Stránka 1 z 8
Napsal: pát 02.04.2010 19:36
od Ji-rka
nastartoval jsem,běželo to pět minut.hnul jsem o 1/4 otáčky volantem a zdechlo to a už to nejde natočit.
objevil jsem,že mam upadle jakejsi podtlak,může to mít vliv???je to ten co jde pod sáním do takové průchodky.
Napsal: pát 02.04.2010 20:04
od Marten
Takže točí a nechytá hmm... Zkus podívat pod zadní sedačku na pojistky.

Napsal: pát 02.04.2010 22:56
od Jarouch
Mrkni jestli při zapnutí klíče jde podávací čerpadlo v nádrži... stalo se mi uplně to samé a bylo to regulační relé žhavení, které se nachází u E36 u RJ...

Napsal: sob 03.04.2010 09:52
od Ji-rka
pojistky se zdají v cajku......
....nežhaví....a čerpadlo slyšet neni....
to relátko je kde přesně??u řj jsou dvě,bílé a černé.
kdyžby někdo věděl,tak ať mi prosím napíše sms,zavolám zpátky.
724 722 029
dík
Napsal: sob 03.04.2010 10:56
od Marten
Čerpadlo totiž začne podávat až při startu, proto nejde slyšet jen po otočení klíčku. Proměř ty pojistky pod tím sedadlem muže být jedna napálená a tváří se že je v pohodě!
Napsal: sob 03.04.2010 11:58
od Ji-rka
měnil jsme baterku protože tamtu jsem vybil a po opětovném zapojení mi stále blikaj varovky .....
Napsal: sob 03.04.2010 13:40
od Ji-rka
TAK VAROVKY NEBLIKAJ UŽ...
...pojistky OK,kontrolka vstřik a žhavení svítí furt...
a tady je foto čehosi co mi buď bručí,vrčí a nebo chrčí:
Napsal: sob 03.04.2010 13:41
od Ji-rka
TAK VAROVKY NEBLIKAJ UŽ...
...pojistky OK,kontrolka vstřik a žhavení svítí furt...
a tady je foto čehosi co mi buď bručí,vrčí a nebo chrčí:
http://bxclub.com/obrazky/2311.jpg
Napsal: sob 03.04.2010 16:26
od Ji-rka
tak jak jsem psal všecky pojistky OK
všecky relátka ok-cvakaj
čerpadlo v nádrži jde pokud na něj dám proud natvrdo
nežhaví to a nejde napětí do čerpadla v nádrži,podle mě totiž před studeným startem to podávací čerpadlo sepne.
to relé žhavení je kde???
Napsal: sob 03.04.2010 20:35
od radokrno
foto elektromanetických ventilů pro odvírání topení bud na pravou stranu či levou ,pomocí otočných regulátů topení v kabině.takový ty červenomodrý čudlokolečka pro teplotu či chlad.asi to s tim nebude mít nic spoločné...?
Napsal: ned 04.04.2010 09:46
od Ji-rka
to mě zajímalo co to je,myslel jsme si to...dík
...a kdo mi poradí s tim aby to chytlo....
Napsal: ned 04.04.2010 15:21
od Ji-rka
Napsal: ned 04.04.2010 19:18
od Ji-rka
takže když připojim ostré plus na chcípák na čerpadle,tak se mi v pohodě sepne podávácí čerpadlo a zažhaví to a nastartuju..
co mam v háji??????
Napsal: ned 04.04.2010 20:26
od oldaf
V motorovém prostoru vpravo pod deklem co je řídící jednotka je silná pojistka z plechu. Je přišroubovaná mezi dvouma šroubkama, mrkni na ni jestli není přepálená.
Napsal: ned 04.04.2010 21:32
od Ji-rka
tak ta 80A pojistka je OK...
Napsal: ned 04.04.2010 21:38
od oldaf
A u tý 80A pojistky je ochranná dioda, při zaplým zapalování na ní musíš z obou stran naměřit 12V proti kostře.
Napsal: ned 04.04.2010 21:49
od Ji-rka
a pokud nenaměřim????
Napsal: ned 04.04.2010 21:50
od oldaf
Tak to nepojede
Napsal: ned 04.04.2010 22:02
od Ji-rka
ok,čistě uváhou....pokud naměřim ?? jen se ptám abych zítra věděl....
Napsal: pon 05.04.2010 01:16
od Jarouch
U E36 to byla černá krabička položená na RJ motoru... po výměně vše ok
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=15
Toto by mělo být ono... ale doporučim zkusit rozebrat jak jsou na tom plošné spoje.. nebo zkusit z jiného auta.. cena cca 2200kč