Hojte,měnily jsme blok motoru za jiny,byl vydřený.Všechno je nastrojené i jsme nastartovaly,ale NEMAŽE.odšrouboval jsem čidlo na tlak,zjistit jestli tam nějaký je,ale ne,pak jsme zkoušely zalit čerpadlo přes filtr ale taky nic,tak co to čim to může být??
pochybuju,přetlakovej ventil je umístěný vedle sací trubice.kontrolovali jste olejový čerpadlo před montáží?bylo origo v bloku nebo jste dávali původní?dali jste ve vaně správně tu sací trubici,byla správně utáhnutá?
Tak mladýmu ujelo těsnění na jedné straně pod sací trubkou , bych mu ji vrazil , naštěstí se jen popustila vana a dalo se jiné an už to maže , Ještě dotaz na uživateleTDS když to chytlo po ovzdušnění trubek na drc a vlastně celou dobu to chytalo i když jsme nechtěli při pootáčení motoru , zda mám ještě dělat předstřik, blbá otázka jasně že jo , mám už objednanej nástavec na hodinky , jen se bojím aby to pak nechytalo třeba hůř,
pokud si nejsi jistej,tak statickej předvstřik musíš udělat vždy,protože od něj si řídící jednotka počítá data do mapy.řidící jednotka vždy počítá se správným nastavením,protože nemá čidlo toho jakej statickej předvstřik vlastně je.Alespoň tak mi to vysvětloval jeden specialista na tds v DE.
tds píše:pokud si nejsi jistej,tak statickej předvstřik musíš udělat vždy,protože od něj si řídící jednotka počítá data do mapy.řidící jednotka vždy počítá se správným nastavením,protože nemá čidlo toho jakej statickej předvstřik vlastně je.Alespoň tak mi to vysvětloval jeden specialista na tds v DE.
Jasně , jak jsem psal čekám až dorazí nástavec hodinek, je objednán, ale myslíš že kdyby byl špatný, že by se to nějak neprojevilo? starty, spotřeba ,atd? mě to ještě cuká ,jak píšu jinde,ale jak jsem řekl určitě ho zkontroluji