Stránka 1 z 1

Napsal: sob 13.12.2008 21:29
od Johnny05
zdravim,

uvazuji o koupi 2002 modelu e39 - 530d nebo ekonomictejsi varianty 525d, ale resim problem s automatem.

Vim, ze kilometry cca 200 - 230k neni problem, diesely od BMW vydrzi mraky, ale jak je to s automatem?? Nema nekdo zkusenosti, popr. nazor, jak si na tom muze stat automat, co ma nalitane pres 200k? Je prakticky nutna vymena nebo repase, nebo ne???


Diiky za info!!!!

Napsal: sob 13.12.2008 21:50
od MagicMisel
tohle téma mě taky zajímá!a ještě jak je na tom výdrž automatu když se taha plato nebo vozejk těžkej 2,5 tuny!

Napsal: pon 15.12.2008 00:45
od Homer
Hele automat můžu doporučit. Záleží jestli měl potřebnej servis - výměny oleje a filtru. Já mám třeba tds s automatem kterej má nalítáno 645000km skoro bez servisu, já jenom vyměnil filtr a kompletní náplň a nemám vůbec problém. Řadí tak, že to není znát a jezdí moc hezky. Je fakt bomba až mě to překvapilo. Čekal jsem že ho budu muset rozhodit a vyměnit lamely, brzdy atd., ale fakt nic, nemůžu si ztěžovat.

Napsal: pon 15.12.2008 00:49
od Johnny05
Hmmm tak to je celkem masakr, co pises. To te muze tady hodne lidi povazovat za stastlivce, protoze co tady vidim, tak uz i po 70tkm se to nekomu rozesralo:)
Ale jak rikas...je pravda, ze hodne urcite zalezi na tom, jak se o to kdo taky stara, jako se vsim...

Budu moc rad, kdyz budu stejny pripad jako ty...:))

Napsal: pon 15.12.2008 03:38
od Kruty
Zdravim,

take mam automat, jen u benzinu, a jezdi se s nim fakt dobre.
Koukal jsem snad do vsech vetvi diskuze, kde se o automatu mluvilo, a vychazi me z toho par zaveru:

1) opravdu hodne zalezi na tom, jak se o automat staral predchozi majitel (pravidelne vymeny oleje a filtru kazdych cca 60 tisic km u benzinu, 50 u nafty)

2) dalsi vec co ma na vydrz automatu vliv je to, jak se s automatem jezdi - zadne prehazovani rychlosti ci razeni neutralu za jizdy a podobne zachazeni, to automat hodne nici.

3) automaty nemaji radi nacipovane motory, nevydrzi ten narust kroutaku - je velka pravdepodobnost, ze bude ve spatnem stavu

4) automat neni zrovna nejlepsi na tahani tezkejch vleku, to mu take neprospiva, a dost ho to nici.

5) automat ma o neco vetsi spotrebu, nez manual, ale za to pohodli a komfort to fakt stoji...

snad jsem nevynechal nic duleziteho....

Pokud tedy nenarazis na kus, kterej je uz na konci sveho zivota diky spatnemu zachazeni a zanedbani pravidelneho servisu, tak se neni ceho bat, a hura do nej ;-)