Stránka 1 z 1

Napsal: stř 02.06.2010 10:02
od mario42
Chtěl jsem se zeptat, jestli někdo pozoruje problémy se startováním u horkého motoru. Už u dvou kusů E39 benzín jsem se setkal s tím, že po vypnutí horkého motoru a odstávce přibližně 30 min až hodinu se výrazně zhoršila schopnost motoru nastartovat.

V takovém případě i když startér dlouho točil, auto naskakovalo velice neochotně, zprvu jakoby sotva na jeden dva válce, někdy bylo potřeba dokonce startování přerušit a po chvíli začít startovat s naplno sešlápnutým plynovým pedálem- jak je to i doporučeno v uživatelském manuálu (nejen u BMW) při potížích se spouštěním horkého motoru, jinak se prostě motor nerozběhl.

Pokud byla odstávka horkého motoru kratší než kritický výše uvedený čas, tak startování proběhlo naprosto bez problémů, stejně jako v případě vlažného nebo studeného motoru.

Otázka zní, pozoroval to někdy někdo u svého auta?

Napsal: stř 02.06.2010 13:56
od xdentist
mě E39 benzin startuje na brnk pri studenem i teplem kdykoli a tohle se mi jeste nestalo jen tak.

neco podobneho ale kdysi ano-pri spatnem snimaci polohy saci vacky-pri teplem to nekdy skoro nechytlo a pak motor bezel v nouzovem rezimu a jel tak napul..

Napsal: stř 02.06.2010 16:44
od mario42
xdentist píše:neco podobneho ale kdysi ano-pri spatnem snimaci polohy saci vacky-pri teplem to nekdy skoro nechytlo a pak motor bezel v nouzovem rezimu a jel tak napul..


to je zajímavý poznatek, tady je ale rozdíl v tom, že u obou dvou aut které jsem zmiňoval se následně žádný nouzový režim nekonal, prostě to horké špatně chytalo, ale když to chytlo tak už to jelo úplně normálně

Napsal: stř 02.06.2010 16:49
od Dan td
To, co popisuješ, se stávalo ve třícách u motorů M20 - prostě když byl motor ohřátý a byl třeba půl hodiny vypnutý, tak s tím startér chvilku točil, než to chytlo. U M20 to byla spíš vlastnost než vada. U e39, co jsem měl možnost jet nebo teď u mojí, tak to chytá na drc jak studené, tak teplé.

Napsal: stř 02.06.2010 23:55
od alpineman
V zime, v lete, teple, studene... jeste se mi za vice nez dva roky nikdy nestalo, ze by mi na otoceni klice auto hned nenastartovalo. A zatim jeste ani jednou nezdechlo :lol:

Napsal: čtv 03.06.2010 07:55
od Pavelkac
Taky bez problémů,teplý i studený to chytá ihned.
______________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos

Napsal: čtv 03.06.2010 08:09
od Paavo
sice M50B25 vanos u e36,ale presne jak popisujes.Studeny to chyta na drcnuti,cerpadlo mam pujceny z auta, kde to chyta ochotne i teply,vaha,lambda,svicky,filtry meneny.Jakmile se motor zahreje a necha se stat ,je jedno jestli 2 nebo 6 hodin, tak startuje veelmi neochotne,nikdy ne na poprvy na podruhy velmi zridka a pravidelne az na potreti.

Napsal: sob 05.06.2010 02:11
od Kruty
Take startuju na prvni skytnuti, teplota motoru ani pocasi na to nema vliv.

E39 523iA 99