Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
520d - 530d E61 touring
Tak nikdy bych takovou motorizaci nekupoval ale jelikož tatík chce pohodlné auto a rychle na dlouhé cesty začal mluvit což tak BMW z roku 2005-2005 v kombíku ?
Tak tady hodím s otázkama zda to jsou držáky nebo stále auta která furt mají problémy. Kolik lidí z vás má 5ku předposlední model v nafte a je stím spokojenej. Co se tam nejvíce kazí krom turbín.
At vím co by mohlo potkat.
Jezdí autem 50tis ročně a přemýšlí zda koupit 4kolku nebo obyč a stále chtel 520d ale tech je strašně málo.
Takže mu chci doporučit 530dA ale bojím se když je zvyklej na 6-7litru spotřebu že to po praze bude jezdit za 9-10l.
Co by jste doporučili za model 520d - 530d a čeho se má otec obávat krom turba a vstřiků?
Díky za cokoliv ohledně těchto aut.
PS: Mám obavy že mu něco doporučím a on mě pak omlátí cele BMW o hlavu, že to je dojná kráva místo aby mu to dělalo radost.
Tak tady hodím s otázkama zda to jsou držáky nebo stále auta která furt mají problémy. Kolik lidí z vás má 5ku předposlední model v nafte a je stím spokojenej. Co se tam nejvíce kazí krom turbín.
At vím co by mohlo potkat.
Jezdí autem 50tis ročně a přemýšlí zda koupit 4kolku nebo obyč a stále chtel 520d ale tech je strašně málo.
Takže mu chci doporučit 530dA ale bojím se když je zvyklej na 6-7litru spotřebu že to po praze bude jezdit za 9-10l.
Co by jste doporučili za model 520d - 530d a čeho se má otec obávat krom turba a vstřiků?
Díky za cokoliv ohledně těchto aut.
PS: Mám obavy že mu něco doporučím a on mě pak omlátí cele BMW o hlavu, že to je dojná kráva místo aby mu to dělalo radost.
- Risa525
- Registrovaný
- Příspěvky: 1951
- Registrován: ned 07.11.2004 01:00
- Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
Filozof píše:Nikdo nemá zkušenosti s 5kou v naftě ? jak je kdo spokojenej ?
Vsichni máte benzín či veterána ?
otec má 530XD automata a jezdí rychlejší nohou hlavně dálnice...za 8L průměr....má najeto 100tis. a pohoda...auto je dostatečně živé ale oproti E39 méně pohodlné a s horší účinností brzd (jeho názor)
já osobně bych do E61ky v naftě dal min. 2,5d...níž bych nechodil,jde o výkon a spotřebu a tenhle motor je myslim dobrej kompromis v poměru s těžším kombíkem.4x4 žerou cca o 1litr víc, takže pokud vezme holýho 3,0D bude jezdit okolo 7lit. pokud to nebude honit.
- Risa525
- Registrovaný
- Příspěvky: 1951
- Registrován: ned 07.11.2004 01:00
- Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
jezdec píše:Ahoj,
já mám zkušenosti s e61 525d a ted 535d. Asi bych šel určitě do min. 525d kvůli kroutáku a 6válci než 520d. Jinak 535d má vyšší spotřebu okolo 10l, ale zase super jede. U 525d byla průměrná spotřeba tak 8,5l.
Jirka
mno u té spotřeby 2,5D si asi nejezdil lehkou nohou


Díky kluci moc velké díky jeste dodatek.
Co u vás znamená lehká noha a těžká noha ?
U BMW je to relativní pojem. S lehkou nohou jedu po dálnici 160km-h takže mam to trošku zkreslené
Jinak co se týče podvozku má se bát M-packetu neboli sportovního podvozku ?
Bude tam hodně trpět ?
Jezdí ted v opel vectra rok 1999 kombi 1,9d 66KW
a skočí do BMW 530DA nebo podobně a bude mít 160KW
Tak se snad nezabije. Ikdyž je dobrej řidič chtěl by XDRIVE a přemýšlí o automatu.
Jezdí z 80procent PRAHA a zbytek dálky každejch 14dní na moravu 300km.
Chci at má svižné a rychle a pohodlné auto. Tak mu doporučuji 530DA možná X a hlavne obyč podvozek s 16" pneu aby to bylo celkem pohodlné.
jaké máte zkušenosti s automatem v tomto voze a XDRIVE. Brát či ne ? stojí to za to nebo je to v zimě v pohodě se zadkem ? HORY alpy atd. u nové 5ky.
Díky za jakékoliv názory z techto aut.
Takže celkem 4 otazky.
1. X-DRIVE plusy mínusy ? sere se to ?
2. Automat je to plus či radeji 6kvalt ? a co na to spotřeba ?
3. Dá se stím tedy jezdit v prumeru kolem 7,5litru nebo je to sen ?
4. Co říkáte na 4-5let staré auto když má kolem 200-250tis. km. co nejvíce kontrolovat a jaký podle vás je stav. podvozku. turba, vstřiku.
Co nejvíce u těchto aut odchází.
Díky moc.
Co u vás znamená lehká noha a těžká noha ?
U BMW je to relativní pojem. S lehkou nohou jedu po dálnici 160km-h takže mam to trošku zkreslené

Jinak co se týče podvozku má se bát M-packetu neboli sportovního podvozku ?
Bude tam hodně trpět ?
Jezdí ted v opel vectra rok 1999 kombi 1,9d 66KW
a skočí do BMW 530DA nebo podobně a bude mít 160KW
Tak se snad nezabije. Ikdyž je dobrej řidič chtěl by XDRIVE a přemýšlí o automatu.
Jezdí z 80procent PRAHA a zbytek dálky každejch 14dní na moravu 300km.
Chci at má svižné a rychle a pohodlné auto. Tak mu doporučuji 530DA možná X a hlavne obyč podvozek s 16" pneu aby to bylo celkem pohodlné.
jaké máte zkušenosti s automatem v tomto voze a XDRIVE. Brát či ne ? stojí to za to nebo je to v zimě v pohodě se zadkem ? HORY alpy atd. u nové 5ky.
Díky za jakékoliv názory z techto aut.
Takže celkem 4 otazky.
1. X-DRIVE plusy mínusy ? sere se to ?
2. Automat je to plus či radeji 6kvalt ? a co na to spotřeba ?
3. Dá se stím tedy jezdit v prumeru kolem 7,5litru nebo je to sen ?
4. Co říkáte na 4-5let staré auto když má kolem 200-250tis. km. co nejvíce kontrolovat a jaký podle vás je stav. podvozku. turba, vstřiku.
Co nejvíce u těchto aut odchází.
Díky moc.
- Risa525
- Registrovaný
- Příspěvky: 1951
- Registrován: ned 07.11.2004 01:00
- Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
Filozof píše:Díky kluci moc velké díky jeste dodatek.
Co u vás znamená lehká noha a těžká noha ?
U BMW je to relativní pojem. S lehkou nohou jedu po dálnici 160km-h takže mam to trošku zkreslené![]()
Jinak co se týče podvozku má se bát M-packetu neboli sportovního podvozku ?
Bude tam hodně trpět ?
Jezdí ted v opel vectra rok 1999 kombi 1,9d 66KW
a skočí do BMW 530DA nebo podobně a bude mít 160KW
Tak se snad nezabije. Ikdyž je dobrej řidič chtěl by XDRIVE a přemýšlí o automatu.
Jezdí z 80procent PRAHA a zbytek dálky každejch 14dní na moravu 300km.
Chci at má svižné a rychle a pohodlné auto. Tak mu doporučuji 530DA možná X a hlavne obyč podvozek s 16" pneu aby to bylo celkem pohodlné.
jaké máte zkušenosti s automatem v tomto voze a XDRIVE. Brát či ne ? stojí to za to nebo je to v zimě v pohodě se zadkem ? HORY alpy atd. u nové 5ky.
Díky za jakékoliv názory z techto aut.
Takže celkem 4 otazky.
1. X-DRIVE plusy mínusy ? sere se to ?
2. Automat je to plus či radeji 6kvalt ? a co na to spotřeba ?
3. Dá se stím tedy jezdit v prumeru kolem 7,5litru nebo je to sen ?
4. Co říkáte na 4-5let staré auto když má kolem 200-250tis. km. co nejvíce kontrolovat a jaký podle vás je stav. podvozku. turba, vstřiku.
Co nejvíce u těchto aut odchází.
Díky moc.
Tak za mě!!do prahy jen 530DA nebo 525DA(X je myslím zbytečné,pokud nebude zima jako ta poslední)
1) Xdrive v kombinaci s dobrými pneu(michelin,dunlop)v zimě BOMBA...dost sem se divil jak se dají projíždět rychle zatáčky aniž by auto ztratilostopu,k nám na vysočinu ideál,protiklad je větší spotřeba
2)do města raději automat...kdo jezdil celej život v man. a tvrdí že by nechtěl aut. tak neví co říká

3)lehká noha zn. né těžká noha

4)záleží na bývalém majiteli...kontroluj asi to samé jako u ostatních naftových bramborů!rozhodně diagnostika nejlépe v bmw a pak dál

jinak podle toho co píšeš je tvuj tatík klidný pilot, takže bych doporučil ne M-packet podvozek a co největší profil pneu

Mám dotaz.
Byl by tady někdo ochotný z Pražského kraje pokud by byla pěkná 530 XD či 525XD prohlednout a projet diagnostikou. Samozřejmě by to bylo zaplaceno. Děkuji.
S tatíkem vybíráme a pokud narazíme na pěknej kousek, tak bychom dali vědět. Budu rád za jakejkoliv tip 2005-2006 ročník v co největší výbavě.
(Ideal 4x4 automat nafta kombi.)
díky.
Byl by tady někdo ochotný z Pražského kraje pokud by byla pěkná 530 XD či 525XD prohlednout a projet diagnostikou. Samozřejmě by to bylo zaplaceno. Děkuji.
S tatíkem vybíráme a pokud narazíme na pěknej kousek, tak bychom dali vědět. Budu rád za jakejkoliv tip 2005-2006 ročník v co největší výbavě.
(Ideal 4x4 automat nafta kombi.)
díky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: čtv 15.07.2010 00:00
- Bydliště: sever Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Mam 525 dAT, rocnik 2005, kroutak dobrej, zrychluje to slusne a spotreba zminenych 8,5 litru. Ve meste pri popojizdeni ale stoupa.
Automat bych uz nemenil za manual, jde proste o zvyk.
Mam najeto 170 tis, nedavno jsem nechal vymenit olej v prevodovce vcetne filtru a vanicky a ta prevodovka radi jak nova.
Pokud potrebujes pomoc, rad pomuzu, okem laika prohlednu a rozhodne muzu odvest na diagnostiku, to neni problem.
Fahro
Automat bych uz nemenil za manual, jde proste o zvyk.
Mam najeto 170 tis, nedavno jsem nechal vymenit olej v prevodovce vcetne filtru a vanicky a ta prevodovka radi jak nova.
Pokud potrebujes pomoc, rad pomuzu, okem laika prohlednu a rozhodne muzu odvest na diagnostiku, to neni problem.
Fahro
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 299
- Registrován: ned 29.06.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele: