
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
ztrata vykonu
ahojte mam otazocku...vymenil som vahu vzduchu...vzduchovy filter v nasavani...naftovy filter...skontroloval tlaky turba.vycistil eger ani tam mi neuteka vzduch..hadice ci mi neuteka tlak...porovnal svoje hodnoty motora turba atd s kamaratom co ma take iste auto hodnoty skoro navlas rovnake od tlaku turba cez mnozstvo vstrekovaneho paliva atd...bol som s autom na brzde ma 150koni miesto 184 mam 530D e39 135kw...uz som bezmocny
neviete kde by mohla byt chyba auto asi v 2500 otackach okolo 120km/h sa roztrasie prestane tahat a ked prekona 130 o5 zacne sypat a ide...uz fakt neviem v com to je...mam dat preprogramovat riadiacu jednotku ?

skusal som uz vsetko mozne !!! na diagnostike nic nenapise...kde si myslis ze s tym autom chodim na trznicu ?.?.? nie do servisu ale jednoducho nevedia auto podla nich taha normalne...ale ked idem na valce tak mam vykon len 150 koni...miesto 184 a ked zoberiem opotrebenie motora atd nech ma o 10 koni menej ok ale nie 30...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 90
- Registrován: úte 24.06.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2317
já jen, ten změřenej výkon na brzdě byl na kolech ne? a neni výkon auta udávanej přímo na motoru? jako že by se to muselo měřit brzdou kde musíš vymontovat motor a zkusit ho napřímo? jen mě to tak napadlo, a jakej je objektivní pocit z výkonu tvýho auta a toho kamaráda co má stejný auto? počítám že má stejnej i motor.
obaja mame e39 530D 135kw stupil na plyn a uz ho nebolo, ja som sa ani nestihol rozbehnut a to sme zosliapli narovnako...dalsia vec pasat 1,9 TDI vybehal ma audi 2,5 vybehala ma...pricom jeho nie....meria sa to na kolesach kolko je prenasany vykon...mna znepokojuje ze pri istych otackach to auto zlenivie...proste vstreky 1 sec vstrekuju rovnako a nie viac...potom zrazu zacnu vstrekovat viac a auto sa o5 chyti...pri 1,2,3 to nie je citit lebo motor ma silu ale pri 4ke je to uz aj vidiet...kolko vstrekuju vstreky som zistil tak ze sme napojili auto na diagnostiku a boli ho prehnat...normalne zacinam mat podozrenie na to vysokotlake cerpadlo...ze ak nema tlak ako ma mat nevstrekuje dost nafty...ja uz fakt neviem...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 414
- Registrován: ned 18.03.2007 01:00
- Bydliště: Vodňany
- Klubové ID: 999
TOMINO123 píše:obaja mame e39 530D 135kw stupil na plyn a uz ho nebolo, ja som sa ani nestihol rozbehnut a to sme zosliapli narovnako...dalsia vec pasat 1,9 TDI vybehal ma audi 2,5 vybehala ma...pricom jeho nie....meria sa to na kolesach kolko je prenasany vykon...mna znepokojuje ze pri istych otackach to auto zlenivie...proste vstreky 1 sec vstrekuju rovnako a nie viac...potom zrazu zacnu vstrekovat viac a auto sa o5 chyti...pri 1,2,3 to nie je citit lebo motor ma silu ale pri 4ke je to uz aj vidiet...kolko vstrekuju vstreky som zistil tak ze sme napojili auto na diagnostiku a boli ho prehnat...normalne zacinam mat podozrenie na to vysokotlake cerpadlo...ze ak nema tlak ako ma mat nevstrekuje dost nafty...ja uz fakt neviem...
Ahoj,vyřešil si to? Mam uplně stejný problem.
spravil som z toho 170 koni tym ze som pridal turbu
a to tak ze tam mas variabilne lopatky tie sa nastavuju pod tlakom a ja som ich nastavil aby turbo zacalo tlacit skor na plno...je to na takom zavite je to nejaky ovladac naklapania lopatiek turba...ale stale nejde ako ma aj ked je to uz lepsie o dost...ale stale tomu nieco chyba bud vstreky uz nie su 100%tne alebo vysokotlake cerpadlo...atd atd tam moze byt tolko veci ze kaslem na to aj ked ma to mrzi ziadna diagnostika nevyhodila chybove hlasenie ani nic podobne...pomenil som co sa dalo...asi len predat a kupit druhe
a to tak ze tam mas variabilne lopatky tie sa nastavuju pod tlakom a ja som ich nastavil aby turbo zacalo tlacit skor na plno...je to na takom zavite je to nejaky ovladac naklapania lopatiek turba...ale stale nejde ako ma aj ked je to uz lepsie o dost...ale stale tomu nieco chyba bud vstreky uz nie su 100%tne alebo vysokotlake cerpadlo...atd atd tam moze byt tolko veci ze kaslem na to aj ked ma to mrzi ziadna diagnostika nevyhodila chybove hlasenie ani nic podobne...pomenil som co sa dalo...asi len predat a kupit druhe

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
Katy můžeš vyhodit,výfuk musíš nechat. Většinou se vysype plást v katu a brzdí odvod spalin (a samotnej motor). Katalyzátor brzdí spaliny kvůli recyklačnímu procesu,ne výkonu. Pokud by jsi to chtěl udělat pořádně,jsou tabulky na : motor-obsah+výkon+komprese a k tomu délka a průměr potrubí. Já si takhle kdysi vyhrál s jistou 16 V,potrubí z 52 na 57 mm,středovej díl vejfuku a kat pryč a vzadu origo. Když dáš moc široký trubky a dozadu ještě průchozí (tzv. "sportovní"
) kus tak budeš jak ti mladí tuzéři "Remus-rámus a výkon nikde...". V principu jde o to,že čím rychleji spaliny utíkaj,tím rychleji vytočíš motor...
