Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 11.02.2010 10:20
od xdentist
včera se mi to rozsvítilo a přišlo mi že nikdy předtím jsem si toho nevšiml. Při dalším nastartování a jízdě už to zase nesvítilo. Neví někdo co to znamená a co to signalizuje? Je to jakási oranžovo-červená tečka mezi "km" a počtem denních km (na obrázku dokreslena..). E39 facelift s velkým BC. Díky
Napsal: čtv 11.02.2010 11:16
od jarda
Červená tečka u tachometru obecně znamená že je rozdílný počet najetých kilometrů v budících a v ECU (EDIT: sorry, ne v ECU ale v LCM). Na fórech ale někteří lidé tvrdí že jim to svítí i když s tím na 100% nikdo nehýbal...
Napsal: čtv 11.02.2010 11:18
od xdentist
to ja mam davno proverene ze udaje ve vsech jednotkach sedi... ale jak rikam,rozsvitilo se to pouze pri jedne jizde pri startu,jel jsem 10 minut a za 2 hodky pri dlasim startu uz nic
Napsal: čtv 11.02.2010 11:34
od jarda
No ono stačí když se těm jednotkám z nějakého důvodu nepodaří mezi sebou komunikovat...

Napsal: čtv 11.02.2010 11:37
od xdentist
aha,takze nejaka zahadna kratkodoba chybka v mem pripade
Napsal: čtv 11.02.2010 18:14
od Miguel
Přesně tak

Napsal: čtv 11.02.2010 19:52
od xdentist
Dekuji Vam obema,Jardovi zvlast za tu stranku ktera vse vysvetluje..
Napsal: čtv 11.02.2010 21:25
od starML
Super obrázek - vše vysvětlující. Takže jsem ho použil (díky) a aktualizoval svůj soubor na
http://vs31.sweb.cz//Test_palubniho_pristroje_CZ.doc. Pokud by to svítilo trvale, tak zmáčkni a drž resetovací tlačítko na 4 sekundy, nižší hodnota stavu tachometru bude přepsána vyšší a manipulační kontrolka zhasne. Ale "vopatrně", protože tím tlačítkem se dá ujet i 100tis kilometrů za jedinou vteřinu. :tutuk:
Napsal: pát 12.02.2010 04:22
od Miguel
starML píše: Pokud by to svítilo trvale, tak zmáčkni a drž resetovací tlačítko na 4 sekundy, nižší hodnota stavu tachometru bude přepsána vyšší a manipulační kontrolka zhasne. Ale "vopatrně", protože tím tlačítkem se dá ujet i 100tis kilometrů za jedinou vteřinu. :tutuk:
Zajmavé a jak to funguje?

prosím o vysvětlení případně dokument, který to popisuje.
Napsal: pát 12.02.2010 08:55
od Birkoff
Mě tohle dělalo když se loučila baterie. Při nastartování se někdy rožla = podpětí jak prase.
Napsal: pát 12.02.2010 09:58
od bmw4ever
starML píše:Super obrázek - vše vysvětlující. Takže jsem ho použil (díky) a aktualizoval svůj soubor na
http://vs31.sweb.cz//Test_palubniho_pristroje_CZ.doc. Pokud by to svítilo trvale, tak zmáčkni a drž resetovací tlačítko na 4 sekundy, nižší hodnota stavu tachometru bude přepsána vyšší a manipulační kontrolka zhasne. Ale "vopatrně", protože tím tlačítkem se dá ujet i 100tis kilometrů za jedinou vteřinu. :tutuk:
Tak to máme nový rychlostní rekord u BMW

100 000km/s to je masakr. To je třetina rychlosti světla nemýlím li se

Napsal: pát 12.02.2010 18:29
od oukej
starML píše:Super obrázek - vše vysvětlující. Takže jsem ho použil (díky) a aktualizoval svůj soubor na
http://vs31.sweb.cz//Test_palubniho_pristroje_CZ.doc. Pokud by to svítilo trvale, tak zmáčkni a drž resetovací tlačítko na 4 sekundy, nižší hodnota stavu tachometru bude přepsána vyšší a manipulační kontrolka zhasne. Ale "vopatrně", protože tím tlačítkem se dá ujet i 100tis kilometrů za jedinou vteřinu. :tutuk:
to s tím resetem mi nefunguje

Napsal: pát 12.02.2010 22:39
od starML
Takže u novějších - odblokovat v testu 19, potom se vrátit do Menu 1, vstoupit do podmenu 1.1 a podržet 4 vteřiny.
Starší auta - odblokovat v testu 15, potom najet do menu 9, potvrdit a podržet 4 vteřiny, radši více.
U starších typů, např. e36 to fungovalo, mě u e39 tečka nesvítí, tak to ověřit nemůžu.

Napsal: pát 12.02.2010 23:04
od starML
Miguel píše: prosím o vysvětlení případně dokument, který to popisuje.
Tomuhle dokumentu na serveru
http://www.bimmerinfo.com/E36_OBC_tricks.htm#5 by jsi věřit mohl. Je to ta druhá tabulka, bod 09. Odtud jsem čerpal, když jsem ten článek před 4 lety kompletoval. Nebo třeba tady
http://www.bmw-m.net/TechProc/test.htm
Napsal: sob 13.02.2010 11:58
od Miguel
No jenom že e36 nemá žádnou externí jednotku kde se načítaj km, kromě kodovacího štekru kterej je na budíkách, takže když už někdo mění palubku tak i s kodovacím štekrem a pak je tahle procedura bezpředmětná a navíc těch palubek bylo víc druhů a některý ten štekr ani nemaj.
Napsal: stř 24.02.2010 20:12
od Gomez
Jen tak pro info: mně se tečka rozsvítila, když jsem odpojil teplotní čidlo pod předním nárazníkem. Když jsem ho zapojil zpět, zhaslo to.
Napsal: stř 02.06.2010 20:34
od magiccc
starML píše:Takže u novějších - odblokovat v testu 19, potom se vrátit do Menu 1, vstoupit do podmenu 1.1 a podržet 4 vteřiny.
Starší auta - odblokovat v testu 15, potom najet do menu 9, potvrdit a podržet 4 vteřiny, radši více.
U starších typů, např. e36 to fungovalo, mě u e39 tečka nesvítí, tak to ověřit nemůžu.

Funguje tohle nějak i u e38? 730d 07/2000
Měnil jsem teď budíky a nechci tam mít 106t. se svítící tečkou, ale radši bych mých 250t. co je v jednotce a bez tečky....
Jsem divnej člověk když všichni auta stáčí a já chci dobrovolně víc km? ?

Napsal: čtv 03.06.2010 15:06
od fimima
Mám to samé,ale svítí to trvale...prvně jsem si toho všiml nedávno a svítí to pořád
Napsal: úte 15.06.2010 22:34
od Vasek70
Po výměně budíků se mi také rozsvítila. KamilFKH mi řekl, že je to rozdílným údajem o km v budíkách a tuším že světelném modulu. Udělal mi synchro a už to nesvítí...

Napsal: úte 15.06.2010 22:37
od airbone
je to nesulat VIN kodu v budikoch a v LCM, s kilometrami to nema nic spolocne.