Stránka 1 z 1
Napsal: sob 10.04.2010 20:10
od Dan td
Zapojoval tu někdo dodatečně alarm do e39 ? Jde mi o zkušenosti, jak a kam připojit centrál, atd...
Dál bych potřeboval schémata pro e39, např. jestli existuje ETM pro e39 apod... - nic jsem tu nenašel.
Pokud jsem správně googlil, ak ovládání centrálu je kladným impulsem ? Pokud by nebylo ETM, sháním alespoň schéma centrálu a zapalování.
Napsal: sob 10.04.2010 20:25
od Elektro
Mám za to že záporným,napojoval jsem to na pravé straně u dveří.Jen si nejsem jistý jestli jsem to netahal ,až do dveří.Myslím že to tam bylo datové.Jinak blinkry jsou každý zvlášť doporučuji oddělit diodama- přední,boční,zadní na light modulu na pravém A sloupku (u nohou spolujezdce).Spínače dveří jsou ve svazku na pravém prahu.
Napsal: sob 10.04.2010 21:16
od libovka
Blinkry se musí oddělit diodama,protože při vypnutém stavu do nich z lichtmodulu vede kostra a pokud tam pustíš z alarmu + tak odpálíš lichtmodul.
Jinak,ovládání centrálu,dveřní spínače a kufr,napájení,+ přes klíček,tak to vše napíchneš přímo u grundmodulu za kastlíkem spolujezdce.
Napsal: sob 10.04.2010 21:18
od Elektro
Dával jsem diody asi 3A - 6Ks
Napsal: pon 12.04.2010 07:44
od Birkoff
Schémata se jmenují WDS.
Napsal: pon 12.04.2010 19:34
od Fx
Tak tak, u E39 už je to ve WDS. Kdyžtak mám, kdyby ses pro to u mě chtěl stavit.
Napsal: pon 12.04.2010 19:37
od Dan td
WDS už jsem sehnal, nicméně pro starší e39 tam právě schéma centrálu není

Napsal: pon 12.04.2010 19:40
od Fx
Aha... A není tam ZKE IV stejně jako v novějších E36? Nebo třeba Groundmodule 5 jako v E46?
Napsal: pon 12.04.2010 20:21
od Dan td
To ještě nevím, auto jsem zatím nekuchal, alarm je někde ve spárech České pošty. Ale už mě to taky napadlo, uvidíme, bylo by to nejjednodušší.
Napsal: úte 13.04.2010 01:27
od jurasis
Hlavně to s E36 má společnýho jen modrobílou vrtuli...

Kéž by to bylo "píchni na tyhle čtyři piny a hotovo"...
Neexistuje funkční CANmodul do E39ky. Ani dovnitř, ani ven.
Jediná šance je napíchnout silové vodiče (blinkry byly zmíněny), lock/unlock ve dveřích přímo od zámku, a pod. K testování možného způsobu znásilnění dálky jsem se ještě bohužel nedostal.
Dane, pochopil jsem správně, že chceš origo dálku vynechat?
Napsal: úte 13.04.2010 07:18
od libovka
Uplně v pohodě se dají najít zkoušečkou impulsní vstupy na zamknutí a odemknutí do GM.
Napsal: úte 13.04.2010 08:38
od Dan td
libovka: Náhodou si nepamatuješ, který to jsou ?
jurasis: Hodlám to zapojit tak, že origo funkce ( dálka, zamykání, dojezdy, EWS, atd... ) zůstanou zachované, k tomu to půjde zamknout Magicarem + dálkový start. CAN-BUS modul není třeba, všechno jde, když se chce. Asi bych se tím prokousal a proměřil sám, ale rady, které dostávám tady a do SZ mi ušetří mraky času.
Napsal: úte 13.04.2010 12:22
od Fx
libovka píše:Uplně v pohodě se dají najít zkoušečkou impulsní vstupy na zamknutí a odemknutí do GM.
Takže tam je GM V?
Napsal: úte 13.04.2010 15:23
od jurasis
Vynechat neznamená potom vyškubat origo z auta a nechat jen nové zapojení...

. Je mi jasný, že se to k origu "přidá"...
Mě šlo o to, netahat dráty po celým autě, když CAN-BUS modulem by šly napíchnout dva dráty na jednom místě a vytáhnout z nich víc než jen zamčení. Modul pro E39ku ale není, pravděpodobně proto, že tam není CAN ale jiný druh sběrnice.
Jinak, jiné možnosti mě taky zajímají...
Proto jsem se sem přilepil...

Napsal: úte 13.04.2010 17:49
od libovka
jurasis píše:Vynechat neznamená potom vyškubat origo z auta a nechat jen nové zapojení...

. Je mi jasný, že se to k origu "přidá"...
Mě šlo o to, netahat dráty po celým autě, když CAN-BUS modulem by šly napíchnout dva dráty na jednom místě a vytáhnout z nich víc než jen zamčení. Modul pro E39ku ale není, pravděpodobně proto, že tam není CAN ale jiný druh sběrnice.
Jinak, jiné možnosti mě taky zajímají...
Proto jsem se sem přilepil...

Tahat po autě budeš pouze dva dráty.Sirénu a hlídání přední kapoty.Vše ostatní se dá pripojit za kastlíkem spolujezdce.
