Stránka 1 z 1
Napsal: stř 03.03.2010 20:53
od danulah
Chci se zeptat jaký je rozdíl mezi Evropskou a Americkou verzí E39.
Našel jsem inzerát a majitel píše,že je to Americká verze.Díky za odpověď.
http://autobazar.avizo.cz/bmw-rada-5-540i-3103627.html
Napsal: stř 03.03.2010 21:57
od Don
tak podle fotek bude jiny prostor pro zadni spz a urcite tacho bude v milich... dalsi netusim

Napsal: stř 03.03.2010 22:12
od Vena
Jiný přední světla, ekonoměr v mílích na galon?
Napsal: čtv 04.03.2010 10:25
od Studna
Vše je jen o kosmetice, když dáš jiný budíky, aby byl tacho v km a poté auto na diagnostice necháš přepnout na ECU verzi, tak máš evropskou verzi se vším všudy. ECU a US auta jsou v podtstatě stejná, jenom mají nahraný odlišný soft a nějaké ty kosmetické úpravy pro daný region prodeje.
Napsal: čtv 04.03.2010 17:17
od Snejk
jj včetně denniho sviceni. blinkry jako pozičky atd... ty polooranžády co sviti pořád... a všehcno v US jednotkach ale to se da všecko povypinat na diag
Napsal: čtv 04.03.2010 18:23
od Kail
No je toho víc,třeba spodek palubky je jinej (víc pruhnutej k podlaze) alespoň u e 34 tedy.Ale podle fotek se mi to zdá jiný i u tý e39ky.
Ale proč tomu tak je,to nechápu

Napsal: čtv 04.03.2010 22:35
od danulah
hlavně,že věco ohledně motoru a takových věcí je to asi stejné
Napsal: pát 05.03.2010 17:23
od majklBMW
danulah píše:hlavně,že věco ohledně motoru a takových věcí je to asi stejné
u 540i ma v americe motor omezeny vykon na cca 160kW
Napsal: pát 05.03.2010 17:24
od majklBMW
samozřejmě po výměně jednotky za seriovou z EU to pojede jak má.
Napsal: pát 05.03.2010 18:44
od danulah
majklBMW píše:danulah píše:hlavně,že věco ohledně motoru a takových věcí je to asi stejné
u 540i ma v americe motor omezeny vykon na cca 160kW
no to jsi mě nepotěšil a jak poznám,kolik to vlastně má?
Napsal: pát 05.03.2010 20:56
od belch
Kail píše:No je toho víc,třeba spodek palubky je jinej (víc pruhnutej k podlaze) alespoň u e 34 tedy.Ale podle fotek se mi to zdá jiný i u tý e39ky.
Ale proč tomu tak je,to nechápu

Je tak tomu proto, že v některých (snad ve většině) státech US neexistuje povinnost být za jízdy připoután. Ten upravený tvar spodní části palubky má zabránit podklouznutí pod palubku při nehodě - jelikož při bouračce vystřelí bag a vzhledem k pravděpodobnému nepřipoutání pasažéra není jiný způsob, jak zařídit, aby jeho tělo zůstalo plus mínus v poloze, kdy jej bag nejenže nezabije, ale dokonce snad i zachrání.

Napsal: pát 05.03.2010 21:34
od danulah
taky se divím,že na americkou verzi je to manuál a ne jak je u nich zvykem automat
