Stránka 1 z 1

Napsal: stř 09.09.2009 22:52
od tomasmedek
Potřeboval bych, aby se zásuvka zapalovače, kam připojuji různé nabíječky, nevypínala po vyndání klíčku ze zapalování. Lze to nějak snadno udělat? Když jsem měl Mitsubishi Pajero, stačilo jen něco přesvorkovat ve skříni pojistek. Víte někdo, jak je tomu u BMW?

Napsal: čtv 10.09.2009 17:57
od Vlasta
Já se ptal v BMW jestli to jde nějak přeprogramovat a údajně nejde. Vzhledem k tomu, že všechno komunikuje přes sběrnici, tak bych tam raděj nějaký bastlířský zásahy nedělal.

Napsal: čtv 10.09.2009 21:17
od jurasis
Odpojit (zaizolovat) konektor zásuvky a připojit (natáhnout) nový kabel přímo z baterky (pojistkovky)???
Jednoduché, stoprocentní a vratné řešení... :wink:

Napsal: pát 11.09.2009 17:17
od Elektro
Z baterky to už natažený má ne ?Když to má pod napětím.

Napsal: pát 11.09.2009 18:28
od Vlasta
To je právě pouze při zapnutým klíčku (zastrčeným mejdlu)

Napsal: pát 11.09.2009 18:32
od prase007
Já to mám zdechlý i když mám zasunutý mejdlo, začne to fungovat až po nastartování, což mě někdy dost prudí, třeba když si potřebuju dobít na garden-party mobil a zapomenu si normální nabíječku ..

Napsal: pát 11.09.2009 18:37
od Elektro
Nejelegantnější cesta je jak psal Jurasis..natahnout od baterky ,nebo pojistkovky.Pozor ale na to aby jsi to nepřipojil na nějakou kontrolovanou větev.Protože by to auto nemuselo potom také usnout do stand-by a vybije ti to baterku.

Napsal: pát 11.09.2009 18:38
od Vlasta
prase007 píše:Já to mám zdechlý i když mám zasunutý mejdlo, začne to fungovat až po nastartování, což mě někdy dost prudí, třeba když si potřebuju dobít na garden-party mobil a zapomenu si normální nabíječku ..
Stačí nešlapat na brzdu (aby to nenastartovalo) a zmáčknout tl. start. Pokud máš manuál tak nemačkat spojku.

Napsal: pát 11.09.2009 18:43
od Vlasta
Elektro píše:Nejelegantnější cesta je jak psal Jurasis..natahnout od baterky ,nebo pojistkovky.Pozor ale na to aby jsi to nepřipojil na nějakou kontrolovanou větev.Protože by to auto nemuselo potom také usnout do stand-by a vybije ti to baterku.
Musíš táhnot přímo z baterky, protože kromě alarmu se postupně uspává úplně všechno. Riziko je, že když bude slabá baterka, tak zase pokles napětí při odběru ze zásuvky může spustit alarm.

Napsal: pát 11.09.2009 19:41
od tomasmedek
Natahování kabelu od baterky jsem se právě chtěl vyhnout, protože když by to člověk chtěl udělat pěkně, tzn. kabel všude schovat, vést ho cestama, kde nebude fyzicky namáhanej apod., tak je to na rozebrání třetiny auta. Na střeďárně jsem to dělal na Golfu a nebylo to snadný. Tady si to ani neumím představit.

Je škoda, že to nenabízejí jako option. Člověk by v iDrivu přijal (odkliknul) převzetí rizika, že hrozí vybití baterie a bylo by to.

Napsal: pon 14.09.2009 12:38
od Lucas87
Ahoj, je možné že moje záskuvka v E39 je pořád pod proudem? Nebo to někdo musel "udělat" předemnou? díky

Napsal: úte 15.09.2009 08:55
od jurasis
V E39 je zásuvka pod proudem POŘÁD. Tohle téma je o E60... :wink:

Napsal: úte 15.09.2009 09:12
od Lucas87
Dííky za info.... já vím že je o E60 jen sem nechtěl zbytečně zakládat nové vlákno.