Stránka 1 z 2
Napsal: pát 16.01.2009 10:23
od pindak1
Při raních startech nedrží volnoběh a auto skape,tak ho musím držet pod plynem cca 1min než drží volnoběh sám. Podezdření bylo na čidlo teploty,ale diagnostika vyhodnotila že je vše ok a žádný problém nikde neni.Hlavně mi prosím nepište HLEDAT,protože jsem už 2x hledal a stále to stejné a žádný výsledek.

Dík za každou radu.
Napsal: pát 16.01.2009 11:41
od LUKAJDA
začal bych svíčkama, nic jinyho mě zatím nenapadá, ... čidla by ti to našlo
Napsal: pát 16.01.2009 11:44
od Pekys
zkontrolovat svíčky a čidlo kliky. Mě tohle dělalo čidlo kliky, když mi ráno dost často chcíplo hned po vyjetí z garáže. Za jízdy to občas necukne?
Napsal: pát 16.01.2009 12:03
od LUKAJDA
čidlo kliky jsem měl taky v pr.... ale to by mu ukázal počítač, když to měl napíchnutý!!
Napsal: pát 16.01.2009 13:48
od pindak1
Za jízdy to nic nedělá auto jede jak má.Projevuje se to jen ráno když auto stojí přez noc a když s ním dopoledne třeba jezdím a pak do večera stojí a jdu zase nastartovat studený motor tak je to všechno ok volnoběh drží.Každopádně zítra ještě vyměním svíčky a uvidím.Ze včerejška na dnešek bylo auto v servisu aby ho mohli napíchnout zastudena a když ho nastartovali tak to bylo ok a vůbec neskapalo tak už nevím.

Napsal: pát 16.01.2009 15:14
od troutny
Koukni na volnoběžný ventil,musí chodit z lehka je řízen pulzním signálem z řj motoru.Prostříkat WD sprejem nebo si ho zkusit někde na zkoušku zapůjčit.
Napsal: pát 16.01.2009 17:04
od pindak1
Vše si píšu a kouknu na něj
Napsal: pát 16.01.2009 18:28
od Pekys
v tom případě to nebudou ani svíce. Ty by se projevovali stejně jako to čidlo i při jízdě.
Po jaký době to chcípne? Jde to pak normálně nastartovat na další pokus a už to drží?
Napsal: pát 16.01.2009 18:50
od pindak1
Nastartuju a otáčky vyletí na 1500 ot a klesnou pomalu dolů a auto zdechne když nepodržím plyn nad 1000 ot a po minutě se volnoběch chytne a zůstane tak na 700 ot.

Napsal: pát 16.01.2009 19:02
od Cepa
K volnobeznemu ventilu a jeho cisteni - WD sprej nedoporucuji - prece jen je mastny.
S volnobeznym ventilem jsou problemy obvykle proto, ze na nem ulpi mastnota + prach, ktery vzduchovy filtr nezachyti a potom se zacne lehce zadrhavat. Pohybliva cas musi jit uplne hladce.
Cistil jsem ho lihem a da se to i odmastovacim sprejem na brzdy - proste odmastit a nemazat.

Napsal: pát 16.01.2009 19:37
od dexter
Taky bych tipoval ten ventil. Nedávno sem ho taky kvůli volnoběhu čistil.Ale technickým benzínem.

Napsal: pát 16.01.2009 19:41
od Cepa
Sakra! No jo! I tech. benzin se da pouzit!

Proste odmastit a nemastit!

Napsal: ned 18.01.2009 09:11
od pindak1
Ok dík,včera jsem vyměnil svíčky které byli mega černé a v úterý jde zpět do servisu na ten volnoběžný ventil a uvidí se.

Napsal: ned 18.01.2009 11:39
od dexter
mega černé? Bohatá směs?Byli jako kdybys je vyndal z komínu,nebo spíš jako černej mastnej bordel?

Napsal: ned 18.01.2009 15:56
od pindak1
Byli suché.
Napsal: ned 18.01.2009 16:30
od dexter
Tak,bohata směs. Buď špatná lambda,nebo váha vzduchu.Ale nejdřív si dej dohromady ten volnoběh,aby to nebylo spůsobené ním.

Napsal: ned 18.01.2009 16:47
od Brátn
mám naprosto stejný problém a ještě mi to hafo žere benálu, protože mám ale plyn, tak na benál nejezdím a plyn je v pohodě, prostě to samý nastartuju a neudrží to, nastartuju podruhý a v pohodě teda v létě, teď v zimě nastartuju a musím mu podržet plyn, aby nezdechnul trochu se ohřeje a je to zase dobrý, mám čerstvě vyměněné čidlo vačky, svíčky, filtry, oleje a vyčištěnou váhu, takže už mě napadá jen čidlo teploty (někde jsem slyšel, že diagnostika neukáže chybu na čidle teploty, ale nejsem si tím jistý) nebo teda volnoběžný ventil a čidlo kliky (ale to by ukázala diagnostika a ta je v pohodě) a nebo a to bude asi nejpravděpobobnější, že to bude lambda, protože na diagnostice prý vykazovala nějaký chyby, ale že to může být taky tím, že místo benálu žere plyn (no v Renocaru to LPG nemají moc rádi no) tak kdyby někdo náhodou věděl jak to vyřešit byl bych taky moc rád, ale na druhou stranu mě to moc netrápí a než bych kupoval nový lambdy, tak to nechám tak snad se nevys*re zatím nic jinýho a na jaře je vyměním
Napsal: ned 18.01.2009 20:28
od pindak1
Uvidím jak dopadnu v úterý až vyčistí ten ventil volnoběhu a na druhý den ráno pujdu nastartovat.

Napsal: pon 19.01.2009 19:04
od stanley07
Může sem někdo hodit obrázek, kde ten volnoběžnej ventil je? Díky...
Napsal: pon 19.01.2009 19:06
od dexter
myslím,že to bude asi docela problém.On je docela zašitej pod sáním.
