Stránka 1 z 1

Napsal: pát 26.02.2010 19:06
od sqeezer
Ahoj. Stala se mi nemilá věc. Večer jsem zaparkoval auto a ráno už nenastartoval. Něco mi přes noc vybilo baterii. Když jsme to startovali přes kabely, tak i při vypnutým klíčku (měl jsem ho v kapse) se okamžitě rozsvítily a začali tavit. Nevíte někdo, co by to mohlo mít na svědomí??? Budu rád za každý nápad.
Mazel je E34 525 Touring v benzínu, rok 96.

Napsal: pát 26.02.2010 19:45
od Warrior_Jouda
Zkus zkontrolovat relé dobíjení,mě zůzalo v bejvalý 524td viset a taky mě to vycuclo. Proměř altík ... jestli dobíjí a jestli neni šlehlej. Může bejt načatej a system ti to nehlásí. Odpoj radio,hudbu prostě vše co tam neni origo a změř odběr baterie (zůží se ti podezření na spotřebiče) multimetrem bys to měl zvládnout. když ne písni na Labakano@seznam.cz poslu ti nějakej navod

Napsal: sob 27.02.2010 12:44
od sqeezer
OK, na to relé se podívam. Altík doufám chycený nebude. To by m dost nastvalo. Auto je komplet originál. Nic dodělávanýho jako hudba nebo jiný bystlírny (neorigo xenony) tam nemám.

Napsal: čtv 04.03.2010 11:39
od zigi0713
když připojuješ baterku tak jistě vydíš jiskřičku když zaškrtáš kontaktem o pól když už máš ten druhý zapojený baterie to znamená že někam teče proud. No a řešil bych to tak že bych připojil + mínus bych nechal odpojené a vždy bych něco odpojil a zkoušel zaškrtat mínusem a pozoroval bych tu jiskřičku a když se zmenší tak víš že někde co jsi odpojil máš odběr proudu. Malinká jiskýrka tam být může. Z plusu vede přímo tlustý kabel do altíku a starteru ty bych prověřil asi jako první - odpojit a škrtat

Napsal: čtv 04.03.2010 17:15
od Warrior_Jouda
zigi0713 píše:když připojuješ baterku tak jistě vydíš jiskřičku když zaškrtáš kontaktem o pól když už máš ten druhý zapojený baterie to znamená že někam teče proud. No a řešil bych to tak že bych připojil + mínus bych nechal odpojené a vždy bych něco odpojil a zkoušel zaškrtat mínusem a pozoroval bych tu jiskřičku a když se zmenší tak víš že někde co jsi odpojil máš odběr proudu. Malinká jiskýrka tam být může. Z plusu vede přímo tlustý kabel do altíku a starteru ty bych prověřil asi jako první - odpojit a škrtat

Jiskru to bude mít velkou i malou vždycky. ... (napájení počítačů,hodiny, display na tachu se rozsvítí po připojení aku, vnitřní osvětlení) takže viva las multimetr

Napsal: pát 05.03.2010 09:10
od sqeezer
Za zkoušení tímhle způsobem by mi můj učitel elektroniky urazil ruce :-) Takže jak píše Warrior_Jouda, multimetr bude lepší. Každopádně o víkendu jsem přeměřil odlehčovací relátka v motoru a jsou ok. Teď ještě zbývá elektrárna pod zadmím sedadlem a pak už jen altík. Ale zatím ho nechci vytahovat, dokud nemám prověřený to jednodušší. Ale už to vypadá, že problémem bude právě on... :-(