Stránka 1 z 1
Napsal: stř 21.01.2009 12:01
od bybut
vie mi tu niekto pls poradit co to moze byt ze mi raz za cas stuhne riadenie??...strasne tazko sa toci volantom...bol som s tym aj v servise a povedali ze servo je ok,kontrolovali olej a zevraj je ho tam dost...dal som vymenit capy riadenia,silentbloky a podobne srandy a stale to robi....vedel by mi tu este niekto poradit kde by som nasiel nadobku na servo olej???za rady vopred dakujem
Napsal: stř 21.01.2009 13:06
od Maxiczech
Nemyslíš doufám, že ti jde tězce řízení při -20ti supních. To jsem taky vzal za volant a málem jsem nezatočil.

Jak v Praga V3S..
To samozřejmě přehánim, ale jak byly ty mrazy, tak za studena je řízení znatelně tužší..

Napsal: stř 21.01.2009 13:22
od Brátn
Maxiczech píše:Nemyslíš doufám, že ti jde tězce řízení při -20ti supních. To jsem taky vzal za volant a málem jsem nezatočil.

Jak v Praga V3S..
To samozřejmě přehánim, ale jak byly ty mrazy, tak za studena je řízení znatelně tužší..

no řekl bych že ani nepřeháníš mě se to stalo taky, ale to bylo večer při fakt -20 a auto bylo vymrazený a jak jsem zatočil volantem, tak jsem nějak blbě dal ruku a tím jsem si vykloubil rameno, tak místo do práce jsem jel do nemocnice
2bybut: nádobka an servo je ta zepředu na motoru a je věčně politá olejem páč má ve vršku malou dírku
Napsal: stř 21.01.2009 13:47
od bybut
neni to kvoli mrazom

..to riadenie mi stuhne len niekedy pocas jazdy ale tak ze mam velke problemy s nim tocit ako keby tam ani to servo nebolo....tu nadobku na servo olej som nenasiel...z predu motora tam je len na motorovy olej a hned vedla je olej do automatickej prevodovky...daval som dole aj kryty motora a vazne uz netusim kde moze byt
Napsal: stř 21.01.2009 14:06
od Brátn
bybut píše:neni to kvoli mrazom

..to riadenie mi stuhne len niekedy pocas jazdy ale tak ze mam velke problemy s nim tocit ako keby tam ani to servo nebolo....tu nadobku na servo olej som nenasiel...z predu motora tam je len na motorovy olej a hned vedla je olej do automatickej prevodovky...daval som dole aj kryty motora a vazne uz netusim kde moze byt
no do automatické převodovky? nemá náhodou automatická převodovka stálou náplň? popravdě nevím to přesně v automatech jsem se moc nevrtal ještě, ale to bude nejspíš fakt servo a ne převodovka, podle mě je to pod dílem 11
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/53 ... l-11_2342/ a servo
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/53 ... l-32_1026/ jestli to tak není tak sorry že tě matu
Napsal: stř 21.01.2009 14:13
od bybut
na vrchnaku je napis ATF (automatic transmision fluid alebo tak nejak
tak asi to nebude na servo
Napsal: stř 21.01.2009 14:38
od Maxiczech
Pokud se to zatuhnutí stává nepravidleně, tak to tipuji na zavzdušněný systém servo řízení. To, že najdeš nádobku ti asi moc nevyřeší, chtělo by to prohlídnout všechny přívodní a výstupní trubky, esli ti to někde nerosí nebo nepřisává vzduch. Ale to by snad v tom servisu poznali, ne?

Napsal: stř 21.01.2009 14:48
od qeuin
bybut píše:na vrchnaku je napis ATF (automatic transmision fluid alebo tak nejak

tak asi to nebude na servo
Rekl bych, ze to prave bude na servo, jestli si dobre pamatuju, tak tam mam taky napsany ATF only, protoze se tam ma ATF lit.
Jinak je takova cerna a vicko ma vybrani jakoby na prsty a do strany malou dirku.
Napsal: stř 21.01.2009 16:25
od Brátn
bybut píše:na vrchnaku je napis ATF (automatic transmision fluid alebo tak nejak

tak asi to nebude na servo
je to 100% servo co by to bylo jinýho, ATF je kapalina do serva, převodovka je blbost ta se na 100% nedolívá z motorovýho prostoru, se podívej na ty obrázky co jsem ti poslal, je to stejný jako u 530d bez matu, takže je to servo, ale stejně nechápu na co potřebuješ nádobku, překontroluj hadice, jestli třeba nejsou prasklý i ty hliníkový za chladičem a odvzdušni to, doplnit ATF a potom plný rejd na obě strany pak zas dolít
Napsal: stř 21.01.2009 16:31
od Brátn
Napsal: úte 27.01.2009 13:41
od bybut
a jak to mam odvzdusnit???je tam nejaky odvzdusnovaci ventil????
Napsal: úte 27.01.2009 19:55
od Michelin
Parkrat protocis kola z rejdu do rejdu a jeto

Napsal: ned 08.02.2009 18:10
od bybut
odvzdusnenim to nebolo....teraz mi zacal volant pri toceni vrzgat

co by to mohlo byt???
Napsal: pon 09.02.2009 13:21
od ras11
bybut píše:odvzdusnenim to nebolo....teraz mi zacal volant pri toceni vrzgat

co by to mohlo byt???
daj skontrolovat horne ulozenia tlmicov (loziska), pripadne tam toho budes mat viac...
Napsal: stř 11.02.2009 21:43
od bybut
horne ulozenie bolo menene aj capy,silentbloky,tlmice atd...
Napsal: úte 17.02.2009 19:30
od davcer
nevim jestli nejsem mimo misu, tak se predem omlouvam..
mam E46 a delalo i to samy, a kdyz jsem taky zkousel vytacet kola do rejdu, po chvili cele auto se zacalo klepat a pri pohybu volantem se cele vrnelo. pri pridani plynu to po chvili prestalo. no a jednoho dne prestalo jit uplne a zatim drandim bez nej. v mem pripade to bylo a je servo. ji nak jsem menil i hadice od serva cca 3500 a nepomohlo.servo je ko.
nevim jesti mas to samy nebo ne..