Tak mě potkal opět nějaký problém.
Když je studeny motor, tak volič rychlosti automatu běhá normálně, všechny stupně jdou normálně naházet.
Ale když se převodovka ohřeje, tak de volič rychlosti celkem ztuha, hlavně kombinace R-N, D-N a je jedno zda je motor nastartován nebo ne. Po vychladnutí je pak zase vše opět v normálu.
Převodovka řadí normálně, kvalty to tam hází jako třeba před půl rokem.
Byl měněny olejovy chladič a nechaval se dolivat olej, který byl před cca 1-2tis měněny. Dělal to jeden servis tak snad dali stejny olej. Auto cca tyden po dolití oleje řadilo normálně. Teď bylo ještě na kompletní diagnostiku, byly tam nalezeny nějaké chybky, starší chybky, servisaci je mazli a jednotky zustaly prazdné.
Po tomto zákroku se objevil jeden problém a to že při vytáčení např při předjížední, pedal na zem, kickdown točky letí nahoru lehce na 6tis a nechtělo kopnout další rychlost, totež to udělalo v režimu sport, prostě nechtěl přeřadit na další stupeň, přeřadil až když se lehce ubral plyn. Když jsem to zkusil dneska, tak na sport to kope krásně cca lehce po 6tis otáčkách, u economy režimu to trvá trochu dýl ale kopne tam normálně další rychlost.
Takže otázka, kde hledat problém? Mohlo se tam něco podělat při výmazu jednotek? Ale zase volič rychlosti je mechanicky ne? Tak žeby se mixnul olej a teď se to projevilo?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 