-Nejspíš to bude od převodovky,spojky
-Když vymáčknu spojku,přestane to
-Když to klepe,vibruje celé auto,uvnitř to je jak když kolísají otáčky (ale nekolísají...)
-Dělá to za studena,nezávisle na tom jak je ohřátej motor,prostě když to nakopnu a popojedu 10km,dělá to pořád,ale když to vytáhnu na státní a projedu to v rychlosti a třeba 20km,přestane to...
Už jsem to konzultoval s kámošem (mechanik a blázen do BMW) a říkal že to nejspíš bude ložisko na předlohovém hřídeli v převodovce.Tomu by nasvědčovalo i to že když se auto pořádně prohřeje - i převodovka tak se ta vůle částečně vymezí,ale nevím no...
Další možnost je dvouhmoťák,ale ten by to podle mého názoru dělal pořád - za tepla i za studena,i s vymáčknutou spojkou

A krajně ložisko spojky - ale to by klepalo při vymáčknuté spojce a ne obráceně,ne?
Napište sem co si o tom myslíte,popř. co by to ještě mohlo dělat a co je nejpravděpodobnější...Víc hlav,víc ví

PS: A kde sehnat levnou spojkovou sadu
