Stránka 1 z 1

Napsal: úte 27.01.2009 23:14
od pavel530d
Potřebuji radu ohledně kouřivosti.
Už tři měsíce řeším proč auto při záběru hodně hulí černě a proč má s lehkou nohou na plynu syčavý zvuk a pokud plyn pustím tak si to odfoukne jako by tam byl přefukový ventil.
Dneska jsem se díval na turbo a je z vrchní strany trochu očazené černýma sazema.

Vypadá to že jsou prasklé ty super BMW plechové svody z alobalu tvořené.

Může tohle to dělat pokud mám prasklé svody?
Dávalo by to celkem smysl (málo vzduchu + hodně nafty= kouř)

Napsal: stř 28.01.2009 01:13
od Horys
Přesně jak říkaš jsou to praskle ty svody vcelku často praskajou ten plech je fakt dost tenkej.Když sundáš vzduchovej fitr tak dole vtom plastu jsou tři díry (ze spodu zadělaný plechovou krytkou)těma dírama se podívej bude to celí očouzeny tam to rupe jsou tam tři šroubi kteríma je sešroubovaný turbo s potrubím.
http://bmwfans.info/original/E60/Lim/53 ... l-11_3603/
je to ta (4)

Napsal: stř 28.01.2009 14:06
od fotobobo
pavel530d píše:Potřebuji radu ohledně kouřivosti.
Už tři měsíce řeším proč auto při záběru hodně hulí černě a proč má s lehkou nohou na plynu syčavý zvuk a pokud plyn pustím tak si to odfoukne jako by tam byl přefukový ventil.
Dneska jsem se díval na turbo a je z vrchní strany trochu očazené černýma sazema.

Vypadá to že jsou prasklé ty super BMW plechové svody z alobalu tvořené.

Může tohle to dělat pokud mám prasklé svody?
Dávalo by to celkem smysl (málo vzduchu + hodně nafty= kouř)
Na E60 praskle svody? Ja mam E34 z roku 96 a svody jsou tam puvodni
a v poradku...

Neni to divne? Nechce se mi verit, ze by mela E60 uz praskle svody
po tak kratke dobe.

Napsal: stř 28.01.2009 19:18
od sportmen
no ty svody jsou udelany z nerezu, kdyby je nechali litinove, jak mely udajne e39, nestavalo by se to

Napsal: stř 28.01.2009 22:59
od pavel530d
ty svody jsou nerez?
Já myslel,že to je jen plech.