tak další problém, ještě jsem to neotevřel, tak se jen dohaduju.
Když byl studenej, tak trošku víc kouřil, ale po zahřádí vše v pořádku.
Teď mi kouří šíleně moc studený, teplý, je to jedno. Normálně jede a začne kouřit, pak zas ne, když prudce přidám, tak kouří, že si za mnou musí zapnout mlhovky. Cítit je jak dvoutakt, je spíš světle šedivěj, proto si myslím olej do motoru. Olej mi trošku bral, ale bylo to v normě, voda se neztrácela. Teď nevím, podívám se ráno. Na volnoběh se hádá a má nízké otáčky. Vyndal jsem svíčky, levá strana 3+4 válec svíčka od oleje hodně a celé černé, na pravé straně 7+8 válec to samé.
Teď přemýšlím čím to.
Těsnění dříků ventilů - odpovídalo by to ranním startům se zakouřením.
Těsnění pod hlavou -Ale to nikam nefouká, ani do oleje a ani do vody.
Prasklé hlavy? že by obě, protože od oleje jsou svíčky na obou stranách..
Ještě jsem koupil benzín u noname benzínky, tak jsem původně mysliil, že by to mohlo být tím, ale to by musila být nafta s benzínem napůl a zas mi nesedí, že to někdy jde normálně.
Jinak zátah, běh motoru (mimo volnoběhu) úplně normální...
Chci koupit těsnění pod hlavy a na ventily a zkusit to rozhodil, ale to až za týden..
Ještě nemáte někdo postup na nastavení rozvodů a utahovací momenty?
Jen ať to nemusím hleda.

Díky