Stránka 1 z 1

Napsal: sob 10.04.2010 20:10
od Dan td
Zapojoval tu někdo dodatečně alarm do e39 ? Jde mi o zkušenosti, jak a kam připojit centrál, atd...

Dál bych potřeboval schémata pro e39, např. jestli existuje ETM pro e39 apod... - nic jsem tu nenašel.

Pokud jsem správně googlil, ak ovládání centrálu je kladným impulsem ? Pokud by nebylo ETM, sháním alespoň schéma centrálu a zapalování.

Napsal: sob 10.04.2010 20:25
od Elektro
Mám za to že záporným,napojoval jsem to na pravé straně u dveří.Jen si nejsem jistý jestli jsem to netahal ,až do dveří.Myslím že to tam bylo datové.Jinak blinkry jsou každý zvlášť doporučuji oddělit diodama- přední,boční,zadní na light modulu na pravém A sloupku (u nohou spolujezdce).Spínače dveří jsou ve svazku na pravém prahu.

Napsal: sob 10.04.2010 21:16
od libovka
Blinkry se musí oddělit diodama,protože při vypnutém stavu do nich z lichtmodulu vede kostra a pokud tam pustíš z alarmu + tak odpálíš lichtmodul.
Jinak,ovládání centrálu,dveřní spínače a kufr,napájení,+ přes klíček,tak to vše napíchneš přímo u grundmodulu za kastlíkem spolujezdce.

Napsal: sob 10.04.2010 21:18
od Elektro
Dával jsem diody asi 3A - 6Ks

Napsal: pon 12.04.2010 07:44
od Birkoff
Schémata se jmenují WDS.

Napsal: pon 12.04.2010 19:34
od Fx
Tak tak, u E39 už je to ve WDS. Kdyžtak mám, kdyby ses pro to u mě chtěl stavit.

Napsal: pon 12.04.2010 19:37
od Dan td
WDS už jsem sehnal, nicméně pro starší e39 tam právě schéma centrálu není :-(

Napsal: pon 12.04.2010 19:40
od Fx
Aha... A není tam ZKE IV stejně jako v novějších E36? Nebo třeba Groundmodule 5 jako v E46?

Napsal: pon 12.04.2010 20:21
od Dan td
To ještě nevím, auto jsem zatím nekuchal, alarm je někde ve spárech České pošty. Ale už mě to taky napadlo, uvidíme, bylo by to nejjednodušší.

Napsal: úte 13.04.2010 01:27
od jurasis
Hlavně to s E36 má společnýho jen modrobílou vrtuli... :!: Kéž by to bylo "píchni na tyhle čtyři piny a hotovo"...
Neexistuje funkční CANmodul do E39ky. Ani dovnitř, ani ven.
Jediná šance je napíchnout silové vodiče (blinkry byly zmíněny), lock/unlock ve dveřích přímo od zámku, a pod. K testování možného způsobu znásilnění dálky jsem se ještě bohužel nedostal.
Dane, pochopil jsem správně, že chceš origo dálku vynechat?

Napsal: úte 13.04.2010 07:18
od libovka
Uplně v pohodě se dají najít zkoušečkou impulsní vstupy na zamknutí a odemknutí do GM.

Napsal: úte 13.04.2010 08:38
od Dan td
libovka: Náhodou si nepamatuješ, který to jsou ? :P

jurasis: Hodlám to zapojit tak, že origo funkce ( dálka, zamykání, dojezdy, EWS, atd... ) zůstanou zachované, k tomu to půjde zamknout Magicarem + dálkový start. CAN-BUS modul není třeba, všechno jde, když se chce. Asi bych se tím prokousal a proměřil sám, ale rady, které dostávám tady a do SZ mi ušetří mraky času.

Napsal: úte 13.04.2010 12:22
od Fx
libovka píše:Uplně v pohodě se dají najít zkoušečkou impulsní vstupy na zamknutí a odemknutí do GM.
Takže tam je GM V?

Napsal: úte 13.04.2010 15:23
od jurasis
Vynechat neznamená potom vyškubat origo z auta a nechat jen nové zapojení... :wink: . Je mi jasný, že se to k origu "přidá"...
Mě šlo o to, netahat dráty po celým autě, když CAN-BUS modulem by šly napíchnout dva dráty na jednom místě a vytáhnout z nich víc než jen zamčení. Modul pro E39ku ale není, pravděpodobně proto, že tam není CAN ale jiný druh sběrnice.

Jinak, jiné možnosti mě taky zajímají... :wink:
Proto jsem se sem přilepil... 8)

Napsal: úte 13.04.2010 17:49
od libovka
jurasis píše:Vynechat neznamená potom vyškubat origo z auta a nechat jen nové zapojení... :wink: . Je mi jasný, že se to k origu "přidá"...
Mě šlo o to, netahat dráty po celým autě, když CAN-BUS modulem by šly napíchnout dva dráty na jednom místě a vytáhnout z nich víc než jen zamčení. Modul pro E39ku ale není, pravděpodobně proto, že tam není CAN ale jiný druh sběrnice.

Jinak, jiné možnosti mě taky zajímají... :wink:
Proto jsem se sem přilepil... 8)
Tahat po autě budeš pouze dva dráty.Sirénu a hlídání přední kapoty.Vše ostatní se dá pripojit za kastlíkem spolujezdce. :wink: