Stránka 1 z 1
Napsal: ned 30.05.2010 22:22
od TOMINO123
ahojte mam otazocku...vymenil som vahu vzduchu...vzduchovy filter v nasavani...naftovy filter...skontroloval tlaky turba.vycistil eger ani tam mi neuteka vzduch..hadice ci mi neuteka tlak...porovnal svoje hodnoty motora turba atd s kamaratom co ma take iste auto hodnoty skoro navlas rovnake od tlaku turba cez mnozstvo vstrekovaneho paliva atd...bol som s autom na brzde ma 150koni miesto 184 mam 530D e39 135kw...uz som bezmocny

neviete kde by mohla byt chyba auto asi v 2500 otackach okolo 120km/h sa roztrasie prestane tahat a ked prekona 130 o5 zacne sypat a ide...uz fakt neviem v com to je...mam dat preprogramovat riadiacu jednotku ?
Napsal: úte 01.06.2010 18:12
od Zaza
;Obrať se na autorizovaný servis i když to bude dražší.Zaza
Napsal: úte 01.06.2010 19:51
od TOMINO123
skusal som uz vsetko mozne !!! na diagnostike nic nenapise...kde si myslis ze s tym autom chodim na trznicu ?.?.? nie do servisu ale jednoducho nevedia auto podla nich taha normalne...ale ked idem na valce tak mam vykon len 150 koni...miesto 184 a ked zoberiem opotrebenie motora atd nech ma o 10 koni menej ok ale nie 30...
Napsal: ned 06.06.2010 00:38
od TOMINO123
prosim vas tak mi aspon poradte co urcuje vstrekom kolko nafty maju vstrekovat...co ich riadi ?
ide o to ci mam este skontrolovat aj vysokotlake cerpadlo...senzor natocenia hriadela a senzor otacok hriadela
Napsal: ned 06.06.2010 08:01
od TomBrno
já jen, ten změřenej výkon na brzdě byl na kolech ne? a neni výkon auta udávanej přímo na motoru? jako že by se to muselo měřit brzdou kde musíš vymontovat motor a zkusit ho napřímo? jen mě to tak napadlo, a jakej je objektivní pocit z výkonu tvýho auta a toho kamaráda co má stejný auto? počítám že má stejnej i motor.
Napsal: ned 06.06.2010 11:43
od TOMINO123
obaja mame e39 530D 135kw stupil na plyn a uz ho nebolo, ja som sa ani nestihol rozbehnut a to sme zosliapli narovnako...dalsia vec pasat 1,9 TDI vybehal ma audi 2,5 vybehala ma...pricom jeho nie....meria sa to na kolesach kolko je prenasany vykon...mna znepokojuje ze pri istych otackach to auto zlenivie...proste vstreky 1 sec vstrekuju rovnako a nie viac...potom zrazu zacnu vstrekovat viac a auto sa o5 chyti...pri 1,2,3 to nie je citit lebo motor ma silu ale pri 4ke je to uz aj vidiet...kolko vstrekuju vstreky som zistil tak ze sme napojili auto na diagnostiku a boli ho prehnat...normalne zacinam mat podozrenie na to vysokotlake cerpadlo...ze ak nema tlak ako ma mat nevstrekuje dost nafty...ja uz fakt neviem...
Napsal: sob 03.07.2010 15:58
od Martem
TOMINO123 píše:obaja mame e39 530D 135kw stupil na plyn a uz ho nebolo, ja som sa ani nestihol rozbehnut a to sme zosliapli narovnako...dalsia vec pasat 1,9 TDI vybehal ma audi 2,5 vybehala ma...pricom jeho nie....meria sa to na kolesach kolko je prenasany vykon...mna znepokojuje ze pri istych otackach to auto zlenivie...proste vstreky 1 sec vstrekuju rovnako a nie viac...potom zrazu zacnu vstrekovat viac a auto sa o5 chyti...pri 1,2,3 to nie je citit lebo motor ma silu ale pri 4ke je to uz aj vidiet...kolko vstrekuju vstreky som zistil tak ze sme napojili auto na diagnostiku a boli ho prehnat...normalne zacinam mat podozrenie na to vysokotlake cerpadlo...ze ak nema tlak ako ma mat nevstrekuje dost nafty...ja uz fakt neviem...
Ahoj,vyřešil si to? Mam uplně stejný problem.
Napsal: sob 03.07.2010 22:25
od TOMINO123
spravil som z toho 170 koni tym ze som pridal turbu
a to tak ze tam mas variabilne lopatky tie sa nastavuju pod tlakom a ja som ich nastavil aby turbo zacalo tlacit skor na plno...je to na takom zavite je to nejaky ovladac naklapania lopatiek turba...ale stale nejde ako ma aj ked je to uz lepsie o dost...ale stale tomu nieco chyba bud vstreky uz nie su 100%tne alebo vysokotlake cerpadlo...atd atd tam moze byt tolko veci ze kaslem na to aj ked ma to mrzi ziadna diagnostika nevyhodila chybove hlasenie ani nic podobne...pomenil som co sa dalo...asi len predat a kupit druhe

Napsal: úte 06.07.2010 20:59
od brumlae34
Neco takoveho uz se tu resilo, nemas ucpane katalizatory? V tech mich uz taky nekdo byl.

Napsal: úte 06.07.2010 22:00
od TOMINO123
dik za odpoved ale pozerali sme to a jazdil som bez vyfuku a nepomohlo

Napsal: úte 06.07.2010 23:00
od Martem
Vyfuk by tam mel byt,motor pak nema spravny odpor a nemusi to taky jet. Prej,tak jsem to slysel,nevim co je na tom pravdy.
Napsal: stř 07.07.2010 11:07
od TOMINO123
ale potom to nemam dat ako dole

bez neho je auto kapanek hlucnejsie

ale miesto tych kat by som tam musel dat nejaky medzikus...a podla mna tie kat. spravia ten odpor takze ked tam nie su je to za jedno

Napsal: sob 10.07.2010 09:57
od DirtyHarry
Katy můžeš vyhodit,výfuk musíš nechat. Většinou se vysype plást v katu a brzdí odvod spalin (a samotnej motor). Katalyzátor brzdí spaliny kvůli recyklačnímu procesu,ne výkonu. Pokud by jsi to chtěl udělat pořádně,jsou tabulky na : motor-obsah+výkon+komprese a k tomu délka a průměr potrubí. Já si takhle kdysi vyhrál s jistou 16 V,potrubí z 52 na 57 mm,středovej díl vejfuku a kat pryč a vzadu origo. Když dáš moc široký trubky a dozadu ještě průchozí (tzv. "sportovní"

) kus tak budeš jak ti mladí tuzéři "Remus-rámus a výkon nikde...". V principu jde o to,že čím rychleji spaliny utíkaj,tím rychleji vytočíš motor...