejf
zajdi si radsi na botoxovy inijekce do pravy nohy, nebo zahod ty boty s olovenejma podrazkama;-) sice to "jenom" bere informaci o otaceni kol z cidel abs a podle toho ti to ustrihne naftu, ale asi nejsnazsi bude se kouknout k fofrklacku, jestli je tam vytazenej konektor pro tlacitko. a jestli ne, tak si o tom myslim svoje...

Napsal: ned 02.01.2011 10:23
od Francis
Dej tam samosvor a kup si lehčí boty.

Napsal: ned 02.01.2011 11:18
od beny-maser
samosvor mám,ale kámoš měl e32 a jezdil s tím v zimě po horách stejně jako v létě(s proti skluzem)
nechci dělat přestavbu auta, myslel jsem jestli tam není příprava ve stylu přípravy na tempomat(sundat dva plasty, natáhnout kablík, zastrčit do štekru,zacvaknout pačku a nasadit plasty zpět) kde má být řídící jednotka?

Napsal: ned 02.01.2011 11:31
od Francis
No, a co kvalitní zimní obutí? To je účinnější než ASC.

Napsal: ned 02.01.2011 12:06
od beny-maser
mám pirelli winter 225/60 R15 originál rozměr z tabulek vzorek 7mm,

asi takhle klucy jízdní vlastnosti tu řešit nechci, jsou super i na sněhu a ledu a mě to baví s tím jezdit i v zimě, ale tímhle autem jezdí i moje mladá a té vadí že to nemá protiskuz a potom vymejší nejrůznější variacea pí... na to aby se někam dostala.
A winterwagen kupovat nechci!!!

Napsal: ned 02.01.2011 12:19
od Francis
Aha. Nechť si tedy pořídí na řízení v zimě do auta přezouvací boty. Vysoký podpatek ani pohorky nejsou na zimu pro řidičku správnou obuví.

Napsal: ned 02.01.2011 12:45
od pragdejf
hezky je to, ze informace o tom, ze s tim bude jezdit taky ridicka, o kterou se dotycnej boji z nej vypadne az u patyho prispevku. ale jak rikam, uklid bodrel, kerej vozis pred radickou, vyndej manzetu radicky, pak vyndej i to drevo/kozenku a hledej nakej nezapojenej konektor. tipuju ze tds z 1996 bude mit komplet kabelovej svazek, pokud teda neni v uplny socce.

Napsal: ned 02.01.2011 14:07
od beny-maser
nevím jak informace, že s tím jezdí i řidička tak moc úzce souvisí s tématem které je v předmětu,
ale mám další dotaz k čemu je ten konektor pod prkýnkem u řadící páky?

je to e34 s klima automatik takže by to socka bejt nemusela,ale není to top mám el. stahovací pouze přední okna

Napsal: ned 02.01.2011 15:28
od Tompo
teoreticky by to mohl být konektor pro ASC

Napsal: ned 02.01.2011 15:54
od beny-maser
to jo, mě jde o to, že tlačítko asc je o dost víš, hned pod panelem ovládání ventilace, takže jestli není nutný sundat celý ten tapec co je nad středovým tunelem a ne jen prozkoumat prostor pod prkýnkem řadičky,nehledě na to že natáhnou ten kablík už je to nejmenší.
kde má být řídící jednotka? to mi někdo poradí? jestli tam nemám na ní žehličku tak se není o čem bavit. Volnej štekrů tu mám tři p.....
Zajímá mě to přesně, ne teoreticky.

Napsal: ned 02.01.2011 19:16
od Tompo
beru zpět...

pro asc je jiny svazek, jina jednotka, jina kostka, jine rozvody trubicek
pripravene to tezko bude, dodelat je to unreal

informace od člověka, který tyhle auta řeže tak často, jako chleba k snídani...

Napsal: pon 03.01.2011 13:43
od Snejk
no pokud vyloženě netrvá na ASC+T tak se to brzd nijak netyka... e32/34 meli vetsinou jen obycejne ASC. a jelikoz diesel nema skrtici klapku tak to omezeni vykonu motoru bude jen softwarova zalezitost DDE, takze bych se nedivil ze staci jen to tlacitko... ale to tu jen teoretizuju... samozrejme dodelat i +T je naprostej nesmysl... jednotku kostku i vedeni i svazek vsechno jinak.. nesmysl radsi vymenit auto...

Napsal: pon 03.01.2011 13:57
od pragdejf
zdar snejku, tak me napada, neni +T spis jenom lacina nahrazka svoru? jinak s tim asc mas pravdu, u tds by tlacitko mohlo stacit.

Napsal: pon 03.01.2011 16:12
od beny-maser
o ASC mi právě jde, tempomat je u tds díky tomu, že to má elektronickej plyn, řešenej taky naprosto jednoduše,hadice,ani další kopresor na brzdy montovat nechci. Ale ve služebním vw a octávce máme ASR a ještě se mi nestalo, že bych někam nevyjel a to taky nebude bržněný.Jinak že by ASC bylo levnou náhražkou svoru se mi moc nezdá, protože samosvor má snad každý tds v touringu a ASC jen ty v plný palbě(většinou). Co má e32? taky jenom ASC?

Napsal: pon 03.01.2011 18:36
od Tompo
A v té spleti konektorů máš takovýhle protikus?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E31- ... 3a608ad0ae

Napsal: úte 04.01.2011 11:14
od DestinyE34
Sháněl jsem informace o dodělání ASC+T,jelikož se mi nedaří sehnat samosvor. A tady na fóru mi řekli,že na to bych musel dodělat i čerpadlo a natáhnout hadice k zadní nápravě,protože jinak má E34 jen 3 okruhové ABS,potom taky nějaký velký svazek drátů,co vede pod volantem a místo ABS jednotky musí být ABS+ASC+T,nebo tak nějak,viděl jsem ji na ebay.
Trošku OT:nepomohlo by vzít tvoji přítelkyni vyblbnout někde na parkoviště,na autko si tak lépe zvykne. Moje dělala na 3jku kolečka v průměru 50m a všichni nechápavě zírali :driver: pak už jezdí v pohodě...

Napsal: úte 04.01.2011 17:34
od beny-maser
po ASC+T ani netoužím, to už jsem si na fóru našel, že to nemá ani cenu zkoušet. Má tam být pro ASC další řídící jednotka nebo ne?

Napsal: úte 04.01.2011 18:34
od Snejk
ale asc nic nedela jinak nez to, ze "sunda nohu z plynu".... pokud mas samosvor tak uz je asc jen pro trochu lenost... ale kdyz zapadnes tak to musis stejne vypnout protoze se to jinak ani nehne z mista...das podlahu a stojis... jo trochu to pomuze ale to das i nohou... asc+t je orpravdu sůlaba nahrazka svoru...
bohuzel moda je a to zaclo uz v e32 mit bud asc nebo svor... ale tohle obyc asc slo i se svorem, vsechny asc+t uz svor nemeli... av e38 39 uz ani svory nejsou... proste opruz... protoze kdyz asc selze tak ten svor te dokazal vyhrabat... jak se zakopes s asc+t tak konec... tak das podlahu a stojis.. a nic... uz pak jen se zkusit vyhoupat ... ale jinak to dost dobre funguje. ale samotne asc... nema zadnou vahu... ne o moc vic jak tvoje noha...
a jestli tvuj kamos s asc svorem a e32 vyjede vic tak to neni kuli asc ale tim ze to je e32 jako takova...

Napsal: čtv 06.01.2011 17:56
od beny-maser
aha, ok konečně pořádná odpověď,kašlu na to a jdu si užívat zimy :D