Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 29.04.2010 17:02
od schade
Ahoj vcera sem jel z Kladna a vse v poradku ale po ceste domu jedu asi z rychlosti 100km/h prestane tahnout. jinak na rozjezd jede jako jela vse v poradku ale proste pak pri tech trab 140 to tam neleze je to divne.toci to dost otacek ale nejede. mam e39 530D 135kw automat. nevite cim by to mohlo bejt? a dkyz sem jel dnes z kopce tka to normal tahlo az do konce co sem to hnal.

Napsal: čtv 29.04.2010 22:18
od Martem
Mam stejný problem,ale vůbec nevím co s tím.

Napsal: pát 30.04.2010 02:33
od chefino
Čo povedala diagnostika?

Napsal: pát 30.04.2010 15:17
od schade
zatim se nebyl cekam az mi prijde a popripade zajedu ke znamemu.taky vubec nevim cim to muze bejt. je mi divne ze z kopce kdyz to nemelo takovy odpor to jelo normalne

Napsal: sob 01.05.2010 15:54
od KamilAC
Spousta věcí. Třeba snímač otáček klikovky či vačky. ŘJ podle toho vyhodnotí zátěž motoru a podle toho vstřikuje palivo...

Napsal: ned 02.05.2010 21:11
od brumlae34
Podavaci cerpadlo, co je u ridice pod nohama. Nedavno jsem jel s 530d v automatu a kdyz jsem ji nalozil a vytocil do omezovace, tak nechtela preradit. Protoze motor měl málo nafty a jednotka to nepustila. Tak myslim, ze kdyz je to v tahu, tak potřebuje větši množstvi nafty a je to podobný problém. Zkusit jestli diagnostika nepise neco s predradnym tlakem nafty, nebo poslechnout jakej ma to cerpadlo zvuk. Melo by jen tak lechce vrnet.

Napsal: ned 02.05.2010 22:07
od Martem
No,tak to jsem treba ja daval nove. :?

Napsal: úte 04.05.2010 09:21
od pepicek
Čau,kluci jenom takovej dotaz,určiě jste to udělali jako první ,ale nikde se o tom nezminujete tak se zeptám,vyměnili ste naftovej filtr?Protože tenhle problem jsem měl u jinýho auta a byloto filtrem a pak sem se stím setkal i u kámoše co měl problem s tahem při jízdě do kopce.

Napsal: úte 04.05.2010 09:49
od Martem
Taky nový a navic za studena je vše ok.

Napsal: úte 04.05.2010 15:59
od schade
filtry mam komplet nove.obcas to jede ok a obcas ne je to divne

Napsal: úte 04.05.2010 17:48
od schade
tak snad zavada odstranena sundal sem kryt na motoru a bylo vse ocouzene a tady na foto je oznacena vec z ktere mi utikal tlak

Napsal: úte 04.05.2010 18:04
od Kail
To je trubka k EGR ventilu,teoreticky by to mohlo být ono...

Napsal: úte 04.05.2010 18:19
od schade
to doufam - jeslti ne tak me poser a hodim to ze skaly :lol:

Napsal: úte 04.05.2010 18:40
od Kail
V Chlebově u pískovny je dobrá skála - taky jí mám vyhlídnutou :wink:

Napsal: úte 04.05.2010 18:42
od schade
udelame bmw vrakač? muzu i prihodit tu moji e46 :-) no zitra tam naperu novou trubku a bude doufam ze to bude ok.vim na 100% ze to predtim nez to prestalo tahnout ze to cerne ofoukane vse kolem nebylo. tak snad je to ono

Napsal: stř 05.05.2010 00:29
od starML
Ten díl, který je na fotce výše označen, je něco jako zhášeč/přerušovač plamene - to kdyby náhodou do EGR ventilu přiváděné výfukové plyny od turba ještě chtěli hořet. Ty výfukové plyny jsou přiváděny zpět a EGR ventil je podle určitého systému znova pouští do sání. Ale unikat by tudy výfukové plyny neměly, i když jistý přetlak by to taky vydržet mohlo. Ale podle mne to nemůže mít vliv na malý výkon motoru, spíše naopak. Nedávno jsem EGR ventil zaslepil, jede to stejně nebo líp a výfukové plyny mi okolo toho označeného dílu neunikají.

Ale pokud tudy unikají, tak to kromě netěsnosti, může to ukazovat, že v té trubce je velký tlak těch výfukových plynů přiváděných od výfukové strany turba. Takže ve výfuku je velký tlak nebo odpor, motor nemá kam odfouknout výfukové plyny a turbo se nemůže správně roztočit. A teď nikomu nechci vnucovat svůj příběh, ale stal se :

Měl jsem podobný problém s výkonem. BMW530d, které jsem koupil, mělo najeto poctivých a prověřených 103 tis. km. Jen to prostě nejelo, jak by mělo. Po odstranění problémů nalezených na diagnostice to stále nejelo a vše ukazovalo na nízký tlak turba. Docela náhodou jsem na zvedáku sáhnul na katalyzátory a filtry pevných částic. Jsou tam dvě větve a jedna byla studená, takže ucpaná. Po výměně dílů 1 a 2 viz. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10 auto zase jede.

Zkus si po nastartování sáhnout na ty katalyzátory, nejlépe na kanále. Obě větve musí být stejně horké.

Napsal: stř 05.05.2010 15:43
od schade
ale me to treba od 20 - 80jede tka jak ma a pak trebe jen jede ale nepridava. ale jel sem nedavno a v poho.

Napsal: stř 05.05.2010 17:00
od Kail
starML píše:...

Tak já nad tím přemýšlel tak že když je EGR sepnutý (tak že do sání pouští plyny z výfuku) a byla by tam někde netěsnost tak by se to mohlo chovat podobně jako netěsnost v sání,ne?Možná je to blbost,ale v tom potrubí k EGR musí být taky tlak...

Napsal: stř 05.05.2010 18:31
od Martem
No,to jsem si taky myslel,vyřadil jsem ERG ventil,utěsnil tu trubku,taky foukala,ale tim to neni. Tak nějak se pzacinam priklanet k jednomu vstriku. Diagnostika hlasila,ze jeden hlasi jine hodnoty. Tak uvidime az vymenim. Nekde jsem cetl,ze kdyz je vstrik ko,ze za studena to muze byt ok a az kdyz se ohreje,je to spatny??

Napsal: stř 05.05.2010 18:47
od schade
Martem píše:No,to jsem si taky myslel,vyřadil jsem ERG ventil,utěsnil tu trubku,taky foukala,ale tim to neni. Tak nějak se pzacinam priklanet k jednomu vstriku. Diagnostika hlasila,ze jeden hlasi jine hodnoty. Tak uvidime az vymenim. Nekde jsem cetl,ze kdyz je vstrik ko,ze za studena to muze byt ok a az kdyz se ohreje,je to spatny??


jak sem tak pochopil tka uplne stejny problkem nemame muzes to resit jinde? pak nevim jelsit pisou me nebo tobe .diky