Stránka 1 z 2

Napsal: sob 04.09.2010 10:21
od sheep
EDIT: 12.5.2011 ubytek oleje jsem porad nevyresil, ale mam dalsi problem, kdyz jsem dneska dolil olej (podle merky pred dolivanim bylo cca 3mm nad MIN) dolival jsem cca 1/4 litru za studena na studenej olej, pak jsem jel jenom kousek popoject na zpatecku (200m) a celou tu dobu mi zpod motoru utikala kapalina (ale citit je to jako benzin ne olej) nevite v cem by mohla byt chyba? s autem sem uz ani nehnul... plus, nekdy se mi stane ze pri startech auto chyta dyl, nekdy chytne na prvni otoceni, kdyz to chyta dyl jsem vcera napriklad koukal ze mi od vyfuku sel bilej dym pri tom startovani, pak kdyz se nahodilo tak uz ne

13.5.2011-tak kapalina co sla z podauta byl benzin, spuchrela hadicka, prislo to naodou zrovna pri vymene oleje, takze zadna spojitost


18.8.2010-pred 2 dnama sem se byl projet,okolo 100km/h porad najednou mi v aute zaclo smrdet jak kdyz se neco pali proste... tak sem zastavil a vyhodilo mi to ze oelstand motor.. (to je hladina oleje pokud vim) zkontroloval sem to, olej sice ubyl (protoze mam praskly nejaky tesneni,ktery sem jeste nemenil, kvuli tomu mi tece na svicky olej) ale pak sem zas nastartoval a jel a od ty doby mi to uz nepsalo, ani to uz nesmrdi.. takze nevim co ted udelat, jestli resit neco spalenyho (jediny co by prichazelo v uvahu a ja o tom vim ze kdyz sem se snazil vymontovat hodiny z palubky tak kdyz sem tam sahal byly tam nejaky dratky nezalepeny, ta paska kterou to bylo prelepeny byla proste odlepena a ja od toho mel zas*anou celou ruku...) a s tim olejem taky netusim, divny ze to bylo takle spolu oboji, jestli nekdo aspon trochu tusi o co by mohlo jit dik za rady...

Napsal: pon 06.09.2010 15:27
od Filozof
sheep píše:cau, na zacatek, olej byl dolejvanej 18.8.10..

pred 2 dnama sem se byl projet, nic zavratnyho, okolo kila porad... najednou mi v aute zaclo smrdet jak kdyz se neco pali proste... tak sem zastavil a vyhodilo mi to ze oelstand motor.. (to je hladina oleje pokud vim) zkontroloval sem to, olej sice ubyl (protoze mam praskly nejaky tesneni,ktery sem jeste nemenil, kvuli tomu mi tece na svicky olej) ale pak sem zas nastartoval a jel a od ty doby mi to uz nepsalo, ani to uz nesmrdi.. takze nevim co ted udelat, jestli resit neco spalenyho (jediny co by prichazelo v uvahu a ja o tom vim ze kdyz sem se snazil vymontovat hodiny z palubky tak kdyz sem tam sahal byly tam nejaky dratky nezalepeny, ta paska kterou to bylo prelepeny byla proste odlepena a ja od toho mel zas*anou celou ruku...) a s tim olejem taky netusim, divny ze to bylo takle spolu oboji, jestli nekdo aspon trochu tusi o co by mohlo jit dik za rady...


Máš špatné těsnění pod hlavou a když ti steče olej na rozžhavený motor tak ten smrad jde do auta. Vyměn těsnění pod hlavou a máš klid.
Je to i kolem svíček a pak se ti tímpádem zalévají olejem.
Měl jsem to same a po výměně bylo vše v pohodě.
Smrad šel do kabiny hlavně v malé rychlosti nebo když auto stálo.
Pak se i trochu logicky ztrácí olej v motoru. Protože utíká ven.

U 20let starého auta mění těsnění snad každej kdo to jeste nedělal. Nebo ho to čeká. :wink:

Napsal: pon 06.09.2010 18:49
od sheep
Filozof píše:
sheep píše:cau, na zacatek, olej byl dolejvanej 18.8.10..

pred 2 dnama sem se byl projet, nic zavratnyho, okolo kila porad... najednou mi v aute zaclo smrdet jak kdyz se neco pali proste... tak sem zastavil a vyhodilo mi to ze oelstand motor.. (to je hladina oleje pokud vim) zkontroloval sem to, olej sice ubyl (protoze mam praskly nejaky tesneni,ktery sem jeste nemenil, kvuli tomu mi tece na svicky olej) ale pak sem zas nastartoval a jel a od ty doby mi to uz nepsalo, ani to uz nesmrdi.. takze nevim co ted udelat, jestli resit neco spalenyho (jediny co by prichazelo v uvahu a ja o tom vim ze kdyz sem se snazil vymontovat hodiny z palubky tak kdyz sem tam sahal byly tam nejaky dratky nezalepeny, ta paska kterou to bylo prelepeny byla proste odlepena a ja od toho mel zas*anou celou ruku...) a s tim olejem taky netusim, divny ze to bylo takle spolu oboji, jestli nekdo aspon trochu tusi o co by mohlo jit dik za rady...


Máš špatné těsnění pod hlavou a když ti steče olej na rozžhavený motor tak ten smrad jde do auta. Vyměn těsnění pod hlavou a máš klid.
Je to i kolem svíček a pak se ti tímpádem zalévají olejem.
Měl jsem to same a po výměně bylo vše v pohodě.
Smrad šel do kabiny hlavně v malé rychlosti nebo když auto stálo.
Pak se i trochu logicky ztrácí olej v motoru. Protože utíká ven.

U 20let starého auta mění těsnění snad každej kdo to jeste nedělal. Nebo ho to čeká. :wink:
dikes za odpoved! tesneni mi bylo receno pri vymene svicek ale bylo to jiny nez pod hlavou, samosdrejme to vymenit muzu taky, a udelam to... pres tejden jedu na diagnostiku tam se dozvim vic, jenom doufam ze mi motor nezere olej... to bych mu zamaval :)

Napsal: úte 07.09.2010 16:40
od DestinyE34
No ty vole...nééé :lol: pod hlavou přece nic neměň,to tě výjde na strašné prachy. Mrkni kde to teče,mělo by to být těsnení pod výkem od ventilů,cca 700Kč a pod hlavou by to vyšlo s prací na hodně víc a ještě když už zhodíš hlavu,tak ji to chce udělat,přebrousit,nebo aspoň poměřit no prostě na 5tis se nezastavíš!

Napsal: úte 07.09.2010 18:30
od T613
tesneni pod hlavou urcite ne, jak by to pak mohlo jit na svicky? :lol:
a za dalsi by auto bylo davno nepojizdne

je to klasika tesneni ventil deklu jak tu pise nade mnou a stoji par stovek ...

Napsal: úte 07.09.2010 18:47
od sheep
diky panove, tesneni ventil deklu mi bylo receno v servise ale ja sem zapomel jak se to jmenovalo, to je ono :D bylo mi receno 600,- tesneni... takze tak, ale ten smrad to nevysvetluje porad :) , mimochodem kolik muze toho oleje utikat tudy?

Napsal: úte 07.09.2010 19:10
od Filozof
No tak to jsem myslel ale řekl jsem hlava ... já hlava dubová :D

Pod tím první m sráčem co drží na pár šroubech takže víko nebo jak se ta mrcha jmenuje. Mel jsem za to že to je hlava :D

Jestě, že to tady upřesnili. Radeji budu držet hubu nebo tady někdo spáchá sebevraždu a bude to na mě že jsem mu to poradil.

Dej si pozor je rozdíl s vanosem a bez vanosu. Borec mi to objednal těsnění bez vanosu (a to jsem mu říkal rok 93) a to tam nepasuje. Takže to musiš upřesnit jsou asi 3 druhy.

http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?k ... windowid=1

tohle je na typy aut dole v tabulce s vanosem.

Napsal: úte 07.09.2010 19:12
od T613
smrad protoze ti ten olej vyletel na rozpaleny motor a svody ... a topeni si ten olejovy kour natahlo

Napsal: úte 07.09.2010 20:03
od sheep
no bude to obednavat znamej z dilny takze on tomu rozumi, bez vanos vi ze to je, a super ze se to snad vyresilo :) dam vedet po vymene jestli furt utika olej :)

Napsal: úte 23.11.2010 22:03
od sheep
sice pisu po dlouhy dobe ale tak co, trochu sem na to zapomel, viko vymeneno, v aute uz nic nesmrdi, ale olej utika porad, a prijde mi ze se vzdycky zastavi na rysce reknu 3 mm nad minimem a na ty hladine je dlouho... co dalsiho muze zpusobovat ubytek oleje? kdyby doslo k tomu ze by zral olej motor tak to se snad ani nevyplaci si pak nechat ne? plus k tomu tedka resim kdyz sem nedavno jel par kilometru domu (auto stalo celou noc venku) do kopce sem tomu pridal trosku (3t ot) a z vejfuku se zacal valit dym bilej, celkem dost toho, videl sem to v zrcatku tak me to prekvapilo, a pak kdyz sem couval do garaze (z kopce dolu) tak toho bylo taky dost toho dymu, po vystoupeni z auta to i divne smrdelo (nereknu jak)... nechci zakladat dalsi prispevek jen to aktualizuju jestli to jde

Napsal: úte 23.11.2010 22:52
od Tompo
že by simerinky na ventilech? Už nedrží a propouští olej do výfuku... :idea:

Napsal: úte 23.11.2010 23:11
od sheep
Tompo píše:že by simerinky na ventilech? Už nedrží a propouští olej do výfuku... :idea:
cetl sem nekde v prispevkach co mi vyhodilo hledat ze to muze bejt usazovani jakehosi kondenzatu... viz tema... http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... light=kour na to to nevypada? a hlavne divny ze to s tim kourenim se mi stalo poprve to je dva dny zpatky, ten olej uz kdyz sem to koupil no

Napsal: stř 24.11.2010 00:12
od DirtyHarry
Ten kouř z vejfuku,úbytek oil,smrad v kokpitu - přeci jen,to těsnění pod hlavou ..? Zkus někoho požádat,at ti stojí na plynu ( 5000 ot/min až max) a pozoruj motor,jestli někde nejde slabej pramínek kouře,asi jako z cigarety. Jinak hlavu netřeba hned přebrušovat,pokud není prasklá nebo do luku,těsnění si desetinku mm srovná samo,důležitý to správně v pořadí a kloudnym momentákem dotáhnout.

Napsal: stř 24.11.2010 03:29
od sheep
DirtyHarry píše:Ten kouř z vejfuku,úbytek oil,smrad v kokpitu - přeci jen,to těsnění pod hlavou ..? Zkus někoho požádat,at ti stojí na plynu ( 5000 ot/min až max) a pozoruj motor,jestli někde nejde slabej pramínek kouře,asi jako z cigarety. Jinak hlavu netřeba hned přebrušovat,pokud není prasklá nebo do luku,těsnění si desetinku mm srovná samo,důležitý to správně v pořadí a kloudnym momentákem dotáhnout.
diky za dalsi odpoved, to s tim plynem zkusit muzu to urcite... ale dalsi veci si sam neudelam, tu hlavu bych musel nechat (prebrusovat, nebo menit) tady v servisu u jednoho sikovnyo typa, kolik to tak vyjde kdyby se davala nova(nebo ne nova ale klidne jeta funkcni) hlava? do 8t s praci by se to vejit mohlo ne?

Napsal: stř 24.11.2010 13:58
od DirtyHarry
Když nebude prasklá,proč ji měnit ? Ceny v servisech budou hitparáda,samozřejmě hned uslyšíš,že na tomhle autě to jde hrooozně špatně pane,mnoho práce atd... Já měl podpálený kdysi těsnění na 535i,koupil jsem to těsnění+sadu pod víko a ostatní krámy,co se musí sundat,pořádnej momenták (kterej mám dodnes) tabulku dotahovacích momentů a za dva dni bylo v garáži hotovo :) . Materiál počítám tak čtyři i s olejem,servis tipuju na 8-10 t.

Napsal: stř 24.11.2010 16:42
od sheep
DirtyHarry píše:Když nebude prasklá,proč ji měnit ? Ceny v servisech budou hitparáda,samozřejmě hned uslyšíš,že na tomhle autě to jde hrooozně špatně pane,mnoho práce atd... Já měl podpálený kdysi těsnění na 535i,koupil jsem to těsnění+sadu pod víko a ostatní krámy,co se musí sundat,pořádnej momenták (kterej mám dodnes) tabulku dotahovacích momentů a za dva dni bylo v garáži hotovo :) . Materiál počítám tak čtyři i s olejem,servis tipuju na 8-10 t.
no prave ja si na tom sam neudelam nic, je to pro me jungle...

Napsal: čtv 12.05.2011 14:51
od sheep
Tompo píše:že by simerinky na ventilech? Už nedrží a propouští olej do výfuku... :idea:
tohle bude asi jedna z veci do ktery pujde pristi vejplata, simerinky, muzete mi kdyztak upresnit o co jde? ty simerinky jsou nejaky tesneni ktery muze bejt spuchrely a proto propousteji olej?

Napsal: čtv 12.05.2011 15:17
od beny-maser
sheep píše:
Tompo píše:že by simerinky na ventilech? Už nedrží a propouští olej do výfuku... :idea:
tohle bude asi jedna z veci do ktery pujde pristi vejplata, simerinky, muzete mi kdyztak upresnit o co jde? ty simerinky jsou nejaky tesneni ktery muze bejt spuchrely a proto propousteji olej?

jo ale bude muset hlava dolů

Napsal: ned 15.05.2011 23:41
od pragdejf
alle nestraš, gufera na ventilech se daj udělat i bez sundání hlavy.

tohle prozen googlem a aspon budes mit jasno o problematice, nebudes v servise jako kavka: "Service: Výměna těsnění dříků ventilů"

Napsal: pon 16.05.2011 00:06
od sheep
pragdejf píše:alle nestraš, gufera na ventilech se daj udělat i bez sundání hlavy.

tohle prozen googlem a aspon budes mit jasno o problematice, nebudes v servise jako kavka: "Service: Výměna těsnění dříků ventilů"
dikes :) tohle se podoba (i popisem co k tomu chlapek napsal-kour po delsim stani z vyfuku) tomu co to me dela...