Stránka 1 z 4

Napsal: pát 02.07.2010 18:47
od 13roman
Prosím nemá někdo přípravek na demontáž vstřikovacího čerpadla? Abych nemusel rozházet rozvody. Stačilo by mi zaslat na e-mail nějaký plánek nebo foto s rozměrama abych si ho mohl vyrobyt nebo poradit kde ho sehnat. Předem díky.Roman

Napsal: pon 05.07.2010 14:31
od mikye34
Nevím jakej přípravek máš na mysly,ale když jsem na TDS přehazoval čerpadla a to na několika autech,nikdy jsem žadnej přípravek nepotřeboval.Sice to byly všechno e34,ale to by mělo snad být stejny.Sání dolu,potom napinak klínoveho řemene ,pod napínákem je matice která drží ozubené kolo na čerpadle,tu povolíš,odšroubíš celé čerpadlo a klepneš po té matici,až kolečko srazíš z kužele pak matici odšroubíš a čerpadlo vytáhneš,kolečko v rozvodech zůstane na místě,nemá kam spadnout.až budeš čerpadlo vracet musíš se akorát trefit na klínek.

Napsal: pon 05.07.2010 20:55
od 13roman
nevim jak u E34 ale u E39 musi byt pripravek prave na zaisteni kola na cerpadle jinak to kolo padne dolu a rozhazis si rovody

Napsal: pon 05.07.2010 22:57
od mikye34
Tak to je divný ja jsem myslel že ty motory jsou stejný.dělal jsem to na třech autech a pohoda.kolo zůstalo na místě a nic se nestalo,tak teda nevím.

Napsal: úte 06.07.2010 18:08
od 13roman
Ja s tym nemam skusenost tento motor robim prvy raz a v TIS-e pisu ze musi byt, ale uz si druhy co to robil bez pripravku tak to asi skusim aj ja. Len dufam ze sa mi nerosypu tie rozvody.

Napsal: úte 06.07.2010 20:37
od brumlae34
Zadny pripravek nepotrebuje, jen nesmis otocit motorem po te co vyndas cerpadlo, aby ti neskocil retez. Jinak to same jak u e34.

Napsal: úte 06.07.2010 22:01
od 13roman
tak v patek sa do teho dam bez pripravku. Zatim dik.

Napsal: stř 07.07.2010 10:17
od mikye34
Já to věděl jenže se nerad dohaduju.Takže hodně štěstí.

Napsal: ned 11.07.2010 12:49
od 13roman
Takze cerpadlo je venku,rozvody su tam kde maju byt. Tak je uplne zbytecne zhanat nejaky pripravek ide to aj bez neho uplne v pohode.

Napsal: pon 12.07.2010 20:26
od mikye34
Fakt to jsem nevěděl....... to je jasný ne,nikdy jsem o žádným přípravku neslyšel a nikdy jsem žádnej nepotřeboval,kdo ti to nakecal,nesmíš se toho bát,kdyby tam to kolo spadlo tak se aspoň posíváš jak vypadají rozvody naTDSu,ber to takhle.... :-)

Napsal: ned 01.08.2010 18:53
od mythbusters
Čaute lidi.
Můžete prosím jak debilovi vysvětlit, jak vydělat palivový čerpadlo na E36 325TD? Snažím se o to už jak dlouho a ani za boha nevím co s tím :twisted: :twisted:

Díky moc za odpověď :)

Napsal: pon 02.08.2010 12:47
od mythbusters
? :?:

Napsal: úte 04.09.2012 21:07
od JanV
Ahooj,

Tak mám tu oříšek a doufám že zde narazím někoho znalého :)

Při demontování vstřikovacího čerpadla, jsme pod napínákem kladkového řemene povolovali zminovanou matku, která drží ozubené kolo vstřikovacího čerpadla na rozvodech. Nešla povolit a tak jsme usoudili že bude mít opačnej závit. Zabrali jsme a něco tam přeskočilo. Pak ještě jednou. Nakonec jsme provedli demontáž Vstřikovacího čerpadla, jeho opravu (staré těsnění) A opětovnou montáž.

Po nastartování dělá auto nadměrnej hluk, a z vejfuku jde šedo - černej kouř. Napadá někoho co se mohlo stát ? Přeskočit rozvody, nebo chyba v sestavení v čerpadle ? Otázka je, zda by mohlo v rozvodech něco přeskočit, když řetěz byl napnutej a nedotčenej :/

Díky moc

Napsal: úte 04.09.2012 21:19
od radokrno
a bylo vše zaartetované...nevim ,nevim ale podle jsi čerpadlo nasadil zpět ale nemáš píst v horní uvrati...musíš to mít na spodku zaaretované :wink: myslímsi...pak můžeš šašit s čerpadlemna řetězech..a navíc musí býti natočené tak ,že perem na horu o proti výstupku na čepadle

Napsal: úte 04.09.2012 21:36
od starynovy
nieje mozne aby ten motor bezal s dvoma preskocenymi zubami na casovani cerpadla.. skor je daco s predvstrekom, rozhasena davka, prip. ine.

Napsal: úte 04.09.2012 22:09
od radokrno
ale přeskočený to má určitě,nesedí mu spodek jak s čerpadlem,neboli se správnou volbou vstřikování na píst v horní v úvrati,a samozřejmě s vačkou.
Sundat víko,zaaretovat spodek,povolit vačku nastavit vačku,a pak zkontrolovat čerpadlo perem na horu o proti výběžku načerpadle... takhle bychsipo tom šel... jestli to dělá takovej pravidelnej randál tak jsou v háji rozvody...a rozhodně bych na to nešlapal ani na místě,,,nebo vohneš ventily a šup hlava dolu...

Napsal: úte 04.09.2012 22:33
od JanV
díky díky, čtu celý večír k čemu jsem došel, musí se seštelovat čerpadlo, a předvstřik.
A stává se, že při utahování přeskočí řetěz :/ A nám přeskočil 2x... Kdyby se dalo zjistit kde. Ale tohle kolo je prostřední a vede z něj jeden řetěz na každou stranu. To je konec :/ Jestli nepomůže předstřik, tak musíme rozebrat rozvody.

to je hodně zlé

Napsal: úte 04.09.2012 22:38
od JanV
OK, díky, předpokládáš tedy že přeskočil horní řetěz a nesedí vačka vs. čerpadlo. Zítra se do toho pustím :/

Napsal: úte 04.09.2012 23:04
od radokrno
hlavně ,nasadit čerpadlo,zaaretovat spodek na setrváku a kouknout pod víko ventilů,jak je nastavená vačka.A hlavně pomalu a v klidu... :D

Napsal: čtv 06.09.2012 23:38
od ThatsMe
Přeskočily rozvody. Musíš mít při utahování čerpadla zaaretovanou vačku, aby se toto nestalo. Matice má normální pravý závit. Hlavně už to nestartuj, povol kolo na vačce, čerpadlem přeskač tam, kam patří, pak nastav vačku, utáhni a doufej, že se nic nestalo. Jeden zub TDS zvládá, tak snad zvládlo i dva. :)

EDIT: Jinak přeskočil ti spodní řetěz, šel jsi proti smyslu otáčení (řetěz má točit kolem, ne kolo řetězem). Ale vačku musíš povolit tak jako tak, nejde s tím jen tak přeskákat kolem dokola, páč se ti za chvilku opře nějaký ventil. Pokud se to nepotkalo, rozdělávat to nebudeš. Pokud jo, počítej cca 10tis GO hlavy + rovnou 5000 za nové rozvody, když už v tom budeš. Ale snad ne...