Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Konektor pod steracem u ridice E34
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 112
- Registrován: pon 18.08.2008 00:00
- Bydliště: Odolena Voda (Praha-východ)
- Klubové ID: 1654
- Kontaktovat uživatele:
Nevite nekdo na co by mohl byt tento 4-pin konektor? Lepsi foto mi nevyslo...nechtelo se mi sundavat sterac.
Je hned z kraje pod mrizkou sterace na strane ridice. Auto viz podpis.
O kousek dal, nekde ve stredu auta je jeste jeden konektor, taky bilej, ale asi jenom 2-pin...
neni to prvni a asi ani posledni konektor co sem nasel rozpojenej..
Taky pod volantem sem nasel rozpojenej myslim sedivej kabel...
tak sem ho zapojil a svete div se...nic:-D
http://pictureup.cz/picture/verejny/665665obraz135.jpg
Je hned z kraje pod mrizkou sterace na strane ridice. Auto viz podpis.
O kousek dal, nekde ve stredu auta je jeste jeden konektor, taky bilej, ale asi jenom 2-pin...
neni to prvni a asi ani posledni konektor co sem nasel rozpojenej..
Taky pod volantem sem nasel rozpojenej myslim sedivej kabel...
tak sem ho zapojil a svete div se...nic:-D
http://pictureup.cz/picture/verejny/665665obraz135.jpg
- Přílohy
-
- Obraz135.jpg (27.5 KiB) Zobrazeno 474 x
Ale podle tohodle obrázku by to mohlo být pro přítlak stěrače,ale nejsem si jist,jestli to bylo v každé 34ce. Ten konektor by tomu odpovídal.
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-61_0831/

http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-61_0831/

No ja si toho taky všimnul poprvé až na E38mě,ale vzhledem k tomu že si majitelem převratné značky čili BMW,tak by to nebylo nemožné.Ono je to (aspon podle E38my) vlastně motůrek,který ti vysouvá takovou tyčku a tá přitláčí stěrač řidiče víc o sklo. Funguje to až od nějaké rýchlosti. Možná 10-20 km/h.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: pon 11.02.2008 01:00
- Bydliště: Uherské Hradiště / Hluk
- Klubové ID: 1843
- Kontaktovat uživatele:
Ten čtyřpinovej konektor tam mám též. A takových nezapojených mám po autě taky spoustu.
Dneska mě soudruzi z eN Dé eR zase pěkně převezli. Už nějaký čas pátrám po tom proč je venku taká zima. Na teploměru -30. Hledal jsem čidlo a na místě kde by mělo být, nebylo. Dokonce tam nebyl ani konektor a ani kábl. Pak jsem u kámoša na jeho e34 proměřával kam je to aspoň zapojený na BC, že si to teda natáhnu znova. Nakonec jsem onen drahý káblík i s konektorem našel u levého klaksonu. Originál smotaný, zaslepený a zabandážovaný.
Dneska mě soudruzi z eN Dé eR zase pěkně převezli. Už nějaký čas pátrám po tom proč je venku taká zima. Na teploměru -30. Hledal jsem čidlo a na místě kde by mělo být, nebylo. Dokonce tam nebyl ani konektor a ani kábl. Pak jsem u kámoša na jeho e34 proměřával kam je to aspoň zapojený na BC, že si to teda natáhnu znova. Nakonec jsem onen drahý káblík i s konektorem našel u levého klaksonu. Originál smotaný, zaslepený a zabandážovaný.

Trochu tě usměrním. Ono není dnešní doba taková jak bývala. Kdysi bylo jednodužší nahodit na všechny auta stejnou instalaci pro všechny modely a už jen dopojovat to co si majitel přál.Při montáži se to nepletlo a kdo tam něco nechtěl tak se to jednoduše zaslepilo a auto se tak naprogramovalo a bylo všechno v poho. V dnešní době se všude šetří a všechno se takzvaně zlepšuje,takže když si něco nenecháš namontovat od výroby,tak musíš schánět hromady drátu které musíš dopojovat. A na tom si servis mne ruce.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: pon 11.02.2008 01:00
- Bydliště: Uherské Hradiště / Hluk
- Klubové ID: 1843
- Kontaktovat uživatele:
Je to fakt a máš naprostou pravdu, jen v mým případě je to spíš asi přeskládaný, protože mám bílý kož. interiér a nemám kam zapojit výhřev sedaček a nemám elekrtiku v zadních oknech ale čudlíky ano a na předních tapecech díry po klikách...dexter píše:Trochu tě usměrním. Ono není dnešní doba taková jak bývala. Kdysi bylo jednodužší nahodit na všechny auta stejnou instalaci pro všechny modely a už jen dopojovat to co si majitel přál.Při montáži se to nepletlo a kdo tam něco nechtěl tak se to jednoduše zaslepilo a auto se tak naprogramovalo a bylo všechno v poho. V dnešní době se všude šetří a všechno se takzvaně zlepšuje,takže když si něco nenecháš namontovat od výroby,tak musíš schánět hromady drátu které musíš dopojovat. A na tom si servis mne ruce.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 570
- Kontaktovat uživatele:
co rok to originál 
kabeláž měla každý rok jiné vedení a zaslepenejch je pom autě spousta.
Ono hlavní kabeláž je defakto plná, ale tady konektor je tady není.
Pod zadní sedačky kde se spíhá celá elektrika je věcí.
Třeba svazek zaslepenejch 20-ti kabelů
Prostě to je o výbavě
Ten konektor u steračů neřeš
je tam, a u sosatních ho mám taky 

kabeláž měla každý rok jiné vedení a zaslepenejch je pom autě spousta.
Ono hlavní kabeláž je defakto plná, ale tady konektor je tady není.
Pod zadní sedačky kde se spíhá celá elektrika je věcí.
Třeba svazek zaslepenejch 20-ti kabelů

Prostě to je o výbavě

Ten konektor u steračů neřeš

