Stránka 1 z 4

Napsal: pon 08.03.2010 09:35
od Pyron
Vím, že už se to tu psalo, ale nenašel jsem nic konkrétního - zkrátka jde o to, že se mi už podruhé zcela vybila baterie. Auto garážuji ve vytápěné garáži, během jízdy mě to na nedobíjení neupozorňuje ani nic jiného nehlásí. V pátek jsem zagarážoval a auto zamknul (stejně jako bych parkoval běžně venku). Dnes ráno už jsem neodemkl ani dálkou...
Někdo tu něco psal o relátku, které má odpojit baterii od nedůležitých věcí, když je motor v klidu. Nebo to může být stářím baterie?
Děkuji za odpovědi, které povedou k odstranění problému...

E39, 530dA, 2001

Napsal: pon 08.03.2010 09:44
od eagle
příčin může být několik.. samo včetně staré baterie. Začal bych testem baterie a změřením odběrů.. škoda že nejsi z Prahy..

Napsal: pon 08.03.2010 16:05
od Jawak
Pred mesicem jsem u segrine e46 320d menil baterku. I kdyz jsem ji nabil na plno, pri startovani to zacalo tocit motorem, tocilo, ale motor ne a ne naskocit. Baterka byla produkce 07/2004.

Jak je zima, zmeny teplot, stare baterky to nevydrzi = koupit novou baterku

Napsal: pon 08.03.2010 18:05
od uda
mely jsme ten stejny problem u nas v rodine na novem Passatu ...

pricina byla drobecky clanku na spodku baterie a kdyz se spojily na dne tak skratovaly baterii .... treba stejny problem... :D

Napsal: pon 08.03.2010 18:29
od Pyron
Ok, odporučíte rozumného dodavatele autobaterie? Pokud možno poštou, s platbou předem na účet, samozřejmě nový kus a ideálně co možná nejvyšší kapacita..?

Napsal: pon 08.03.2010 21:45
od milo
co ježek topení? máš origo původní? jestli ano, bude to na 90% on. ať taky nekoupíš novou baterku jako já a za 2 dny zůstaneš stát :lol:

Napsal: pon 08.03.2010 22:41
od Pyron
milo píše:co ježek topení? máš origo původní? jestli ano, bude to na 90% on. ať taky nekoupíš novou baterku jako já a za 2 dny zůstaneš stát :lol:

Nevím o čem mluvíš, jsem přes vnitřnosti auta analfabet..

Napsal: pon 08.03.2010 23:41
od starML
Já jsem si k Ježíšku koupil tohle :
http://www.battery.cz/ , provozovna - kamenný obchod v ulici Jaromírova 59, Praha 2 Nusle, telefon 222 560 338
http://www.battery.cz/kontakt-batteryexpert-efterie , linka 101 p. Vodicka, linka 105 p. Kavka
http://www.battery.cz/autobaterie-varta ... -333-v1651
za 4.200 + DPH = 4.998,-Kc + doprava cca 200,-Kc PPL. Teď už ale stojí 5.040,-Kč (t.j. o +1% DPH více), právě mají 1ks skladem a u mne spokojenost.

O ježkovi si přečti http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ek&start=0 . Myslím, že je Dargon opravuje i výměnným způsobem.

Napsal: úte 09.03.2010 23:03
od Pavel
Pyron píše:
milo píše:co ježek topení? máš origo původní? jestli ano, bude to na 90% on. ať taky nekoupíš novou baterku jako já a za 2 dny zůstaneš stát :lol:

Nevím o čem mluvíš, jsem přes vnitřnosti auta analfabet..



akorát jsem to chtěl napsat...otec má 530d touring 1999 ... a když auto stálo víc jak 3 dny tak nenastartoval - baterie KO...koupil novou a nepomohlo to .....a dělal to ježek topení... dá se to zjistit i diagnostikou kdo má baworáckou ..

Napsal: úte 09.03.2010 23:22
od Pyron
No tak baterii jsem objednal novou - tak jako tak byla r.v. 2002(!), přesto ukazovala při běhu motoru normální hodnoty (nevim co to znamená, to konstatoval známej, co dělá auta celej život..). Pokud opět nenastartuji, půjdu po ježkovi. Nicméně zkusim větrák naplno, resp. postupně zvyšovat intenzitu a uvidíme, jestli se projeví standartní chyby popsané v odkazu na ježka.
PS: máte někdo odkaz na demontáž panelu ovládání? Taky bych vyčistil čidlo..
Všem díky za reakce!

Napsal: úte 09.03.2010 23:36
od 100RM
jezek. Razer by mohol rozpravat o tomto dlhe pribehy v e39...

Napsal: stř 10.03.2010 08:34
od Pyron
100RM píše:jezek. Razer by mohol rozpravat o tomto dlhe pribehy v e39...

A ako sa k tej pitchke dostanem?

Napsal: stř 10.03.2010 09:51
od Jawak

Napsal: stř 10.03.2010 10:48
od 100RM
Oprava kondiku za 4 koruny. Vymena jezka original 1 500,- Vyber si podla svojho bohatstva :-D

Napsal: čtv 11.03.2010 11:35
od Pyron
Takže ovládání rychlosti větrání reaguje na tlačítko každé stisknutí. Jak jinak si mohu ověřit, zda-li je ježek v hajzlu? Tedy za předpokladu, že se nová baterie vykydne....

PS: první nenastartování se mi stalo v době silných mrazů koncem loňského roku - auto venku stálo necelé dva týdny (byl mráz kolem patnácti pod nulou) a já jsem půl hodiny před startem pustil nez. topení. Předpokládal jsem, dle toho co jsem zde četl, že se bufík spustí jen pokud systém vyhodnotí dostatečně silnou baterii..

Napsal: čtv 11.03.2010 12:05
od sqeezer
Mam podobný problém, jen na E34. Taky mi za dva dny neježdění došla šťáva v baterii. Je těžký se v E34 k tomu ježku dostat? A jak případně ověřit , jestli je funkční bez rozdělání půlky auta?

Napsal: čtv 11.03.2010 21:49
od milo
u E34 bude problem jinde ...

Pyron: chovani vadneho jezka je absolutne podivne, nekdy funguje tyden v pohode, nekdy se proste najednou rozhodne, ze ti vyseka baterku a rano je auto totalne mrtvy.. ja ho menil, kdyz auto cca. 3 hodiny stalo a byl uplne rozshaveny - popalil jsem si o nej prsty.

Napsal: čtv 11.03.2010 23:41
od Pyron
Takže je ten ježek, když mu jebe, v podstatě elektrické topení?? :D
Tak snad jsem si baterku nekupoval zbytečně (stejně jsem měl tu původní starou).. :roll:

Napsal: pát 12.03.2010 12:57
od milo
jestli byla baterka r.v. 2002, tak neni co resit

Napsal: pát 12.03.2010 14:44
od 100RM
jezek je zive zvire no ...