takhle to nakonec dopadne:
http://img521.imageshack.us/img521/6394/dsc01781rc.jpg
no a vysledek byl ten, ze sem na 3L chf11s dojel domu, (asi pul kilaku) servopumpa nasucho nebezela, ale pri predstave, ze se to stane nekde mimo hranice republiky me docela zamrazilo....
detekce problemu
mizí hydraulicka kapalina, od trubky je pokapany cely rizeni. pri rupnuti trubky to chčije jak dunaj, to by poznal i blbej. auto okamzite odstavte a jdete pro pomoc.
kontrola
trubku muzete pri trose sikovnosti povytahnout z drzaku a pohmatem zkontrolovat, jestli je tam vryp.
oprava
pokud skoncite jako ja, tak si kupte novej dil, je to snadnejsi, nez to nechat zavarit a pak trnout hruzou
pokud je tam jenom vryp, tak je to na vas, vymena doporucena, minimalne doporucuju upravit drzak tak, aby se to vic neposkozovalo. o uprave drzaku poreferuju pozdejc.
tenhle clanek nereferuje o spolehlivosti/nespolehlivosti niva, pouze upozornuje na konstrukcni nedostatek, kterej muze mit neprijemny nasledky (zadreni pumpy, ztrata posilovaciho ucinku rizeni a tim i v nejhorsim pripade nehodu). proto bych rad predem vykazal notoricke rýpaly do patricnych mezí;-)
jo a proc to sakra neni cely poradne popsany a nafoceny? jo nivo je trochu bojovka, takze bojujte, ETK at vas provazi
