
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
automaticke rozinani svetel a vybijeni baterie u 530 D E39
Ježka odpojuj (hledej téma od Pyrona), abys to identifikoval přesně. U E39ky je plno věcí, co to mohou dělat. Pokud to bude on, kup určitě nový kus...
U té diagnózy záleží, co tam bylo děláno a jakou... Rozepiš se, jsou tu lidi, co Ti poradí, ale když jim o tom nic neřekneš, těžko se dočkáš odpovědi...
U té diagnózy záleží, co tam bylo děláno a jakou... Rozepiš se, jsou tu lidi, co Ti poradí, ale když jim o tom nic neřekneš, těžko se dočkáš odpovědi...

.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
rano sedam do auta a motor se horko tezko roztoci az na čtvrte zakuckani a kdyz uz pak najedu nekolik kilaku a vypnu a za 1émin. zase zapnu tak to v pohode naskoci. Tyto starty jsou vzdycky rano kdyz auto dlouho stoji. Na diagnostice ty svetla zhasly kdyz jsme se divaly na chyby, motor byl nastartovany a svetla v poloze autom. Jinak si nevim cim by to bylo. Normalne vymazal chyby a mam dojet pristi tyden na kontrolu
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Kontaktovat uživatele:
tonyand píše:rano sedam do auta a motor se horko tezko roztoci az na čtvrte zakuckani a kdyz uz pak najedu nekolik kilaku a vypnu a za 1émin. zase zapnu tak to v pohode naskoci. Tyto starty jsou vzdycky rano kdyz auto dlouho stoji. Na diagnostice ty svetla zhasly kdyz jsme se divaly na chyby, motor byl nastartovany a svetla v poloze autom. Jinak si nevim cim by to bylo. Normalne vymazal chyby a mam dojet pristi tyden na kontrolu
A jak dlouho tam ta baterka je? Je jistota, že se vybijí? Měl jsem baterku KO, po ránu to nastartovalo jen taktak, někdy už ani to ne. Po nabití vydržela pár dní, pak to přišlo zase - nestartovala jenom po delší době, když byla venku velká zima. Ale když to ráno chytlo, tak přes den už jezdila v pohodě (pokud jsem to nenechal stát celý den na mrazu). Proto jsem objednal baterku novou...
Někteří tady psali, že pokud je baterka kaput, tak může zlobit víc věcí, které se po výměně uklidní...
Přesně, u E39ky je baterka 90% úspěchu. Nech ji změřit zátěžákem, mají ho v kdejaké dílně... Navíc příchod zimy by na to naznačoval, většinou začátkem nízkých teplot to začne zlobit... Nebo aspoň změřit na ní napětí ráno na prázdno... Pod 12V už je to většinou jasný... 

.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Ještě poupravím svou poslední větu: pokud je vyloučeno vybíjení jinde... I když je faktem, že odběr např. 1A by do rána neměl s baterkou nic udělat... (normální klidový odběr je cca 40 - 130 mA, každé auto je jiné. Pozor, nastává až po půl hodině po zamčení auta a ponechání v klidu, kdy se uspí všechny jednotky...) 

.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Kontaktovat uživatele:
tonyand píše:Kupoval jsem auto z bazaru,dovoz z italie. Baterka je z roku 2009. Tak jsem myslel ze by mohla byt dobra. O tym zatezaku jsem slysel. Netusil jsem ze bateka muze nadelat takove skody. Vezmu to do servisu a uvidim. Vsem moc diky za vase odpovedi
Jasný, ale viděl jsem i baterky, které vydrželi rok, pokud chtěl člověk ušetřit... tady se to nějak nevyplácí...
tak hodně štěstí a pak dej vědět...