Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Cukání a dusení motoru

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
BMWdejf
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: úte 21.08.2007 00:00

#1 Příspěvek od BMWdejf »

Chlapi potřeboval bych ještě poradit. Poslední dobou mi auto začalo nějak škytat a dusit se. Jel jsem ted podálnici a tak jsem měl možnost sledovat co to bude dělat při stabilní rychlosti se občas auto dusí a občas zase normálně táhne. Tak jsem si napřed myslel že jsou to svíčky ale ty jsem vyměnil a je to pořád stejný. Tak jsem vyčistil kompletně váhu vzduchu i klapku (i s senzorem natočení klapky) a pořád to dělá samý už nevím co stím. Při hledání na netu jsem našel že někde u čerpadla je i regulátor tlaku tak nevím jestli by to náhodou nemohlo být i tohle ale tady na forum jsem našel jen že měli špatný čidla na klikovce nebo vačkovce. Dík za rady
BMWPower
Registrovaný
Příspěvky: 2339
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Zbýšov u Brna
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od BMWPower »

Motorizace???
Holly Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1679
Registrován: pát 08.09.2006 00:00
Bydliště: Ohrádka v přihrádce

#3 Příspěvek od Holly Moderátor »

pal. filtr??
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#4 Příspěvek od Maxiczech »

Bodlo by sem hodit, co řešíš za motor.. :lol:
alpineman
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: ned 20.03.2005 01:00
Bydliště: Mar. Lázně
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od alpineman »

Maxiczech píše:Bodlo by sem hodit, co řešíš za motor.. :lol:

Tuším, že v jiném topicu řešil odpálené NGK po necelých 10t km. A to konkrétně motor M50 (e34 520i 24V). Tak asi tento.
BMWdejf
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: úte 21.08.2007 00:00

#6 Příspěvek od BMWdejf »

JJ mám motor M50 2,0i 24V a ty NKG byly hyn. Tak jsem tam dal teď 4body BERU tak uvidím
Odpovědět