Stránka 1 z 1
Napsal: ned 01.08.2010 16:59
od pavilion6
Ciao kluci,Bmw e39 2.0i 110kw,mam na aute novou vizku,pri studenem motoru ma vrtule stejne otacky jako motor i po pridani plynu-jde to slyset,jakmile je motor trosku zahratej-mirne za modrym polickem tak to prestane a funguje jak ma. Nebude to neakej zmetek?
Diky
Napsal: ned 01.08.2010 17:36
od Brátn
tak má právě fungovat, kdyžtak vyzkoušej tzv. novinový test návod je tady
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=73200
Napsal: ned 01.08.2010 17:42
od pavilion6
Super,sem myslel ze ma "byt slyset" az je motor zahraty na provozni teplotu...tak sem rad ze je plne funkcni
Diky moc
Napsal: ned 01.08.2010 23:10
od alpineman
Kdepak, viska nema pri studenem motoru kopirovat jeho otacky!!! Ma se sepnout az kdyz neni motor dostatecne chlazen naporem vzduchu (popojzdeni a postavani v teplem pocasi atd...) Pak teprva uslysis po rozjeti zvuk jako z V12. Po ujeti nekolika desitek az stovek metru s otackami kolem 2000rpm a vice, se viska odpoji. Tak nejak by to melo byt.
Napsal: pon 02.08.2010 14:29
od pavilion6
Taky jsem se stim jeste nesetkal aby pri studenem motoru se rozjela vizka...v servise mi na to rekli ze asi pokazde jsem vydel Bmw kde byla spatna vizka,ze to funguje spravne tak nevim,nejradsi bych ji vymenil,ale vtom servise kde mi ji prodali a montovali mi prijde ze se kte vymene chcou neak vyhnout
Napsal: pon 02.08.2010 16:22
od Brátn
vizka jede vždy, není u ní stav kdyby se netočila, jen je rozdíl v rychlosti točení a to tak, že když se ohřeje nad 80°C, tak se sepne na plno s motorem jinak běží pomaleji a jde zastavit
Napsal: pon 02.08.2010 17:47
od pavilion6
Bratn píše:vizka jede vždy, není u ní stav kdyby se netočila, jen je rozdíl v rychlosti točení a to tak, že když se ohřeje nad 80°C, tak se sepne na plno s motorem jinak běží pomaleji a jde zastavit
ano,to vim ze se toci porad,jenze v mem pripade se sepne ihned po nastartovani a toci se na plno ikdyz je motor studeny,potom po chvilce jizdy rucicka teplomeru tesne za modrym polickem bezi pomaleji tak jak ma...potom pokud je motor zahraty tak sepina tak jak ma...jde mi jen oto ze pri studenem motoru se ta vizka chova jakobi byl motor zahraty
Napsal: pon 02.08.2010 20:29
od Victor
skusal som ten test s tymi novinami, teplota motora bola v strede cize 90st, a noviny zastavili viscu, ale zatial som nemal problem s prehrievanim motora,
takze menit alebo nie ? ak by sa visca nezopinala motor by sa mal prehrievať ?
Napsal: pon 02.08.2010 22:23
od Brátn
pavilion6 píše:Bratn píše:vizka jede vždy, není u ní stav kdyby se netočila, jen je rozdíl v rychlosti točení a to tak, že když se ohřeje nad 80°C, tak se sepne na plno s motorem jinak běží pomaleji a jde zastavit
ano,to vim ze se toci porad,jenze v mem pripade se sepne ihned po nastartovani a toci se na plno ikdyz je motor studeny,potom po chvilce jizdy rucicka teplomeru tesne za modrym polickem bezi pomaleji tak jak ma...potom pokud je motor zahraty tak sepina tak jak ma...jde mi jen oto ze pri studenem motoru se ta vizka chova jakobi byl motor zahraty
a četl jsi ten článek dobře? je tam napsaný: Po studeném startu je chvíli (cca 1-3 minuty) unášená, než se kapalina přeleje do vnější komory - spojka se uvolní. takže tvá visca se chová naprosto normálně jak má, právě proto jsem sem dával odkaz na to vlákno z FAQ
Napsal: pon 02.08.2010 22:29
od Brátn
Victor píše:skusal som ten test s tymi novinami, teplota motora bola v strede cize 90st, a noviny zastavili viscu, ale zatial som nemal problem s prehrievanim motora,
takze menit alebo nie ? ak by sa visca nezopinala motor by sa mal prehrievať ?
pokud ti při zahřátým motoru na 2000ot. vrtule nerozseká noviny, tak je vadná a vyměnit, když nevyměníš, tak se může stát jen to, že při popojíždění v dlouhé koloně to prostě přehřeješ
Napsal: úte 03.08.2010 18:26
od pavilion6
Bratn píše:pavilion6 píše:Bratn píše:vizka jede vždy, není u ní stav kdyby se netočila, jen je rozdíl v rychlosti točení a to tak, že když se ohřeje nad 80°C, tak se sepne na plno s motorem jinak běží pomaleji a jde zastavit
ano,to vim ze se toci porad,jenze v mem pripade se sepne ihned po nastartovani a toci se na plno ikdyz je motor studeny,potom po chvilce jizdy rucicka teplomeru tesne za modrym polickem bezi pomaleji tak jak ma...potom pokud je motor zahraty tak sepina tak jak ma...jde mi jen oto ze pri studenem motoru se ta vizka chova jakobi byl motor zahraty
a četl jsi ten článek dobře? je tam napsaný: Po studeném startu je chvíli (cca 1-3 minuty) unášená, než se kapalina přeleje do vnější komory - spojka se uvolní. takže tvá visca se chová naprosto normálně jak má, právě proto jsem sem dával odkaz na to vlákno z FAQ
nekdo rika ze to tak ma delat a nekdo rika ze to je spatne

Napsal: stř 04.08.2010 07:53
od Birkoff
Má to tak dělat. Mě to dělají všechny auta takhle a zatím nikdy žádnej problém s teplotou. I když jednou vlastně ano, ale to byl termostat - zůstal zaseklej, neštěstí v otevřené poloze.
Důležité je, aby po nastartování a prvotním roztočení zase odepla. Spínání teď v létě snadno vyzkoušíš, nebo né?
Napsal: stř 04.08.2010 09:15
od alpineman
...jde mi jen o to ze pri studenem motoru se ta vizka chova jakobi byl motor zahraty
ŠPATNĚ!
Napsal: stř 04.08.2010 13:28
od Birkoff
Ano pokud to není ta doba (1-3min) po nastartování studeného motoru. Po této době musí opravdu "pustit".