Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 11.02.2010 11:18
od madevil
Dobrý den, mám dotaz na chcípání motoru. Koupil jsem si BMW 523i E39 od táty, nikdy neměl žádné potíže. Delší dobu s tím nejel, protože má nové. Když jsem s tím jel poprvé, poprvé nastartovalo v pohodě, podruhé už jsem startoval několik minut... Potom mi to zdechlo za jízdy skopce (bez plynu) a nemohl jsem to zas nějakou dobu nastartovat. Naposledy se mi to stalo při jízdě konstantní rychlostí asi 60km/h na pětku, takže poměrně nízké otáčky. To mi cuklo, náhle zdechl motor asi na půl vteřiny a zase naskočil. Kolegu napadlo, jestli není problém s přívodem benzín, ale to si myslím, že ne, protože chcípnutí je moc náhlé, prudké a nezávislé na otáčkách, zatížení ani aktuální spotřebě. Mě spíš napadá, jestli to nemůžou být navlhlé, nebo zkorodované kontakty, protože jednak to vypadá na závadu v elektronice podle povahy poruchy, za druhé auto dlouho stálo a za další mi chrčelo i rádio, když jsem zahýbal s konektorem od zesu, tak se to spravilo, tak mě napadá, jestli není vlhkost v celém autě.

Napsal: čtv 11.02.2010 15:31
od milo
vymenit svicky, filtry (palivovy, vzduchovy), poradne to protahnout a diagnostika

Napsal: čtv 11.02.2010 15:41
od brumlae34
Mozna cidlo otacek, vacka - klika. Resil jsem neco podobneho na corse. Z niceho nic zdechlo a potom nechtelo chytit az po chvilce...

Napsal: čtv 11.02.2010 16:08
od madevil
Výměnu filtrů mi radili i na ostatních forech, myslím si, že tohle by šlo. Svíčkama ani káblema by to být nemělo, zdechne mi motor všech šest válců v jedné desetině vteřiny...

Napsal: čtv 11.02.2010 16:16
od milo
v kazdem pripade, jestli to delsi dobu stalo, novyma svickama nic nepokazis ...

Napsal: čtv 11.02.2010 16:57
od Paavo
to samy u bratrovo e36 320i.......taky se pidime cim to.Presne jak popisujes z miceho nic se proste vypne motor ,u nas pri vyrazeny rychlosti.

Napsal: čtv 11.02.2010 17:15
od Snejk
čidlo otaček kliky/ vačky + kontrola jejich konektoru. často bejvaj pěkně zelený... a ty čidla at se nezda odchazi.. a dělají přesně takove nahodne věci... diag malokdy ukaže vadu čidla kliky.. protože když nic nedostava za info tak si mysli že motor stoji... takže nic neukaže

Napsal: čtv 11.02.2010 17:24
od madevil
Paavo píše:to samy u bratrovo e36 320i.......taky se pidime cim to.Presne jak popisujes z miceho nic se proste vypne motor ,u nas pri vyrazeny rychlosti.
Tohle bych viděl na jinou závadu... U mě to dělá i při jízdě a hlavně i při jízdě bez plynu, tudíž soudím, že přívodem benzínu by to být němělo, to by bylo závislé na zatížení motoru. Stejně tak, jak tu popisujete vzduchový fitr to taky nemůže být. Jak jsem psal, zastavení je náhlé a náhodné nezávislé na otáčkách, ani zatížení. Zkusím zkontrolovat konektory v prvé řadě, pak se uvidí co dál...

Napsal: pát 12.02.2010 10:02
od bmw4ever
kamarádovi se to také stávalo a po 3 měsících závada vyřešena, zlomenej kabel v bužírce od ŘJ. ale může to být cokoliv.

Napsal: pát 12.02.2010 16:23
od madevil
Pánové, tak jsem to napíchl na PC a hlásí to špatné čidlo otáček. Údajně to má souvislost s předchozí poruchou netěsnící chladící okruh, kde nejspíš voda stékala přímo na konektor. Zkusím ho ještě prošplíchnout, než půjdu na výměnu...

Napsal: pát 12.02.2010 16:27
od Dan td
Duplicitní téma z Technických dotazů smazáno. Nezadávej stejný dotaz do více sekcí, je to akorát nepřehledné :!:

Napsal: pát 12.02.2010 22:51
od radokrno
jen malá vsuvka v katalogu je tento snímač udáván ,,jako

Generátor impulsů klikové hřídele HELLA ??

jestli ano tak na E-34 je to docela palba
http://www.autodily-dnd.cz/bmw/5-kombi/ ... -d2545843/

Napsal: pát 12.02.2010 23:22
od madevil
Jo, tak to nevím, jak se to jmenuje, ale v servisu mi řekli na E39 cenu 1600-1800,-

Napsal: pát 12.02.2010 23:41
od radokrno
njn to bude ono..to je hustý,,,cenovejrozdílje fakt hrubej,,
mohl bymi to tu nškdo najít..nemohu to holt najít..podotýkám že je to na E-34 tds
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... ry/browse/

Napsal: pát 12.02.2010 23:59
od radokrno

Napsal: sob 13.02.2010 07:53
od madevil
JJ, to je ono...