Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 15.01.2009 22:45
od pavel530d
Nevíte někdo,proč není nikde u E60 ukazatel teploty motoru????

Napsal: pát 16.01.2009 08:09
od solvina
Ale je! Len ho musíš hľadať. Vonkajšie delenie na otáčkomeri, červené pole.
Motor studený - červená zóna velka, motor sa zohrieva - červená zóna sa zmenšuje. Také zvláštne riešenie, ale dá sa na to zvyknúť.

Napsal: pát 16.01.2009 09:06
od tds
to je na M5-ce ne?

Napsal: pát 16.01.2009 10:18
od Maslista
stejně je to řešené i u něketrých e90.. viz zelený kroužek 8)

Obrázek
Obrázek

Napsal: pát 16.01.2009 20:16
od mhd
To je dobrý, to jsem vůbec nevěděl ani si toho nevšiml :D

Napsal: pát 16.01.2009 20:29
od Vlasta
Pohyblivý indikátor na otáčkoměru je pro určení teploty hodně orientační. Rozhodně nedokáže indikovat přehřátý motor. Já jsem si nechal namontovat ACM, protože mně absence teploměru dost vadila.

Napsal: pát 16.01.2009 21:40
od pavel530d
Tak to jsem fakt netušil.
Celou dobu si říkám proč to tam vyskakuje,ale teplota?
To by mě ani ve snu nenapadlo.
Co je to ten ACM?
Ptám se jak antitalent,ale kámoš co dělá v BMW nemá pořád čas na vysvětlování a taky neví všechno.

Napsal: pát 16.01.2009 21:50
od Vlasta
Příponu souboru je potřeba přejmenovat na .pdf

Napsal: pát 16.01.2009 22:02
od pavel530d
Takže pokud dobře rozumím,tak to je zase procedura diagnostikou a něčím dalším.Z toho PDFka jsem to tak nějak pochopil.Je to tam sice ukázané na malé navi,ale myslím že je to u všech stejné.
Ne?

Napsal: pát 16.01.2009 22:09
od Vlasta
pavel530d píše:Takže pokud dobře rozumím,tak to je zase procedura diagnostikou a něčím dalším.Z toho PDFka jsem to tak nějak pochopil.Je to tam sice ukázané na malé navi,ale myslím že je to u všech stejné.
Ne?
Je to HW záležitost, přídavnej modul, taky se to musí nakódovat v BMW

Napsal: pát 16.01.2009 22:13
od pavel530d
Díky za info..... :D
Zase jsem o něco chytřejší,jen nevím proč soudruzi z NDR
rovnou neotevřou v BC všechny funkce co jsou v autě možné a byl by pokoj.......

Napsal: sob 17.01.2009 14:01
od patulec
údajně u benzínových motorů e60 je funkce přehřátého motoru vyřešeno odpojením přívodu paliva a tím vypnutí motoru z důvodu nepoškození.. hlídá si to samo......tak nevím nevím zda tomu věřit,je to sice v manuálu BMW e60,naštěstí jsem to ještě neměl možnost vyskoušet......

Napsal: sob 17.01.2009 14:41
od mhd
pavel530d píše:Díky za info..... :D
Zase jsem o něco chytřejší,jen nevím proč soudruzi z NDR
rovnou neotevřou v BC všechny funkce co jsou v autě možné a byl by pokoj.......
to by pro ně nebyl kšeft, kdyby tam hned všechno nasypali..

Napsal: sob 17.01.2009 22:40
od pavel530d
to teda jo........

Napsal: pon 19.01.2009 10:52
od Maslista
Vlasta píše:Pohyblivý indikátor na otáčkoměru je pro určení teploty hodně orientační. Rozhodně nedokáže indikovat přehřátý motor. Já jsem si nechal namontovat ACM, protože mně absence teploměru dost vadila.
jasan je to tam jen pro studený režim.. přehřátí či jaké koliv vychýlení teploty směrem nahoru by měla indikovat kontrolka.. :?

Napsal: úte 03.02.2009 14:27
od The_big_deal
Ja mam E60 525i a s tou teplotou uz se mi to jednou stalo.Proste kdyz se motor prehreje nebo dosahne nebezpecne teploty tak ti vyplivne motor.Stalo se mi to nedavno na dalnici v nemecku pri 180ti a neni to nic zazivneho,kdyz nevis pro to prestane jet.Zjistilo se nakonec ze to byla nejaka chyba,takze se vyresetovala jednotka a jelo se dal.Hold ani BMW nejsou dokonale