Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

čidlo vačky 530d E39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od milo »

jednou za čas mi nechce chytnout vlažný motor. je to klasicky čidlo na vačce. čidlo samo o sobě funguje, O kroužek se taky tváří ok (kolem čidla je sucho), ale do samotného konektoru se tlačí motorový olej. koukal jsem do ETK a konektor je tam jako samostatný díl. dá se to nějak lehce nedestrukčně rozebrat? nerad bych koupil nové čidlo za litr nebo kolik stojí a zjistil, že je chyba v plastu/těsnění za 2 Kč. po vyčištění chytne hned.

dnes to bylo opravdu vtipné, když to nenastartovalo servisákovi, co mi to vezl na STK :lol:
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#2 Příspěvek od MUF_IV »

Ja to resil pred mesicem, presne tve priznaky. Ted po vymene OK, v BMW 2300,- origo, nahrada nekde kolem 1750,- . Dal jsem origo, rozdil neni tak znacny a nez nekde viset a cekat nez zhladne motor :roll:
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od milo »

Tak uz jsem se stal odbornikem na demontaz cidla vacky a jeho ochlazeni v rekordne kratkem case. Zitra rano objednavam nove 8)
Odpovědět