Stránka 1 z 1
Napsal: pát 02.04.2010 20:22
od kim
Tak dnes startuju a ani ťuk. Mám tam reservu v naftě a baterka se mi vybila. Baterie na nabíječku a doliju naftu ale nevim čím to. Poslední dobou jsem ale zaznamenal, že starty za studena byly trošku delší než obvykle (na drc).
Má někdo nějaký nápad?
Napsal: pát 02.04.2010 21:29
od MurphyCZek
Příčinou může být víc věcí, ale jestli se ti prodlužovaly starty, tak možná odchází vstřik. Stačí jeden, klesne ti tlak v railu a už to nenatočíš. Nebo snímač tlaku v railu. Nejlíp asi napíchnout na diagnostiku.
Napsal: sob 03.04.2010 10:37
od kim
MurphyCZek píše:Příčinou může být víc věcí, ale jestli se ti prodlužovaly starty, tak možná odchází vstřik. Stačí jeden, klesne ti tlak v railu a už to nenatočíš. Nebo snímač tlaku v railu. Nejlíp asi napíchnout na diagnostiku.
Určitě to na diagnostiku půjde, jen se mi nechce věřit, že by tak najednou.. Jde to uřídit bez posilovače na laně?
Napsal: sob 03.04.2010 10:40
od Don
tyc by byla lepsi

ale ano jde
Napsal: sob 03.04.2010 20:58
od kim
Baterka nabitá, instalace a chytlo na drc. Mohlo to být baterkou?
Napsal: ned 04.04.2010 04:04
od KamilAC
Mně to dělal raildrucksensor, tedy čidlo tlaku v railu. Bylo to střídavě, desetkrát to chytlo, pak najednou ne, za hodinu jsem přišel k autu a zas startovalo. Kdyby se ti to náhodou stalo taky, pár nových spínačů bych ještě doma měl mít.

Napsal: ned 04.04.2010 21:10
od kim
KamilAC píše:Mně to dělal raildrucksensor, tedy čidlo tlaku v railu. Bylo to střídavě, desetkrát to chytlo, pak najednou ne, za hodinu jsem přišel k autu a zas startovalo.
Kdyby se ti to náhodou stalo taky, pár nových spínačů bych ještě doma měl mít.

OK. Mám najeto 500km, několik startů a bez problému!!!!! Ozvu se pokud by se problém vrátil. Dík za nabídku