Přeji všem krásný den,
mám prosbu - nemáte někdo v Jihlavě a okolí 540i E39, uvažuji o koupi, ale potřeboval bych si vyzkoušet, jaký pocit budu mít z toho šnekového řízení. Jedná se mi o možnost svést se cca 2-3 km, náklady samozřejmě nahradím .
hrosik píše:Přeji všem krásný den, mám prosbu - nemáte někdo v Jihlavě a okolí 540i E39, uvažuji o koupi, ale potřeboval bych si vyzkoušet, jaký pocit budu mít z toho šnekového řízení. Jedná se mi o možnost svést se cca 2-3 km, náklady samozřejmě nahradím .
Díky za případné odpovědi.
Já myslím,že nic moc nepoznáš,všude se o tom mele v recenzích,že u 540-tek je šnekové řízení a proto je to horší a kvůli tomu doporučujou spíš 530-tky,ale já nepoznávám žádný nevýhody,prostě to neregistruju.Spíš bejt tebou bych si vyzkoušel se v tom svézt kvůli výkonu a celkovýmu pocitu z auta,počítat střízlivě se spotřebou a pak nemáš co řešit,pokud si jí koupíš,budeš na 100% spokojenej.I když,věř mi,že i ten výkon tí časem nepříjde takovej
Když se tu bavíme o 540i E39 mužu poprosit jestli by mohl některý vlastník pro mě vyfotit měrku na olej? nejlíp i se změřením šuplerou nebo metrem kolik je minimální hladina oleje a maximální? prosím
mam problém protože na mojí měrce mi chybí ten plast co to ukazuje, takže nevím jestli mám dost oleje, při výměně cca 6 měsíců zpět sem tam nalil přesně 7,5litrů oleje ale dělá mi to při větším bržení se to přestane mazat a na chvilku se mi rozsvědcuje kontrolka mazání než se olej přelije zpět k čerpadlu. zřejmě motor papá nějáký olej ale bez měrky tam nechci lít víc než je třeba.
TomBrno--> zrovna dneska sem to odvezl po dlouhe době do servisu, jinak bych ti to klidně vyfotil, nicméně když se měl zhruba na nebo mirně pod spodní ryskou tak mi to hlasilo to samé co tobě. Takže tam +- litr oleje nebyl právě těsně před výměnou. Takže bych tam byt tebou dolil třeba 2-3dcl, max 0,5l a zkusil jestli to hlásí nebo přestane, budeš tak vědět že si se dostal nad uroven minima oleje aspon, jen aby si neměl špatné čidlo, ale to myslímm ne, vzhledem k době co uplynula od výměny, si myslím že toho oleje tam už bude malo.
hrosik píše:Přeji všem krásný den, mám prosbu - nemáte někdo v Jihlavě a okolí 540i E39, uvažuji o koupi, ale potřeboval bych si vyzkoušet, jaký pocit budu mít z toho šnekového řízení. Jedná se mi o možnost svést se cca 2-3 km, náklady samozřejmě nahradím .
Díky za případné odpovědi.
Je to neštestí.... kolem středové polohy je mrtvo. Více čepu, více problému..
hrosik píše:Přeji všem krásný den, mám prosbu - nemáte někdo v Jihlavě a okolí 540i E39, uvažuji o koupi, ale potřeboval bych si vyzkoušet, jaký pocit budu mít z toho šnekového řízení. Jedná se mi o možnost svést se cca 2-3 km, náklady samozřejmě nahradím .
Díky za případné odpovědi.
Je to neštestí.... kolem středové polohy je mrtvo. Více čepu, více problému..
Mohl by jsi to prosím tě nějak víc rozvést ? "kolem středové polohy je mrtvo,... "
Jelikož má hřebenové řízení jenom 2 čepy na konci, reaguje na sebemenší povel volantu daleko dřív. Už malej pohyb volantem nutí auto zatáčet. Přesnost je nesrovnatelná.
Šnekové řízení je komplikovanejší, Jen samotná tyč rízení ma 4 čepy plus čep řízení, ložiska v převodce atd... Tam všude muže vzniknout vůle. Pak si auto jede kam chce )
co se týká té vůle, tak plně souhlasím. Minulý týden jsem měnil tu "zasranou" spojovačku a v BMW stála 8tis.... Ale 540 je můj mazánek...
Původně jsem se nechtěl připojit na téma šnek vs hřeben, ale je to pitomost. Je trochu tupější, ale minimálně. O víkendu jsem to srovnal s kámošovo 530i 2002 a ten rozdíl je minimální. Pětka není auto na rychlé vracečky. Na to si má člověk koupit trojku.
Zdravím, stále řeším měrku v 540i r.v.97, už sem to i nafotil aby ste viděly můj problé, na obrázku je měrka a má ten plastovej kousek co zřejmě ukazuje max a min hladinu oleje z větší části odlomenou. potřeboval bych někoho se stejným motorem aby mi ofotil nebo jen napsal kolik milimetrů od konce měrky je minimální a maximální hladina. díky předem
Když to vezmu od té části, která ti tam zbyla, tak od té "tečky" na fotce je horní hladina 7mm a spodní 21mm. Řekl bych, že ti tam zůstala ta část, která je ulomená přesně v rysce max. hladiny.
Jinak abych nebyl totálně mimo téma, tak s řízením u V8 nemám vůbec žádnej problém. Na dálnici ideál Snad s tím někdo nechcete zatáčet