Stránka 1 z 2
Napsal: sob 10.07.2010 00:46
od tomasmedek
Zdravím. Dnes jsem si všiml, že v jednom ze světlometů mám zkondenzovanou vlhkost. Naprosto nechápu, kde se tam zničeho nic vzala (neboural jsem, neměnil výbojku ani žárovku, na světlo zkrátka nikdo nesahal). Navíc teď ani neprší. Zkrátka nechápu. Vždycky jsem považoval auta s takovouhle vlhkostí za totální plečky, takže se toho chci rychle zbavit - ale jak? Máte nějaké tipy, jak to vysušit? A jak zamezit dalšímu vzniku? Díky všem.
Napsal: sob 10.07.2010 01:06
od Levrone
Cau. Proc to povazujes za totalni plecky??? Jen podle toho ze je z vnitrni strany par kapek??? Dulezity je motor a ne par kapek na svetle!!!! Jinak mel jsem podobny problem. Delalo to na jednom pak i na druhem. Esteticky to fakt nebylo moc pekne. Svetla jsem rozebral nechal na slunku vysusit pak pekne slozit dokupy at to sedne na ty tesnici gumy a byl pokoj. Ale jen na chvilku asi za 2 mesice mozna za 3 se to pak zas jemne orosilo ale delsi jizdou se to teplem zase ztratilo takze tez mi to bylo trosku zahadou...................................

Napsal: sob 10.07.2010 06:09
od tomasmedek
Však se říká - pýcha předchází pád

Tolik jsme tím pohrdal a nechápal, co ty lidi dělaj, že s tím něco nedělaj, až mě to taky potkalo. Hrozně moc se mi to nelíbí, ale vůbec si neumím představit, že to světlo vyndávám, rozebírám

Co jenom vyndat žárovku/výbojku a strčit dovnitř takový ten přípravek na pohlcování vlhkosti? Nezkoušel někdo?
Napsal: sob 10.07.2010 21:09
od pavelk
Udělal jsem přesně co píšeš, přípravek proti vlhkosti třeba ten co se dává do krabice s botama nebo když kupuješ elektroniku jsou to takové sáčky,u tebe to asi hned nepomůže jelikožý máš vody docela hodně, být tebou zaměřím se na to kudy voda do světla leze může to být okolo gumových těsnění na deklech k žárovkám, průchodky do konektorů a v nejhorším případě mezi plexisklem,těsnění deklů očisti a nanes na něj olejíček třeba WD40 nebo silikonový stačí i kapka motorového někdy se totiž stane že když je velké horko tak ta guma pracuje nebo ztvrdne, ten samý olej stříkni i ke konektorům. Plexisklo bych v dosedacích plochách očistil a nanesl sklenářské lepidlo kolem dokola prodává se v tubách je takové černé a musí se ohřát třeba v hrnci s vodou. Horší je že musíš sundat přední nárazník abys dostal světlo ven
Napsal: pon 12.07.2010 00:31
od Levrone
To jsem presne delal co pise Pavelk!!!!!!!!!!!!! A nic!!!!!!!!!! Zase se to jemne rosi. Uz auto stavim proti slunku at se to vysusi jak na to slunko sviti!! Pokud nejezdim tak ta vlhkost se vytrati ale staci chvilku pojezdit hned se to orosi. Nepochopitelne!!!!!!!!!!!!!!!!
Napsal: pon 12.07.2010 07:20
od Honza83
pavelk píše:Horší je že musíš sundat přední nárazník abys dostal světlo ven
nemusíš nic sundavat, jde to normálně vyndat
Napsal: pon 12.07.2010 11:01
od pavelk
Honza83 píše:pavelk píše:Horší je že musíš sundat přední nárazník abys dostal světlo ven
nemusíš nic sundavat, jde to normálně vyndat
u E60 jsou šrouby zepředu pod nárazníkem jak by se tedy světlo dalo vyndat bez demontáže nárazníku, ukážeš mi to? Pro příště bych to rád uměl.
Napsal: pon 12.07.2010 12:10
od libovka
pavelk píše:Honza83 píše:pavelk píše:Horší je že musíš sundat přední nárazník abys dostal světlo ven
nemusíš nic sundavat, jde to normálně vyndat
u E60 jsou šrouby zepředu pod nárazníkem jak by se tedy světlo dalo vyndat bez demontáže nárazníku, ukážeš mi to? Pro příště bych to rád uměl.
Šrouby jsou i za světlem a pak to světlo jen vysuneš.Nárazník se sundavat nemusí.

A to že teče u těchto modelů do světel je uplně normální.Hold to soudruzi odflákli.Do světel teče i 6er.
Napsal: pon 12.07.2010 12:56
od Honza83
pavelk píše:Honza83 píše:pavelk píše:Horší je že musíš sundat přední nárazník abys dostal světlo ven
nemusíš nic sundavat, jde to normálně vyndat
u E60 jsou šrouby zepředu pod nárazníkem jak by se tedy světlo dalo vyndat bez demontáže nárazníku, ukážeš mi to? Pro příště bych to rád uměl.
klidně ti to ukážu, najdeš to i na you tube, několikrát jsem je vyndaval, když jsem měnil lekdy v AE kroužcích,
Napsal: pon 12.07.2010 12:57
od Honza83
libovka píše:pavelk píše:Honza83 píše:
nemusíš nic sundavat, jde to normálně vyndat
u E60 jsou šrouby zepředu pod nárazníkem jak by se tedy světlo dalo vyndat bez demontáže nárazníku, ukážeš mi to? Pro příště bych to rád uměl.
Šrouby jsou i za světlem a pak to světlo jen vysuneš.Nárazník se sundavat nemusí.

A to že teče u těchto modelů do světel je uplně normální.Hold to soudruzi odflákli.Do světel teče i 6er.
neteče u všech modelů e60, alespoň ne mně a kamarádům a známým

Napsal: pon 12.07.2010 21:37
od kpdesign
potvrzuji že př.světlo u BMW e60 lze vymontovat bez sundání nárazníku ....
Napsal: úte 13.07.2010 11:16
od tomasmedek
Honza83 píše:...neteče u všech modelů e60, alespoň ne mně a kamarádům a známým

U kterých modelů neteče? Poraď. Koupím z nich nové světlo a bude po problému.
Napsal: úte 13.07.2010 15:12
od Honza83
mám 530i, známý 530d, kamarád 530d, další kamarád 530d a lidi co znám jentak zběžně 535d a 530i vše OK, neřekl bych, že to rosení je normální, spíš zastávám podobného názoru jako ty...
Napsal: úte 13.07.2010 20:45
od tomasmedek
Jako že už je to stará plečka? To asi jo, no

Podle toho, co tu čtu, to vypadá na dlouhý boj, který stejně nevyhraju. Ach jo. Takže nový světlo. Kde nejlaciněji?
Napsal: úte 13.07.2010 21:01
od pavelk
mě tedy do starých světel na BMW neteklo, po výměně za Facelift podstatně hezčích světel neteče také

Napsal: stř 14.07.2010 07:41
od Honza83
tomasmedek píše:Jako že už je to stará plečka? To asi jo, no

Podle toho, co tu čtu, to vypadá na dlouhý boj, který stejně nevyhraju. Ach jo. Takže nový světlo. Kde nejlaciněji?
stará plečka zase ne, ale třeba bylo lehce bouráno nebo poškozeno a už není v původním stavu, tyhle světla nejsou moc levný

Napsal: stř 14.07.2010 08:19
od brumlae34
Taky jsem to resil, ale problem je, ze nahore v te spici co jsou ledky, je to hermeticky uzavreny. Jeden zakaznik tam mel hladinu az ketem oranzovym ledkam co jsou na hore. Neslo to vylejt , musel jsem z boku vyvrtat 2 maly dirky, a pak dlouze vysouset. Vlhkost jsem dostal ven dirky zalepil, ale za mesic je to zpatky. Podle me tam je nejaka vyrobni vada, ale je jasny ze se nikomu nechce dat za svetlo 15.000,-. Jinak naraznik dolu nemusi.
Napsal: stř 14.07.2010 10:11
od Atila
tomasmedek píše:Jako že už je to stará plečka? To asi jo, no

Podle toho, co tu čtu, to vypadá na dlouhý boj, který stejně nevyhraju. Ach jo. Takže nový světlo. Kde nejlaciněji?
Kupovat svetlo kvuli tomu nemusis. Vetsinou se takova zavada da vyresit pretesnenim. Je to ojeb a tudiz to neco stoji, ale v porovnani s novym svetlem je to stale vyrazne levnejsi. Jinak co jsem pred casem koukal na svetla, tak mi paradoxne prisly originalni svetlomety (respektive Hella aftermarket = BMW original - logo) nejvyhodnejsi.
Napsal: stř 14.07.2010 10:30
od Brátn
jde taky o to, že světlo nemá být hermeticky uzavřeno, světlo potřebuje dýchat a na každém jsou někde skryté dirky v těsnění, aby tudy mohl proudit vzduch a zároveň nevtékala voda, nemyl jsi auto wapkou? stačí blbý úhel a trocha vody nateče a těsným světlem se neodpařuje, ale kondenzuje v horní části, koukni na to těsnění a pokud se toho chceš zbavit, tak si odsyp trochu tohoto
http://www.kancelarskepotreby.cz/vyhodn ... i-ceresit/ my jsme s tím vysoušeli i vnitřek auta po záplavách

(ne mýho)
Napsal: stř 14.07.2010 11:37
od tomasmedek
pavelk píše:mě tedy do starých světel na BMW neteklo, po výměně za Facelift podstatně hezčích světel neteče také

A byla ta výměna bez problémů, za ty faceliftovaná světla? Samozřejmě souhlasím s tím, že jsou nesrovnatelně hezčí (to se týká koneckonců i zadních lamp). Někde jsem totiž četl (možná i zde na fóru), že ta záměna není snadná. Že jsou tam jiné konektory, snad i jiná řídící jednotka či co.
Bratn píše:...nemyl jsi auto wapkou?
Myl, jinak ty zas*aný mouchy z dálnice dolů nedostanu. Smutný je, že jsem takhle myl všechny svý předchozí auta a jen tady "se to nemá", protože to klukům z bavorska netěsní. Trapas.