Stránka 1 z 2

Napsal: pon 26.04.2010 10:35
od IvanV
Ahojte, kamarád má problém s e39 530D 142kW, teče mu vysokotlaké čerpadlo. Jestli má někdo zkušenosti s opravou, popřípadě kontakt na někoho kdo má zkušenosti s opravou nebo jen rozkres čerpadla.
Díky

Napsal: pon 06.02.2012 12:53
od bibikuba
jsem se radoval že tu bude nějaká rada či řešení a nic-opráším teda tohle téma,taky mi teče vysokotlaké pod vrchním víčkem-řešil někdo tenhle problém ?Zajímá mě jak je to s demontáží čerpadla popř.nějaké doporučení,hádám na přetěsnění čerpadla..Mám 530d 135kw-krom delších startů to jezdilo normálně ale po sundání sání-oprava vody-koukám čerpadlo teče pod vrchní zátkou :(

Napsal: pon 06.02.2012 14:10
od Foli
Jakmile začne téct vysokotlak, tak přetěsnění jde udělat, ale toto je většinou signál, že čerpadlo není na tom už nejlépe a brzo bude potřeba repas nebo jiné čerpadlo.

Napsal: pon 06.02.2012 17:02
od cmelak
Taky jsem měl dlouhý starty kvůli VTČ, vyměnil jsem ho za čerpadlo který má nalítáno o 100 tis míň a zatím dobrý, 25 tis za nový fakt dávat nebudu :D

Napsal: pon 06.02.2012 18:53
od Eks
BMW E39 530d
Taky mi teklo, a teď samo od sebe zase přestalo. Mě to ale chytá i v těchto mrazech na otočku a motor běží klidně, žádné houpání, kouření či něco jiného. Na vyndání čerpadla potřebuješ přípravek, taky jsem se poptával tady na foru, ale zatím nic. Vlastně ho potřebuješ i na zafixování rozvodového kola čerpadla, aby ti nespadnul řetěž. Potřebuji zjistit jen průměry závitů. Ten největší je M40x1,5 na průměru středového šroubu nezáleží, ale chybí mi průměr závitu na rozvodovém kole. Přetěsnění čerpadla u Křížků potom stojí cca 3 500Kč.
Čus

Napsal: úte 07.02.2012 00:07
od bibikuba
jj,Křížka co opravuje čerpadla znám-jde o to jestli má cenu to čerpadlo opravovat..Hlavně asi sehnat ten přípravek na demontáž čerpadla..Vyndat bez toho přípravku nejde?Nechce se mi zas nandavat sání a vézt to někam do servisu..

Napsal: úte 07.02.2012 00:44
od ardo
čerpadlo jde ven i bez přípravku,žádnej řetěz nespadne

Napsal: úte 07.02.2012 12:46
od Eks
Ještě jsem to čerpadlo nevyndaval a tak jsem rád za info, že řetěz a to kolo nemůže někam spadnout. Máš to z vlastní zkušenosti nebo to říkali kamoši. Jak jsi sundal to kolo z kuželu, doufán že ne kladivem.
Hoj

přípravek pro montáž vstřikovacích čerpadel BMW
http://www.dovavanik.cz/Automobilove-na ... ml?list=90

Napsal: úte 07.02.2012 13:04
od ardo
Mám to z vlastní zkušenosti neboj :wink:

Napsal: úte 07.02.2012 17:06
od cmelak
To samotný čerpadlo s kuželem jde normálně vytáhnout z toho ozubenýho kola bez mlácení, jen je špatnej přístup k těm šroubům co drží čerpadlo k motoru, hlavně spodní šroub..

Napsal: úte 07.02.2012 20:59
od bibikuba
házel jsem na to oko a nic moc teda :? nevim jestli maj tyhle motory všechny výměník ale řekl bych že tam docela vadí stejně tak jako ten držák olejového filtru..asi budu pokoušet štěstí a ještě budu drandit s tekoucím-vůbec se mi do toho nechce :( každopádně je to asi častej problém-mám 240 tisíc a čerpadlo je označené tak hádám že venku už bylo..

Napsal: úte 07.02.2012 21:18
od cmelak
Tak jestli se ti do toho fakt nechce tak si to nech udělat třeba u Snejka v Kunraticích, ten prej těhle čerpadel už vyměnil celkem dost takže by mu to ani nemuselo moc dlouho trvat :) Mě to trvalo dohromady asi čtyři hodiny než jsem to vyndal a zase namontoval :lol: Celkem boleli záda :D

Napsal: úte 07.02.2012 21:24
od bibikuba
cmelak píše:Tak jestli se ti do toho fakt nechce tak si to nech udělat třeba u Snejka v Kunraticích, ten prej těhle čerpadel už vyměnil celkem dost takže by mu to ani nemuselo moc dlouho trvat :) Mě to trvalo dohromady asi čtyři hodiny než jsem to vyndal a zase namontoval :lol: Celkem boleli záda :D
no jo,ten je ale furt zabetonovanej :D :D ale písnu mu,estli náhodou nemá náladu na jedno čerpadlo :D jenže když jiný nemám tak mi demontáž moc nepomůže,musel bych ho pak nechat udělat a jezdit jako pako tam a zpět-leda sehnat jiný ale může to bejt to samo..

Napsal: úte 07.02.2012 21:51
od cmelak
Psát mu nemá smysl, to už jsem taky párkrát zkoušel, jedině volat.

Čerpadlo si sežeň z nějakého servisovaného auta, já ho sehnal za trojku a jezdím na něj do teď :wink:

Napsal: úte 07.02.2012 22:17
od bibikuba
cmelak píše:Psát mu nemá smysl, to už jsem taky párkrát zkoušel, jedině volat.

Čerpadlo si sežeň z nějakého servisovaného auta, já ho sehnal za trojku a jezdím na něj do teď :wink:
to moje je servisovaný a teče :o dokonce i žhavky jsem vyndal :D :D zatím budu asi jezdit...je jen jeden typ toho čerpadla nebo víc druhů??

Napsal: stř 08.02.2012 01:18
od Snejk
vsak ja mam i ten pripravek...

Napsal: čtv 09.02.2012 01:13
od Eks
A nedokázal bys nám sem hodit náčrt s rozměrama? Vím, že bys to určitě dokázal. Docela rád bych i přijel, potřeboval bych poradit s diagnostikou.
Makám v Praze. Zd.

Napsal: ned 12.02.2012 12:46
od bibikuba
nějak se nemůžu rozhodnout co s tekoucím čerpadlem-zvláštní je že auto normálně jezdí-pravda je že cca 3-4 sekundy točí než chytne ale jinak OK bez problému.To čerpadlo je z nějakého zvláštního materialu,když ho otřu je za moment zas orosený ale vypadá že únik pod víčkem asi bude..Nechce se mi to zbytečně rozebírat a je teda možný že to normál jezdí a protíká to pod víčkama??Myslel jsem že když tam bude únik nepůjde to natočit..nebo se to bude zavzdušnovat-což nedělá.

Napsal: ned 04.03.2012 20:19
od Andre2
Taky mě to čeká...
Jak sundat matici na hřídeli? Musí se nějak sundávat prsa motoru, nebo je tam záslepka?

Napsal: ned 04.03.2012 20:44
od signum
Je tam záslepka na imbus