Stránka 1 z 1

Napsal: pát 31.12.2010 12:50
od soukupadam
Zdravim, dneska jsem startoval studený auto a rozsvítila se oranžová konrolka motoru a celý auto se tak divně rozklepalo, když jsem přidal plyn tak otáčky šly z volnoběhu dolu skoro to až chcíplo. otáčky kelsají pokud je motor studený za tepla už neklesají. taky se mi zdá že za studena to hůř startuje
Děkuji za rady

E39 525iA

Napsal: pát 31.12.2010 15:53
od cmelak
A jak ta oranžová kontrolka vypadá? Můžou to být vstřiky, nebo se ti může někde ztrácet tlak ve vstřikovací liště, vomrkni motor, jestli není někde něco mokrýho hned po tom nastartování, když jsem měl já povolenej vstup do vstřiku u 530d a přidal jsem plyn, rozsvítila se mi oranžová kontrolka DDE a auto nemělo vůbec výkon, asi přešlo do nějakého nouzového režimu.

Jestli nemáš něco podobnýho taky ty, nevim jak to mají benzíny 2.5

Napsal: pát 31.12.2010 16:16
od soukupadam
co je DDE? me svítí ta kontrolka s obrázkem motoru hned pod kontrolkou baterie, už mi to auto jednou udělalo pak týden nic a teď znova.v ponděli jedu na diagnostiku, mam podezření na váhu vzduchu? poradí někdo?

Napsal: pát 31.12.2010 16:19
od cmelak
soukupadam píše:co je DDE? me svítí ta kontrolka s obrázkem motoru hned pod kontrolkou baterie, už mi to auto jednou udělalo pak týden nic a teď znova.v ponděli jedu na diagnostiku, mam podezření na váhu vzduchu? poradí někdo?


DDE je Digital Diesel Electronics, je to ale jen u dieselů, takže ne v tvém případě, no tak jestli máš podezření na váhu vzduchu tak ji zkus za běhu motoru odpojit a znovu zapojit, jestli poznáš rozdíl váha je OK, jestli rozdíl nepoznáš máš váhu v prdeli :lol:

Napsal: pát 31.12.2010 16:47
od soukupadam
a jak ji odpojim?

Napsal: pát 31.12.2010 17:11
od cmelak
soukupadam píše:a jak ji odpojim?


Do váhy vzduchu vede takovej kulatej konektor, ten když o půl otáčky pootočíš tak to odpojíš.

Napsal: pát 31.12.2010 17:23
od soukupadam
a kde najdu samotnou váhu?

Napsal: pát 31.12.2010 17:36
od cmelak
Jestli víš kde je vzduchový filtr tak ta hadice co vede do motoru, tam je v ní váha vzduchu.

Napsal: pát 31.12.2010 17:46
od soukupadam
vim, dík za rady jinak budu vděčnej všem za nějaký užitečný info k problému.

Napsal: pát 31.12.2010 23:42
od renocar
nic proti ale když hledáš i váhu vzduchu nebyl by lepší někdo znalejší? Metoda pokus omyl není vždy nej

Napsal: pát 31.12.2010 23:57
od starML
Váha vzduchu je díl číslo 1 na obrázku níže :

Obrázek
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Ale podle mne tady problém nebude, až budeš mít protokol z diagnostiky, tak se ozvi.

Napsal: sob 01.01.2011 16:43
od Beefeater-64
Hele nez pojedes na diagnostiku tak zkontroluj hadice co jsou od vahy vzduchu, budes mit problem s tesnosti sani. Mas tam M54 motor a ten ma celkem prusery prave s hadici c.7 co je na obrazku ale pak dalsi je problem odvetravaci jednotka. pokud nebyla memena vymenit i s hadicema co k ni vedou. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DT31&mospid=47541&btnr=11_2194&hg=11&fg=15 je to dil c.1 je to pod sanim a vymenit ho je celkem drbacka ale jde to.

Napsal: ned 02.01.2011 19:52
od soukupadam
dík zítra pošlu další poznatky

Napsal: pon 03.01.2011 10:50
od soukupadam
takže auto stálo od pátku před barákem v mrazu, dneska jsem ho nastartoval kontrolka zhasla, žádný klepání ani vibrace. po přidání plynu šly otáčky z volnoběhu krásně nahoru tak já nevim. jediný co jsem s tím udělal bylo že jsem zastrčil tu hadici co vede jakoby z blatníku do filtru, protože u filtru byla trochu vylezlá asi 1,5 cm. Ale nejsem si jistej že by to mělo mít nějakej vliv .

Najdou něco na diagnostice když ta kontorlka zhasla?nebo tam mam jet až se zase rozsvítí?

Napsal: úte 04.01.2011 12:03
od soukupadam
nikdo nic?

Napsal: úte 04.01.2011 14:39
od Mountainbiker
No, Adame, diagnostika by to měla načíst ze zásobníku chyb, takže k objevení závady by nemělo vadit, že kontrolka zhasla.