Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Mazání TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
pitris_1
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: sob 13.12.2008 01:00
Bydliště: Cheb

#1 Příspěvek od pitris_1 »

Hojte,měnily jsme blok motoru za jiny,byl vydřený.Všechno je nastrojené i jsme nastartovaly,ale NEMAŽE.odšrouboval jsem čidlo na tlak,zjistit jestli tam nějaký je,ale ne,pak jsme zkoušely zalit čerpadlo přes filtr ale taky nic,tak co to čim to může být?? :?:
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#2 Příspěvek od tds »

máte dotáhnutý centrální šroub na řemenici? za ní je olejová pumpa.
pitris_1
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: sob 13.12.2008 01:00
Bydliště: Cheb

#3 Příspěvek od pitris_1 »

jo ten je utahnutel co to jde,ale spis jestli to neni ten pretlakovej ventil
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#4 Příspěvek od tds »

pochybuju,přetlakovej ventil je umístěný vedle sací trubice.kontrolovali jste olejový čerpadlo před montáží?bylo origo v bloku nebo jste dávali původní?dali jste ve vaně správně tu sací trubici,byla správně utáhnutá?
pitris_1
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: sob 13.12.2008 01:00
Bydliště: Cheb

#5 Příspěvek od pitris_1 »

Tak mladýmu ujelo těsnění na jedné straně pod sací trubkou :evil: :evil: , bych mu ji vrazil :) , naštěstí se jen popustila vana a dalo se jiné an už to maže :D , Ještě dotaz na uživateleTDS když to chytlo po ovzdušnění trubek na drc a vlastně celou dobu to chytalo i když jsme nechtěli při pootáčení motoru , zda mám ještě dělat předstřik, blbá otázka jasně že jo , mám už objednanej nástavec na hodinky , jen se bojím aby to pak nechytalo třeba hůř,
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#6 Příspěvek od tds »

pokud si nejsi jistej,tak statickej předvstřik musíš udělat vždy,protože od něj si řídící jednotka počítá data do mapy.řidící jednotka vždy počítá se správným nastavením,protože nemá čidlo toho jakej statickej předvstřik vlastně je.Alespoň tak mi to vysvětloval jeden specialista na tds v DE.
smocek
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: ned 11.11.2007 01:00
Bydliště: Žamberk x Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od smocek »

ja byl u znamyho v BOSCH servisu a tam jsme seridili rovnou na volnobeh dynamickej predvstrik a ten cini 11°
pitris_1
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: sob 13.12.2008 01:00
Bydliště: Cheb

#8 Příspěvek od pitris_1 »

tds píše:pokud si nejsi jistej,tak statickej předvstřik musíš udělat vždy,protože od něj si řídící jednotka počítá data do mapy.řidící jednotka vždy počítá se správným nastavením,protože nemá čidlo toho jakej statickej předvstřik vlastně je.Alespoň tak mi to vysvětloval jeden specialista na tds v DE.
Jasně , jak jsem psal čekám až dorazí nástavec hodinek, je objednán, ale myslíš že kdyby byl špatný, že by se to nějak neprojevilo? starty, spotřeba ,atd? mě to ještě cuká ,jak píšu jinde,ale jak jsem řekl určitě ho zkontroluji :wink:
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#9 Příspěvek od tds »

Projeví se to na jízdě zejména v plném tahu,zvuku motoru,kouřivosti a tím páden na spotřebě.
pitris_1
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: sob 13.12.2008 01:00
Bydliště: Cheb

#10 Příspěvek od pitris_1 »

tds píše:Projeví se to na jízdě zejména v plném tahu,zvuku motoru,kouřivosti a tím páden na spotřebě.
No právě že spotřeba po 200 km kombinovaná město obchvat kde jsem to pustil jednou na 180 mi ukazuje 7.2 L
Odpovědět