Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
auxiliary water pump + AUC sensor ? Help ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 735
- Registrován: sob 23.04.2005 00:00
- Bydliště: Vrbičany
- Klubové ID: 1198
Dnes jsem po dlouhé době rozchodil diagnostiku Ediabas Inpa a hlásí mi to tyto závady u klimatizace:
1) auxiliary water pump
2) AUC sensor - open circuit
U jedničky netuším co to je a kde to je, ani nepociťuju že by něco nefungovalo. Dvojka bude asi čidlo v kopru. Prosím o radu, k čemu tyto klumpy slouží a kde je najdu. Dík.
1) auxiliary water pump
2) AUC sensor - open circuit
U jedničky netuším co to je a kde to je, ani nepociťuju že by něco nefungovalo. Dvojka bude asi čidlo v kopru. Prosím o radu, k čemu tyto klumpy slouží a kde je najdu. Dík.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2455
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
1) auxiliary water pump=čerpadlo nezávislého topení v levém podběhu nebo v motorovém prostoru, podle toho, co máš za autoStudna píše:.........hlásí mi to tyto závady u klimatizace:

2) AUC sensor - open circuit=na chladiči u pravého světla, více na http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 177#236177 . Open circuit=otevřený obvod, takže to je trvale sepnuté nebo zkrat v kabelu.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 735
- Registrován: sob 23.04.2005 00:00
- Bydliště: Vrbičany
- Klubové ID: 1198
čerpadlo nezávislého topení? To jako klasika bufíku? Nebo to má každá E39? Páč webasto, či něco podobného tam nemám. k čemu tedy slouží toto topení? Na panelu mám pouze tlačítko REST, což dle návodu využije zbytkové teplo motoru a pustí ho do kabiny větrákem. Ten senzor mi je jasnej, ten vyměním. Jinak moc dík.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2455
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
No jestli máš ty "benzíny" co jsou v podpisu (dříve jsem si nevšiml), tak by to mohlo být to čerpadlo pod ventily topení viz obrázek níže. To čerpadlo v podběhu mají Webasta.Studna píše:Na panelu mám pouze tlačítko REST, což dle návodu využije zbytkové teplo motoru a pustí ho do kabiny větrákem. Ten senzor mi je jasnej, ten vyměním.
Ten senzor smogu je dost drahý. Napřed zkontroluj dráty a koukni do toho senzoru nebo zkus vrakoviště.
K tomu REST-Latentní teplo Ti posílám 6-ti stránkové pojednání mailem. To teplo (vodu) z motoru musí totiž něco do radiátoru topení dopravit a větrák nafoukat. A k tomu je to čerpadlo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
Auxiliary water pump nie je cerpadlo na webaste, ale je to presne na poslednom obrazku co dal starML, akurat je tam naspodu este vodny ventil. Mam ten isty problem a novu pumpu mam doma v obyvacke, ale furt nebolo casu na vymenu.....
Skus cez INPA spustit aux. pump napriamo (nepamatam si ktore presne menu toje, ale ak pojdes do IHKA, tak tam but f5 alebo f6 tusim ta dostane do menu kde mozes spustat jednotlive komponenty), ak nereaguje tak je KO a treba ju vymenit. (este predtym zmerej ci konektor dava napatie pre istotu) Apropo, u bmw stoji aj s tym vodnym ventilom okolo 250EUR......
Ja som splasil pouzitu za 70.
Skus cez INPA spustit aux. pump napriamo (nepamatam si ktore presne menu toje, ale ak pojdes do IHKA, tak tam but f5 alebo f6 tusim ta dostane do menu kde mozes spustat jednotlive komponenty), ak nereaguje tak je KO a treba ju vymenit. (este predtym zmerej ci konektor dava napatie pre istotu) Apropo, u bmw stoji aj s tym vodnym ventilom okolo 250EUR......
Ja som splasil pouzitu za 70.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 735
- Registrován: sob 23.04.2005 00:00
- Bydliště: Vrbičany
- Klubové ID: 1198
Asi určitě bude v řiti. Když jsem auto koupil, tak jsem tlačítko REST zkoušel a ventilátor funěl jak pitomej, ale šel pořád studenej vzduch a venku bylo kolem 5 st. Takže kde ho přesně najdu, čuměl jsem do motorovýho prostoru a nějako jsem ho nanašel. Popište mi prosím kam přímo vlézt, abych ho vyndal a zkontroloval třeba jen konektor. Jinak moc dík. Mimochodem jaktože Carsoft hlásí jinou chybu než skutečně je, u klimy vypsal chybu auxiliary fan relay, všechna relátka OK, ventilátor maká jak má a vymazat chyba nejde. Inpa vypsala toto a zjevně jsou ty závady skutečné. Nebo u ZKE píše chyba 75 a Inpa vše OK. Ten Carsoft není zrovna moc dobrej, že?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Né, Carsoft opravdu není moc dobrej. Tu "věc" (pomocné čerpadlo) mám pod nádobkou na servo na levé straně (motor M62) a mě se taky netočilo. Po vyndání jsem zjistil že vlastní pumpa (ta poslední plastová část) je zalepená nemrzkou. Motůrek je spojen jen magnety. Po vyčištění se točí, jen se občas zasekává a stačí na ní klepnout něčím kovovým. Taky mám jinou na výměnu, ale není čas a ani nálada. Přes léto není potřeba a před zimou ji určitě vyměním. A k té hlášce k tomu čidlu, může být někde přerušený spoj Open=otevřený,rozpojený. Jak tu bylo napsáno, zkontroluj konektor a přívodní kabely.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
Ver v to co ti vypisuje INPA a na carsoft sa vykasli, je to hracka pre deti. Aj mne to vypisovalo voloviny. Konkretne namiesto chyby Aux. water pump mi to vypisalo ze: temperature control wheel right.....Studna píše:Asi určitě bude v řiti. Když jsem auto koupil, tak jsem tlačítko REST zkoušel a ventilátor funěl jak pitomej, ale šel pořád studenej vzduch a venku bylo kolem 5 st. Takže kde ho přesně najdu, čuměl jsem do motorovýho prostoru a nějako jsem ho nanašel. Popište mi prosím kam přímo vlézt, abych ho vyndal a zkontroloval třeba jen konektor. Jinak moc dík. Mimochodem jaktože Carsoft hlásí jinou chybu než skutečně je, u klimy vypsal chybu auxiliary fan relay, všechna relátka OK, ventilátor maká jak má a vymazat chyba nejde. Inpa vypsala toto a zjevně jsou ty závady skutečné. Nebo u ZKE píše chyba 75 a Inpa vše OK. Ten Carsoft není zrovna moc dobrej, že?

Tak to je uz riadne seknutie sa.