Stránka 1 z 1

Napsal: stř 03.03.2010 19:57
od kupca
Hola, hola,
tak další problém, ještě jsem to neotevřel, tak se jen dohaduju.

Když byl studenej, tak trošku víc kouřil, ale po zahřádí vše v pořádku.
Teď mi kouří šíleně moc studený, teplý, je to jedno. Normálně jede a začne kouřit, pak zas ne, když prudce přidám, tak kouří, že si za mnou musí zapnout mlhovky. Cítit je jak dvoutakt, je spíš světle šedivěj, proto si myslím olej do motoru. Olej mi trošku bral, ale bylo to v normě, voda se neztrácela. Teď nevím, podívám se ráno. Na volnoběh se hádá a má nízké otáčky. Vyndal jsem svíčky, levá strana 3+4 válec svíčka od oleje hodně a celé černé, na pravé straně 7+8 válec to samé.
Teď přemýšlím čím to.
Těsnění dříků ventilů - odpovídalo by to ranním startům se zakouřením.
Těsnění pod hlavou -Ale to nikam nefouká, ani do oleje a ani do vody.
Prasklé hlavy? že by obě, protože od oleje jsou svíčky na obou stranách..
Ještě jsem koupil benzín u noname benzínky, tak jsem původně mysliil, že by to mohlo být tím, ale to by musila být nafta s benzínem napůl a zas mi nesedí, že to někdy jde normálně.
Jinak zátah, běh motoru (mimo volnoběhu) úplně normální...
Chci koupit těsnění pod hlavy a na ventily a zkusit to rozhodil, ale to až za týden..
Ještě nemáte někdo postup na nastavení rozvodů a utahovací momenty?
Jen ať to nemusím hleda. :-)
Díky

Napsal: stř 03.03.2010 20:32
od libovka
Já bych začal s membránou v sání do které vede odvětrání motoru.Jednou jsem to řešil a po rozebrání bylo sání plné oleje.Těsnění pod hlavou to nebude.To spíš stírátka na ventilech nebo pístní kroužky,ale to bych řešil až v nouzi.

Napsal: čtv 04.03.2010 12:48
od kupca
Tak díky komunikaci s uživatelem "libovka" jsem otevřel sání a je tam úplná lože oleje, tak se nedivím, že to kouří, protože tohle když nasaje, tak prostě musí kouřit. Mám objednanou "membránu" je to zadní kryt sání - uvnitř je zřejmě membrána. Celé je to plastové stejně jako trubka obtoku vzduchu, která byla taky dolámaná. Zítra mi přijdou díly tak uvidím, zatím jsem jen vyčistil sání, klapku vzduchu, obtokový ventil.

P.S.
Jo a pokud někdo otevřete sání, nezkoušejte ho zakrýt hadrem a startovat. Naštěstí se mi hadr dostal jen do sání odkud šel vyndat. Ale zmizel hodně rychle.
:D :D :D

Napsal: stř 19.05.2010 11:11
od kupca
Po delší době:
Vyměnil jsem těsnění i membránu i plastovou trubku uvnitř sání. Za jízdy to už nekouří, ale když je studenej tak je cítit stejně jako s tou prasklou membránou a stejně při normální jízdě pokud v nižších otáčkách přidám, tak je z motorového prostoru slyšet takové hvízdání typické pro prasklou membránu, Nechce se mi to rozdělávat celé, ale asi budu musit....

Napsal: stř 19.05.2010 12:46
od Snejk
a maš tam spravnou membranu? oni sou s m60 doist podobne avšak jine... a pak to neděla dobrotu no. ale asi to maš zase nějak špatný no :)

Napsal: stř 19.05.2010 12:56
od bas2
Spatna membrana se da poznat i tak, ze na volnobehu oddelas vicko od oleje (jen ho povol a trochu zvedni jednu stranu aby te to neoflusalo olejem :-)). Kdyz tam je podtlak a chod motoru se rapidne zmeni, tak membrana je spatna.

Napsal: stř 19.05.2010 14:44
od kupca
To bylo první co jsem zkoušel. Když sunkám víčko, otáčky trošku poklesnou, ale jen trošku a podtlak tam moc není. Až se oteplí, tak membránu sundám, zkontroluju číslo, ale kupoval jsem to podle vin, tak by to mělo sedět. A pak ještě všechny hadice, jestli těsní. Už mi to štve, taky proto, že je to fakt jen za studena a já se bojít těsnění dříků ventilů, blbá práce. :-)

Napsal: stř 19.05.2010 14:49
od Snejk
jestli to syčí ... to maš někde podtlak vypadelj.. maš nasazenej i ten na tom regulatoru tlaku lišty paliva? ta hadička jakoby od membrany vzadu tenka... a naproti je protikus... kterje otvira ventil emisni (pokud ho maš což stopro neaš tak je na tom jen gumova čepička) tak jestli tam ti neupadla... ale i tak by to jen syčelo houpalo ale nehulilo... i když tam je možný všechno....

Napsal: stř 19.05.2010 14:53
od kupca
Nesyčí. :-) A vzadu mám gumovou čepičku, je to 9/97 takže přelom a něco je novější a něco staré. Zase si říkám, když by byla někde netěsnost v odvzdušnění, tak by to nebylo schopné sice přisát membránu, ale ani by to nenasálo olej. Jak jsem psal, oteplí se a já vyhodím klapku sání, abych viděl, jestli je tam olej, prostě to rozhodím znovu a zas složím....
Každopádně díky za podněty, někdy to může být blbost, co by jednoho ani nenapadla...

Napsal: pon 28.06.2010 15:56
od Biturb
jak jsi dopadl? nejake nove postrehy?

Napsal: pon 28.06.2010 21:38
od kupca
Nic nového. Prostě studený motor kouří. Jediný poznatek je, že když stojí delší dobu, tak nekouří, chvilku běží, tak začne a hrozně to smrdí a jak se ohřeje na cca 70, tak je klid. Zatím to tedy neřeším, spotřeba oleje cca 1l / 3000 km. Až bude čas a prostor, tak prostě rozhodím celý motor a pak se uvidí. :-)

Napsal: úte 27.12.2011 15:57
od tanner540i
Nechce se mi zakladat nove tema, tak se zeptam tady. Chystam se vymenit membranu na sani, mel by to byt dil c. 2 a c. 10 tesneni pod nej.. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
Da se vymenit bez demontaze celeho sani?
Jedna se o 540i rv.1999.
Jeste jeden dotaz, jak to resite na motorech s lpg? Je mozne normalne odpojit vstrikovace?

Napsal: úte 27.12.2011 20:52
od PK_530iA
koukám, že moje 530iA E39 se chová stejně, někdy hulí, někdy ne, studený X teplý, taky smrdí a právě jak tu psal Snejk, tak mě to syčí v sání, nevim, jestli to tak má bejt, ale je to prostě slyšet, když otevřu kapotu, ne někde okolo, ale přímo ve vnitř, takovej divnej zvuk - možná tím, že tam proudí vzduch, ale přijde mi to divný. Volnoběh nehoupe, motor běží, olej ubyl 1l na 10000, teď zase 1l na necelý dva tisíce, furt se mi rozsvěcí chyba motoru, diag ukazuje špatnej kat a jinak nic. Pokud vymažu chyby, tak najedu tak 80 km a rozsvítí se znova, z ničeho nic, auto se chová stejně. Už nevim po čem koukat, všechno se prošlo, změřilo, tlaky kromě jednoho válce 160-165, ten jeden má 175, nová váha vzduchu, vše se zdá, že funguje.