Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 22.07.2010 16:44
od schade
zdarec nak mi prestala jit klima nesepne se kompresor. pojistky sem skoukl a ok. ovladaci palnel klimy taky jeslti tam neni nic vypadleho a neni. cím by to mohlo bejt krom toho ze je v pici kompresor? diagnostika mi hlasi jen chybu nejakeho cidla ale to hlasila i predtim kdyz fungovala.zaroven sem nekde urval cidlo venkovni teploty a auto ukazuje -40 ale to i predtim kdyz normal slapala.

Napsal: čtv 22.07.2010 17:52
od Dan td
Mohla ti utíkat a pokud klesne medium v klimě pod určitý tlak, už se kompresor nesepne. Čili nechat natlakovat, nejlíp s barvivem, aby se ukázal únik. Nebo nech naplnit, pokud to utíká tempem že to třeba rok vydrží, ještě s tím chvíli pojezdíš, takhle malej únik se beztak špatně hledá.

Napsal: čtv 22.07.2010 21:24
od schade
no ja sem prave mackal na ventílek a tlak tma byl dost velkej ale nevim no

Napsal: čtv 22.07.2010 21:45
od mario42
a napětí na tom drátu do kompresoru máš? Já jsem ho měl kdysi normálně přelomený, držela to jen ta černá bužírka, takže to nebylo vidět. Chodil jsem od čerta k ďáblu, diagnostika mlčela jak hrobka a já rozdělal skoro polovinu auta.. :x

Napsal: sob 24.07.2010 21:36
od Levrone
Ahoj. Jak psal Mario zkusit napeti na tom kabliku. Pokud tam jde napeti a spojka kompresoru nespina je zrada v kompresoru coz se moc casto nestava. Obcas byva chyba primo v tom konektoru na kompresoru (koroze). Pokud napeti chybi muze byt spatne rele komresoru v motorovem prostoru jak jsou ridici jednotky. Myslim ze tam to je. Nejlepe mas zajet do servisu kde ti to napoji hned ti reknou pripadne zbytek chladiva odsajou,natlakujou system,zkusi zjistit unik a pak ti to tam znova fouknou plus rozdil navic co chybi. U E 39 je kolem 680g chladiva +/- 10%. Nic vic s ti asi neudelas. Tim ze zmacknes ventilek na hadicich nic nezjistis. Vetsinou ty klimy prestavaji fungovat pokud je tam pod 3 bar. Coz je jeste dost tlaku.