Stránka 1 z 1

Napsal: pát 26.12.2008 17:27
od Tickerow
Nevite nekdo na co by mohl byt tento 4-pin konektor? Lepsi foto mi nevyslo...nechtelo se mi sundavat sterac.
Je hned z kraje pod mrizkou sterace na strane ridice. Auto viz podpis.
O kousek dal, nekde ve stredu auta je jeste jeden konektor, taky bilej, ale asi jenom 2-pin...
neni to prvni a asi ani posledni konektor co sem nasel rozpojenej..
Taky pod volantem sem nasel rozpojenej myslim sedivej kabel...
tak sem ho zapojil a svete div se...nic:-D
http://pictureup.cz/picture/verejny/665665obraz135.jpg

Napsal: pát 26.12.2008 18:35
od dexter
No tak ho zase raděj pěkně rozpoj,abys večer neslišel ve svém blízkem okolí houkat hasiče.Ten kdo ho odpojil měl na to nejspíš nějakej důvod.Možná něco překopávali. Ten 2 pin by mohl být na výhřev ostřiků,ale 4pin hmmm. Nevím jakej .Foto nevidím.
:roll:

Napsal: pát 26.12.2008 18:39
od Tickerow
Uz na to pres mesic jezdim a v pohode:-) Mozna dyl:-) ale pravda ze asi to zase odpojim....Jinak 4-pin je prave na obrazku presne pred ridicem...2-pin je nekde veprostred...(neni na obrazku)

Napsal: pát 26.12.2008 18:42
od dexter
Já to nevidím,nejsem platícim členem.Pošli mi to na rockford2@seznam.cz
:roll:

Napsal: pát 26.12.2008 21:47
od dexter
Jak ti fungujou stěrače? Všechno jak má? Protože myslím že přesně tenhle jsme rozdělávali na mé první E34ce když sem měl problém se stěračma. Skus mrknout co ti jde k motorku. Jestli jsou to origo káble,nebo nějaká dodělávka.
:roll:

Napsal: pát 26.12.2008 21:51
od Tickerow
juknu na to:-) dik:-) Ale vse funguje jak ma...stejne se podivam kam by to mohlo patrit :roll:

Napsal: pát 26.12.2008 21:52
od dexter
Ale podle tohodle obrázku by to mohlo být pro přítlak stěrače,ale nejsem si jist,jestli to bylo v každé 34ce. Ten konektor by tomu odpovídal.

http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-61_0831/
:roll:

Napsal: pát 26.12.2008 21:55
od Tickerow
Pritlak sterace? WTF? co to jako ma bejt? ja myslel ze pritlak dela max. vitr...ale ze by na to bylo jeste neco extra to slysim prvne...

Napsal: pát 26.12.2008 22:03
od dexter
No ja si toho taky všimnul poprvé až na E38mě,ale vzhledem k tomu že si majitelem převratné značky čili BMW,tak by to nebylo nemožné.Ono je to (aspon podle E38my) vlastně motůrek,který ti vysouvá takovou tyčku a tá přitláčí stěrač řidiče víc o sklo. Funguje to až od nějaké rýchlosti. Možná 10-20 km/h.
:roll:

Napsal: pát 26.12.2008 22:13
od Tickerow
tak to az budu mit chvilku, tak to rozeberu a podivam se na to...asi zitra...to bude casu dost a dost:-) dik:-)

Napsal: pát 26.12.2008 22:15
od ZaK
Ten čtyřpinovej konektor tam mám též. A takových nezapojených mám po autě taky spoustu.
Dneska mě soudruzi z eN Dé eR zase pěkně převezli. Už nějaký čas pátrám po tom proč je venku taká zima. Na teploměru -30. Hledal jsem čidlo a na místě kde by mělo být, nebylo. Dokonce tam nebyl ani konektor a ani kábl. Pak jsem u kámoša na jeho e34 proměřával kam je to aspoň zapojený na BC, že si to teda natáhnu znova. Nakonec jsem onen drahý káblík i s konektorem našel u levého klaksonu. Originál smotaný, zaslepený a zabandážovaný. 8)

Napsal: pát 26.12.2008 22:19
od Tickerow
Za co soudruzi...za co.....
Ja to vidim tak ze ty auta maj natahany kabely na max vybavu a vsechny vychytavky a proste nektery nejsou zapojeny a hotovo...
No neco za tim takovyho bude...
Vse funguje, tak je to asi ok...ale stejne na to juknu jestli tam neni neco vypojenyho...

Napsal: pát 26.12.2008 22:29
od ZaK
Např. tam mám el. regulaci sklonu světel, i s kabeláží,ale serva na světlech nikde .
Nikde není napsaný, že to auto nemůže být poskládaný z několika jiných ...

Napsal: pát 26.12.2008 22:50
od dexter
Trochu tě usměrním. Ono není dnešní doba taková jak bývala. Kdysi bylo jednodužší nahodit na všechny auta stejnou instalaci pro všechny modely a už jen dopojovat to co si majitel přál.Při montáži se to nepletlo a kdo tam něco nechtěl tak se to jednoduše zaslepilo a auto se tak naprogramovalo a bylo všechno v poho. V dnešní době se všude šetří a všechno se takzvaně zlepšuje,takže když si něco nenecháš namontovat od výroby,tak musíš schánět hromady drátu které musíš dopojovat. A na tom si servis mne ruce.
:roll:

Napsal: pát 26.12.2008 22:57
od ZaK
dexter píše:Trochu tě usměrním. Ono není dnešní doba taková jak bývala. Kdysi bylo jednodužší nahodit na všechny auta stejnou instalaci pro všechny modely a už jen dopojovat to co si majitel přál.Při montáži se to nepletlo a kdo tam něco nechtěl tak se to jednoduše zaslepilo a auto se tak naprogramovalo a bylo všechno v poho. V dnešní době se všude šetří a všechno se takzvaně zlepšuje,takže když si něco nenecháš namontovat od výroby,tak musíš schánět hromady drátu které musíš dopojovat. A na tom si servis mne ruce.
:roll:
Je to fakt a máš naprostou pravdu, jen v mým případě je to spíš asi přeskládaný, protože mám bílý kož. interiér a nemám kam zapojit výhřev sedaček a nemám elekrtiku v zadních oknech ale čudlíky ano a na předních tapecech díry po klikách...

Napsal: pát 26.12.2008 22:59
od dexter
No tak ty máš nějakou skládačku. Aspon se víc pobavíš. :lol:
:roll:

Napsal: pát 26.12.2008 23:13
od ZaK
Jo no, bavím se náramně a kolikrát se nestačím divit, ale proto to auto mám rád.Za celej rok co ho už mám, tak mně nenechalo ani jednou ve štychu. Jsou to prostě jen malý věci ... :D

Napsal: sob 27.12.2008 00:48
od Pivson
co rok to originál :-)
kabeláž měla každý rok jiné vedení a zaslepenejch je pom autě spousta.
Ono hlavní kabeláž je defakto plná, ale tady konektor je tady není.
Pod zadní sedačky kde se spíhá celá elektrika je věcí.
Třeba svazek zaslepenejch 20-ti kabelů :-)

Prostě to je o výbavě :-)

Ten konektor u steračů neřeš :-) je tam, a u sosatních ho mám taky :-)