Potřebuji radu ohledně kouřivosti.
Už tři měsíce řeším proč auto při záběru hodně hulí černě a proč má s lehkou nohou na plynu syčavý zvuk a pokud plyn pustím tak si to odfoukne jako by tam byl přefukový ventil.
Dneska jsem se díval na turbo a je z vrchní strany trochu očazené černýma sazema.
Vypadá to že jsou prasklé ty super BMW plechové svody z alobalu tvořené.
Může tohle to dělat pokud mám prasklé svody?
Dávalo by to celkem smysl (málo vzduchu + hodně nafty= kouř)
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Prasklé svody E60 3.0D
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 230
- Registrován: sob 05.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1540
- Kontaktovat uživatele:
Přesně jak říkaš jsou to praskle ty svody vcelku často praskajou ten plech je fakt dost tenkej.Když sundáš vzduchovej fitr tak dole vtom plastu jsou tři díry (ze spodu zadělaný plechovou krytkou)těma dírama se podívej bude to celí očouzeny tam to rupe jsou tam tři šroubi kteríma je sešroubovaný turbo s potrubím.
http://bmwfans.info/original/E60/Lim/53 ... l-11_3603/
je to ta (4)
http://bmwfans.info/original/E60/Lim/53 ... l-11_3603/
je to ta (4)
Na E60 praskle svody? Ja mam E34 z roku 96 a svody jsou tam puvodnipavel530d píše:Potřebuji radu ohledně kouřivosti.
Už tři měsíce řeším proč auto při záběru hodně hulí černě a proč má s lehkou nohou na plynu syčavý zvuk a pokud plyn pustím tak si to odfoukne jako by tam byl přefukový ventil.
Dneska jsem se díval na turbo a je z vrchní strany trochu očazené černýma sazema.
Vypadá to že jsou prasklé ty super BMW plechové svody z alobalu tvořené.
Může tohle to dělat pokud mám prasklé svody?
Dávalo by to celkem smysl (málo vzduchu + hodně nafty= kouř)
a v poradku...
Neni to divne? Nechce se mi verit, ze by mela E60 uz praskle svody
po tak kratke dobe.