Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34 ubytek oleje (kour z vyfuku pri startu)
EDIT: 12.5.2011 ubytek oleje jsem porad nevyresil, ale mam dalsi problem, kdyz jsem dneska dolil olej (podle merky pred dolivanim bylo cca 3mm nad MIN) dolival jsem cca 1/4 litru za studena na studenej olej, pak jsem jel jenom kousek popoject na zpatecku (200m) a celou tu dobu mi zpod motoru utikala kapalina (ale citit je to jako benzin ne olej) nevite v cem by mohla byt chyba? s autem sem uz ani nehnul... plus, nekdy se mi stane ze pri startech auto chyta dyl, nekdy chytne na prvni otoceni, kdyz to chyta dyl jsem vcera napriklad koukal ze mi od vyfuku sel bilej dym pri tom startovani, pak kdyz se nahodilo tak uz ne
13.5.2011-tak kapalina co sla z podauta byl benzin, spuchrela hadicka, prislo to naodou zrovna pri vymene oleje, takze zadna spojitost
18.8.2010-pred 2 dnama sem se byl projet,okolo 100km/h porad najednou mi v aute zaclo smrdet jak kdyz se neco pali proste... tak sem zastavil a vyhodilo mi to ze oelstand motor.. (to je hladina oleje pokud vim) zkontroloval sem to, olej sice ubyl (protoze mam praskly nejaky tesneni,ktery sem jeste nemenil, kvuli tomu mi tece na svicky olej) ale pak sem zas nastartoval a jel a od ty doby mi to uz nepsalo, ani to uz nesmrdi.. takze nevim co ted udelat, jestli resit neco spalenyho (jediny co by prichazelo v uvahu a ja o tom vim ze kdyz sem se snazil vymontovat hodiny z palubky tak kdyz sem tam sahal byly tam nejaky dratky nezalepeny, ta paska kterou to bylo prelepeny byla proste odlepena a ja od toho mel zas*anou celou ruku...) a s tim olejem taky netusim, divny ze to bylo takle spolu oboji, jestli nekdo aspon trochu tusi o co by mohlo jit dik za rady...
13.5.2011-tak kapalina co sla z podauta byl benzin, spuchrela hadicka, prislo to naodou zrovna pri vymene oleje, takze zadna spojitost
18.8.2010-pred 2 dnama sem se byl projet,okolo 100km/h porad najednou mi v aute zaclo smrdet jak kdyz se neco pali proste... tak sem zastavil a vyhodilo mi to ze oelstand motor.. (to je hladina oleje pokud vim) zkontroloval sem to, olej sice ubyl (protoze mam praskly nejaky tesneni,ktery sem jeste nemenil, kvuli tomu mi tece na svicky olej) ale pak sem zas nastartoval a jel a od ty doby mi to uz nepsalo, ani to uz nesmrdi.. takze nevim co ted udelat, jestli resit neco spalenyho (jediny co by prichazelo v uvahu a ja o tom vim ze kdyz sem se snazil vymontovat hodiny z palubky tak kdyz sem tam sahal byly tam nejaky dratky nezalepeny, ta paska kterou to bylo prelepeny byla proste odlepena a ja od toho mel zas*anou celou ruku...) a s tim olejem taky netusim, divny ze to bylo takle spolu oboji, jestli nekdo aspon trochu tusi o co by mohlo jit dik za rady...
sheep píše:cau, na zacatek, olej byl dolejvanej 18.8.10..
pred 2 dnama sem se byl projet, nic zavratnyho, okolo kila porad... najednou mi v aute zaclo smrdet jak kdyz se neco pali proste... tak sem zastavil a vyhodilo mi to ze oelstand motor.. (to je hladina oleje pokud vim) zkontroloval sem to, olej sice ubyl (protoze mam praskly nejaky tesneni,ktery sem jeste nemenil, kvuli tomu mi tece na svicky olej) ale pak sem zas nastartoval a jel a od ty doby mi to uz nepsalo, ani to uz nesmrdi.. takze nevim co ted udelat, jestli resit neco spalenyho (jediny co by prichazelo v uvahu a ja o tom vim ze kdyz sem se snazil vymontovat hodiny z palubky tak kdyz sem tam sahal byly tam nejaky dratky nezalepeny, ta paska kterou to bylo prelepeny byla proste odlepena a ja od toho mel zas*anou celou ruku...) a s tim olejem taky netusim, divny ze to bylo takle spolu oboji, jestli nekdo aspon trochu tusi o co by mohlo jit dik za rady...
Máš špatné těsnění pod hlavou a když ti steče olej na rozžhavený motor tak ten smrad jde do auta. Vyměn těsnění pod hlavou a máš klid.
Je to i kolem svíček a pak se ti tímpádem zalévají olejem.
Měl jsem to same a po výměně bylo vše v pohodě.
Smrad šel do kabiny hlavně v malé rychlosti nebo když auto stálo.
Pak se i trochu logicky ztrácí olej v motoru. Protože utíká ven.
U 20let starého auta mění těsnění snad každej kdo to jeste nedělal. Nebo ho to čeká.

dikes za odpoved! tesneni mi bylo receno pri vymene svicek ale bylo to jiny nez pod hlavou, samosdrejme to vymenit muzu taky, a udelam to... pres tejden jedu na diagnostiku tam se dozvim vic, jenom doufam ze mi motor nezere olej... to bych mu zamavalFilozof píše:sheep píše:cau, na zacatek, olej byl dolejvanej 18.8.10..
pred 2 dnama sem se byl projet, nic zavratnyho, okolo kila porad... najednou mi v aute zaclo smrdet jak kdyz se neco pali proste... tak sem zastavil a vyhodilo mi to ze oelstand motor.. (to je hladina oleje pokud vim) zkontroloval sem to, olej sice ubyl (protoze mam praskly nejaky tesneni,ktery sem jeste nemenil, kvuli tomu mi tece na svicky olej) ale pak sem zas nastartoval a jel a od ty doby mi to uz nepsalo, ani to uz nesmrdi.. takze nevim co ted udelat, jestli resit neco spalenyho (jediny co by prichazelo v uvahu a ja o tom vim ze kdyz sem se snazil vymontovat hodiny z palubky tak kdyz sem tam sahal byly tam nejaky dratky nezalepeny, ta paska kterou to bylo prelepeny byla proste odlepena a ja od toho mel zas*anou celou ruku...) a s tim olejem taky netusim, divny ze to bylo takle spolu oboji, jestli nekdo aspon trochu tusi o co by mohlo jit dik za rady...
Máš špatné těsnění pod hlavou a když ti steče olej na rozžhavený motor tak ten smrad jde do auta. Vyměn těsnění pod hlavou a máš klid.
Je to i kolem svíček a pak se ti tímpádem zalévají olejem.
Měl jsem to same a po výměně bylo vše v pohodě.
Smrad šel do kabiny hlavně v malé rychlosti nebo když auto stálo.
Pak se i trochu logicky ztrácí olej v motoru. Protože utíká ven.
U 20let starého auta mění těsnění snad každej kdo to jeste nedělal. Nebo ho to čeká.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00
No ty vole...nééé
pod hlavou přece nic neměň,to tě výjde na strašné prachy. Mrkni kde to teče,mělo by to být těsnení pod výkem od ventilů,cca 700Kč a pod hlavou by to vyšlo s prací na hodně víc a ještě když už zhodíš hlavu,tak ji to chce udělat,přebrousit,nebo aspoň poměřit no prostě na 5tis se nezastavíš!

No tak to jsem myslel ale řekl jsem hlava ... já hlava dubová
Pod tím první m sráčem co drží na pár šroubech takže víko nebo jak se ta mrcha jmenuje. Mel jsem za to že to je hlava
Jestě, že to tady upřesnili. Radeji budu držet hubu nebo tady někdo spáchá sebevraždu a bude to na mě že jsem mu to poradil.
Dej si pozor je rozdíl s vanosem a bez vanosu. Borec mi to objednal těsnění bez vanosu (a to jsem mu říkal rok 93) a to tam nepasuje. Takže to musiš upřesnit jsou asi 3 druhy.
http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?k ... windowid=1
tohle je na typy aut dole v tabulce s vanosem.

Pod tím první m sráčem co drží na pár šroubech takže víko nebo jak se ta mrcha jmenuje. Mel jsem za to že to je hlava

Jestě, že to tady upřesnili. Radeji budu držet hubu nebo tady někdo spáchá sebevraždu a bude to na mě že jsem mu to poradil.
Dej si pozor je rozdíl s vanosem a bez vanosu. Borec mi to objednal těsnění bez vanosu (a to jsem mu říkal rok 93) a to tam nepasuje. Takže to musiš upřesnit jsou asi 3 druhy.
http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?k ... windowid=1
tohle je na typy aut dole v tabulce s vanosem.
sice pisu po dlouhy dobe ale tak co, trochu sem na to zapomel, viko vymeneno, v aute uz nic nesmrdi, ale olej utika porad, a prijde mi ze se vzdycky zastavi na rysce reknu 3 mm nad minimem a na ty hladine je dlouho... co dalsiho muze zpusobovat ubytek oleje? kdyby doslo k tomu ze by zral olej motor tak to se snad ani nevyplaci si pak nechat ne? plus k tomu tedka resim kdyz sem nedavno jel par kilometru domu (auto stalo celou noc venku) do kopce sem tomu pridal trosku (3t ot) a z vejfuku se zacal valit dym bilej, celkem dost toho, videl sem to v zrcatku tak me to prekvapilo, a pak kdyz sem couval do garaze (z kopce dolu) tak toho bylo taky dost toho dymu, po vystoupeni z auta to i divne smrdelo (nereknu jak)... nechci zakladat dalsi prispevek jen to aktualizuju jestli to jde
cetl sem nekde v prispevkach co mi vyhodilo hledat ze to muze bejt usazovani jakehosi kondenzatu... viz tema... http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... light=kour na to to nevypada? a hlavne divny ze to s tim kourenim se mi stalo poprve to je dva dny zpatky, ten olej uz kdyz sem to koupil noTompo píše:že by simerinky na ventilech? Už nedrží a propouští olej do výfuku...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
Ten kouř z vejfuku,úbytek oil,smrad v kokpitu - přeci jen,to těsnění pod hlavou ..? Zkus někoho požádat,at ti stojí na plynu ( 5000 ot/min až max) a pozoruj motor,jestli někde nejde slabej pramínek kouře,asi jako z cigarety. Jinak hlavu netřeba hned přebrušovat,pokud není prasklá nebo do luku,těsnění si desetinku mm srovná samo,důležitý to správně v pořadí a kloudnym momentákem dotáhnout.
diky za dalsi odpoved, to s tim plynem zkusit muzu to urcite... ale dalsi veci si sam neudelam, tu hlavu bych musel nechat (prebrusovat, nebo menit) tady v servisu u jednoho sikovnyo typa, kolik to tak vyjde kdyby se davala nova(nebo ne nova ale klidne jeta funkcni) hlava? do 8t s praci by se to vejit mohlo ne?DirtyHarry píše:Ten kouř z vejfuku,úbytek oil,smrad v kokpitu - přeci jen,to těsnění pod hlavou ..? Zkus někoho požádat,at ti stojí na plynu ( 5000 ot/min až max) a pozoruj motor,jestli někde nejde slabej pramínek kouře,asi jako z cigarety. Jinak hlavu netřeba hned přebrušovat,pokud není prasklá nebo do luku,těsnění si desetinku mm srovná samo,důležitý to správně v pořadí a kloudnym momentákem dotáhnout.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
Když nebude prasklá,proč ji měnit ? Ceny v servisech budou hitparáda,samozřejmě hned uslyšíš,že na tomhle autě to jde hrooozně špatně pane,mnoho práce atd... Já měl podpálený kdysi těsnění na 535i,koupil jsem to těsnění+sadu pod víko a ostatní krámy,co se musí sundat,pořádnej momenták (kterej mám dodnes) tabulku dotahovacích momentů a za dva dni bylo v garáži hotovo
. Materiál počítám tak čtyři i s olejem,servis tipuju na 8-10 t.

no prave ja si na tom sam neudelam nic, je to pro me jungle...DirtyHarry píše:Když nebude prasklá,proč ji měnit ? Ceny v servisech budou hitparáda,samozřejmě hned uslyšíš,že na tomhle autě to jde hrooozně špatně pane,mnoho práce atd... Já měl podpálený kdysi těsnění na 535i,koupil jsem to těsnění+sadu pod víko a ostatní krámy,co se musí sundat,pořádnej momenták (kterej mám dodnes) tabulku dotahovacích momentů a za dva dni bylo v garáži hotovo. Materiál počítám tak čtyři i s olejem,servis tipuju na 8-10 t.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
sheep píše:tohle bude asi jedna z veci do ktery pujde pristi vejplata, simerinky, muzete mi kdyztak upresnit o co jde? ty simerinky jsou nejaky tesneni ktery muze bejt spuchrely a proto propousteji olej?Tompo píše:že by simerinky na ventilech? Už nedrží a propouští olej do výfuku...
jo ale bude muset hlava dolů
dikespragdejf píše:alle nestraš, gufera na ventilech se daj udělat i bez sundání hlavy.
tohle prozen googlem a aspon budes mit jasno o problematice, nebudes v servise jako kavka: "Service: Výměna těsnění dříků ventilů"
