Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E34 520i zhasíná osvětlení palubky a ovládání topení
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 119
- Registrován: pon 22.02.2010 01:00
- Bydliště: Chomutov
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2455
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Podívej se na všechny žárovky vzadu. Některé jsou jednovláknové, druhé dvojvláknové a ty mají dva kontakty, každý na jedno vlákno+kostra v objímce. U BMW jsou žárovky, které mají na objímce takové kolíčky, ale u BMW ty kolíčky nejsou proti sobě (6:00 a 12:00), ale trochu posunuté (7:00 a 12:00). Pokud tam dáš nesprávnou dvojvláknovou žárovku, ty protikontakty se dotýkají i kontaktu dalšího vlákna a pak Ti jde systém do zkratu, nastěstí přes to druhé vlákno. A protože BMW má 100% systém zálohování zadních světel, kdy se za vypálenou žárovku rozsvítí jiná, např, místo brzdového světla se rozsvítí mlhovka, je v tom potom pěkný zmatek.
http://www.svetzarovek.prodejce.cz/k-80 ... e-zarovky/
http://www.svetzarovek.prodejce.cz/k-80 ... e-zarovky/
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1470
- Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2068
- Kontaktovat uživatele:
to zálohování žárovek ale asi maj jen novější BMW ne ? pochybuju že moje E36 to třeba mástarML píše:Podívej se na všechny žárovky vzadu. Některé jsou jednovláknové, druhé dvojvláknové a ty mají dva kontakty, každý na jedno vlákno+kostra v objímce. U BMW jsou žárovky, které mají na objímce takové kolíčky, ale u BMW ty kolíčky nejsou proti sobě (6:00 a 12:00), ale trochu posunuté (7:00 a 12:00). Pokud tam dáš nesprávnou dvojvláknovou žárovku, ty protikontakty se dotýkají i kontaktu dalšího vlákna a pak Ti jde systém do zkratu, nastěstí přes to druhé vlákno. A protože BMW má 100% systém zálohování zadních světel, kdy se za vypálenou žárovku rozsvítí jiná, např, místo brzdového světla se rozsvítí mlhovka, je v tom potom pěkný zmatek.
http://www.svetzarovek.prodejce.cz/k-80 ... e-zarovky/

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2455
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
A já zase přehlédnul toho Touringa, takže světla jsou na těch 3. dveřích. Takže znovu prověř kostru v těch zadních dveřích - u BMW zpravidla hnědý drát. Jako všechny kabely, které se obýhají, se časem poškodí a ztratí svoji vodivost, protože se uvnitř vodiče jednotlivé drátky (licny) přelámou.
Najdi si ten gumový krk, kterým jsou dráty přiváděny do 3. dveří a pokračuj po hnědém drátu až na oko, kterým jsou 3. dveře ukostřeny. Hledej místo, kde je poškozen ten hnědý drát, možná těch míst a poškozených drátů najdeš více. Pokud za ten drát zatáhneš a bude pružit, znamená to, že měděné licny (většina) jsou už přerušeny. No když trošku víc zabereš, tak v tom místě poškození ten kablík přetrhneš a hned budeš vědět, kde je chyba. Je to sice drastické, ale spolehlivé řešení. Budeš to muset naletovat a přeizolovat, protože na "čokoládu" tam místo není.
Najdi si ten gumový krk, kterým jsou dráty přiváděny do 3. dveří a pokračuj po hnědém drátu až na oko, kterým jsou 3. dveře ukostřeny. Hledej místo, kde je poškozen ten hnědý drát, možná těch míst a poškozených drátů najdeš více. Pokud za ten drát zatáhneš a bude pružit, znamená to, že měděné licny (většina) jsou už přerušeny. No když trošku víc zabereš, tak v tom místě poškození ten kablík přetrhneš a hned budeš vědět, kde je chyba. Je to sice drastické, ale spolehlivé řešení. Budeš to muset naletovat a přeizolovat, protože na "čokoládu" tam místo není.
Tak o tom stále přemýšlím, a vzal jsem si kombinézu, že půjdu prohlédnout celý svazek který jde do pátých dveří,(ještě jsem se podíval a ty to píšeš taky) opravoval jsem to už někokikrát, když nešli otevřít dveře přes mikrospínač.
Jen mi není jesné, když to zhasíná při blinkrech, že by to mělo vliv, když ve dveřích blinkry nejsou
Stejně to prohlídnu
díky za náměty 
Jen mi není jesné, když to zhasíná při blinkrech, že by to mělo vliv, když ve dveřích blinkry nejsou

Stejně to prohlídnu


Tak jsem vše odstrojil, našel jsem 8!!! přerušených kabílků, vše jsem sletoval
odizoloval, měl jsem radost, i zadní okno sprovoznil, ale bohužel palubka shasíná stále, nejvíce při blinkrách ´, i při jízdě po našich krásných výmolech
nemám tušení co stím
Tyhle závady nemám rád, lepší je když to zhasne a pak je potřeba to rosvítit, ale tohle je na nervy, obvzlášť když jsem zviklý, že u BMW je vše O.K.
Po té "opravě" začal zlobit centrál, zmačknu tlačítko na zavření a zapnutí alarmu, dveře se zamknou ahned se odemknou-alarm je aktivován, ale musím znovu zmačknout dálku ozve se signál, po 40 vt. se zamkne automaticky, a nebo musím znova zmačknout dálku a zamkne se, jinak vše chodí normálně, okna, střecha se zavřou automaticky.
Měl jsem nastavení při otevření 5 dveří se taky automaticky za 40 vt. auto zamklo, teď mi to nejde nastavit?
Prosím kdo mi poradí kde chyba
odizoloval, měl jsem radost, i zadní okno sprovoznil, ale bohužel palubka shasíná stále, nejvíce při blinkrách ´, i při jízdě po našich krásných výmolech


Tyhle závady nemám rád, lepší je když to zhasne a pak je potřeba to rosvítit, ale tohle je na nervy, obvzlášť když jsem zviklý, že u BMW je vše O.K.

Po té "opravě" začal zlobit centrál, zmačknu tlačítko na zavření a zapnutí alarmu, dveře se zamknou ahned se odemknou-alarm je aktivován, ale musím znovu zmačknout dálku ozve se signál, po 40 vt. se zamkne automaticky, a nebo musím znova zmačknout dálku a zamkne se, jinak vše chodí normálně, okna, střecha se zavřou automaticky.
Měl jsem nastavení při otevření 5 dveří se taky automaticky za 40 vt. auto zamklo, teď mi to nejde nastavit?
Prosím kdo mi poradí kde chyba
