Stránka 1 z 1

Napsal: pon 26.07.2010 20:27
od avana
Mám schéma na E60 530d v italštině, nemá někdo český? Nefunguje mi napájení zapalovače. Dík

Napsal: úte 27.07.2010 08:45
od starML
Pojistka F61 (20A) v kufru vpravo vzadu
Obrázek

zapalovač = accendino

Napsal: úte 27.07.2010 08:57
od avana
Díky moc, snad to najdu :lol:

Napsal: úte 27.07.2010 18:33
od avana
Tak bohužel, fyzicky můj panel pojistek vypadá trochu jinak a ikdyž jsem zkontroloval všechny pojistky 20A, zapalovač ani zástrčka v kufru nejde....

Napsal: čtv 29.07.2010 00:57
od starML
..., ten předchozí obrázek byl pro auta do 09/2005, tohle je od 09/2005, tak tu pojistku pro to "accendino" snad najdeš.

Obrázek

A má to být zapalovač vpředu, nebo vzadu? V jednom provedení to byly pojistky F61 pro přední a F82 pro zadní, obě 20A. Další provedení mělo zapalovače na pojistkách F87 a F88, umístění a proud stejný.

Napsal: čtv 29.07.2010 11:54
od avana
auto je 12/2005 a zapalovač to má pouze vpředu, v kufru je zástrčka pro lampu, ta je taky mimo, tak snad když zapnu zapalovač, rozběhne se i kufr. Moc to nechápu, páč podle schématu, co u toho je, to taky nepasuje, pokud ani tenhle pokus nevyjde, zajedu do servisu. Každopádně dík za pomoc.

Napsal: pát 30.07.2010 00:30
od starML
To jako myslíš, že když zapneš ten zapalovač, tak se rozsvítí i ta montážní lampa v kufru? Tak pokud se v tom nikdo nehrabal, tak si tipnu. Plus(+) pól tam půjde, takže středový kolík v zapalovači nebo v montážní zásuvce bude živý, tam naměříš 12 Voltů proti kostře. Ale pozor, neškrtni si o kostru toho zapalovače nebo zásuvky. Bude chybět kostra, která je pro zapalovač, zásuvku a další věci společná. Jsou to takové černé plastové krabičky, kde se sbíhají hnědé dráty, jsou tam nasunuty konektory těch hnědých drátů a to celé je připevněno na kostru vozu. A buď se uvolnila ta matice té černé krabičky, nebo vypadnul některý hnědý drát z těch plochých konektorů - viz obrázek níže.

Obrázek

Napsal: pát 30.07.2010 06:49
od avana
Nemyslím, že se rozsvítí lampa, jen sem to myslel tak, že když bude živý zapalovač, bude fungovat i zástrčka v kufru. Pojistky jsou jak mají být, jak si poslal to druhý schéma, tak tam byla, byla dobrá , ale i tak jsem jí vyměnil a stejně obě místa hluchý.... :( . Zkusím ještě tu kostru jak popisuješ, poslední možnost :) Díííííííík

Napsal: ned 08.08.2010 18:55
od avana
Vyřešeno, problém nebyl v pojistkách, ale v tom, že sem netušil, že zástrčka funguje pouze, když běží motor:-DDDD

Napsal: ned 08.08.2010 19:23
od starML
Kdyby to bylo E38/E39, tak bych řekl, že stačí mí klíček zapnutý do polohy 2. Jenže E60 má místo klíčku "mejdlíčko". Schválně vyzkoušej, jestli musí motor běžet, nebo stačí mít zasunuté to mejdlíčko. Díky.

Napsal: ned 08.08.2010 20:05
od avana
Musí běžet motor, se zapnutým mýdlem to nefunguje. Nechápu sice proč, ale jsem rád, že to funguje aspoň za jízdy.-) Ještě jednu radu bych uvítal - nandal jsem menší pneu, takže mi to hlásí proražená pneu, nevíš, jak to smazat? Pneu už jsem dal správně velký, ale nejak to nechce zmizet a objevuje se mi vykřičník na displeji místo času a teploty...

Napsal: ned 08.08.2010 20:59
od starML
To hlášení se maže (resetuje) někde v iDrive, ale poradit musí někdo s E60/65, já to neznám, tak si nebudu vymýšlet. Je to na straně 94 manuálu jako FTM Flat Tire Monitor. Menu - Settings - Vehicle/Tires - FTM. Pošli mi mailovou adresu, pošlu Ti manuál v angličtině, tam si to najdeš.

Napsal: ned 08.08.2010 21:23
od avana
já myslel, že máš taky E60.... Ok, takže a.vana@atlas.cz. Dík

Napsal: úte 10.08.2010 10:54
od BMW_paja
v iDrivu -> i-> Vehicle settings -> RPC a tam dáš Set pressure při stojícím autě a pak během jízdy (cca 15 km) se to reinicializuje.

Napsal: úte 10.08.2010 11:18
od avana
Dík, už sem to zmáknul.-)